Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zijn ook regels, op het hele forum. Kijk maar eens in het announcement, het lijkt erop dat je dat niet hebt gelezen.
Verder begrijp ik niet wat je hiermee wil, je bent onduidelijk. Die eerste regel die je voorstelt vind ik überhaupt belachelijk, je mag zoveel nuttige topics plaatsen als je wilt. Waarom zou je eerst drie reply's bij anderen moeten posten als je zelf een bericht wilt plaatsen. Ik kan mensen daar echt niet toe verpichten en het werpt een blokkade op om te reageren en topics te plaatsen. Daarbij zou ik nog graag willen weten waarom je dit plaatst. Heb je moeite met het beleid ofzo? Ik kan je verzekeren dat Scimmia en ik veel en regelmatig contact hebben en we ook over het te voeren beleid uitgebreid hebben. Ik ga dit ook overleggen, daarbij heb ik alvast die reklame weggehaalt, dat is niet de bedoeling.
Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 20:21. |
![]() |
|
Kan je alle regels van theblazz eens plakken hier, want je kan ze niet lezen zonder zelf eerst lid te zijn.
Wat wordt er precies op dat forum gepost? Tekeningen, verhalen, muziek? Want tekeningen en muziek zijn andere dingen dan verhalen, voor het laatste moet je echt veel tijd uittrekken om de boel te lezen. Het lijkt me moeilijk uitvoerbaar om mensen eerst drie keer te laten replyen, voordat zij een verhaal mogen posten. Want: wie controleert dat? Dat is behoorlijk veel werk. En het beperken van het posten van verhalen lijkt me geen goed idee. Daar heb hier op letteren maar een beperkt aantal posters mee, niet iedereen post zoveel verhalen. Op DoP is er een regel, dat er maximaal 3 gedichten per dag, per user mogen worden gepost. Dat is daar ook echt nodig, maar hier? Ik vind het zelf ook jammer dat niet veel mensen de (herschreven) versie van mijn verhaaltje lezen, maar dat komt dan gewoon omdat sommige mensen geen tijd hebben, of het gewoon niet willen lezen. Ook hebben veel mensen het (te) druk en kunnen ze alleen maar verhalen posten, in plaats van ook verhalen van anderen te lezen. Da's welliswaar niet leuk, maar wat wil je er aan doen? Anders krijg je ook een situatie waarbij alleen de korte verhalen worden gelezen, ipv de lange. En ben je bereid om een aantal vaste letteren-posters kwijt te raken omdat ze nu ook verplicht verhalen moeten lezen? Dat lijkt me... hoogst onverstandig. Als andere leden/fb-gespuis ook tips oid voor het beleid op letteren hebben, post het hier. ![]()
|
|