Advertentie | |
|
![]() |
|
kijk even nara de verhoudingen:
bovenbenen zijn net zo groot als zijn hoofd hij heeft geen knieen zijn heupen zijn erg breed en kijk een s hoe zijn schouder-oksels in elkaar zitten. tip: kijk voor die schouders in de spiegel, dan weet je hoe het beter klopt en dan teken je er gewoon wat spieren bij. ik denk als je iets beter kijkt naar het menselijk lichaam dat de tekening dan best mooi kan worden hoor. en meer met schaduw werken
|
Verwijderd
|
verjoudingen kloppen idd niet, bovenlichaam opzich wel ok, maar de benenen verpesten het, zitten ook echt te ver uit elkaar, is onmogelijk zo als ie staat, en verder ja ik neem aan dat het een schets is dus verder kan ik er niet echt iets zinnigs over zeggen
de kin is trouwes ook heel raar, nek te breed |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Deze is zeker beter.
![]() Probeer iig een goede gezichtsuitdrukking te krijgen, dat is erg moeilijk, maar kan je tekening maken of verpesten. Het hoofd is idd een beetje vreemt, maar ik heb eens zo'n wedstrijd gezien en dat ziet er wel zo (belachelijk) uit. Komt omdat de verhoudingen niet helamaal meer kloppen. Goed uitgedrukt. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe gaat dat bij een uitgever? Ovidius | 10 | 31-01-2004 23:34 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 |