Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.123test.nl en dan kijken bij psychologie ofsow...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Testen op internet zijn onbetrouwbaar.
Zie hier de volgende IQ test: http://www.alkmaarnet.nl/iq Mijn score: 147 Screenshot als bewijs Ik ben aardig intelligent, maar heb geen IQ van 147. Wat ik eigenlijk wil zeggen: geen enkele test op internet is betrouwbaar, zeker ook geen psychologische testen. Vraag je jezelf iets af, of ben je bang dat je ergens last van hebt: ga naar de dokter / psychiater, maar hecht geen waarde aan een online test. [edit] Onnodige informatie verwijderd. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is de MENSA-thuistest. Die is zo makkelijk als wat, vergeleken met de *echte* test. Daarop kan je *echt* geen IQ meten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben echter van mening dat die testen niet representatief en te onnauwkeurig zijn. Je kan geen nauwkeurig oordeel vatten van iemand aan de hand van een paar vraagjes... *gaaaap* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
op www.queendom.com
staan heel veel tests
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb deze test ook gemaakt, ik heb een iq van 150 ![]() en op een andere engelse site had ik een iq van 146. en dat terwijl ze in de faq hebben staan dat voor personen onder de 16 jaar de hoogsthaalbare score 130 ( d'r stond zelf 230 ![]() *heeft ze inmiddels al een mailtje gestuurd met deze feiten op een rijtje en is benieuwd wat ze daarop te zeggen hebben ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar oke, op http://www.studieinfo.nl/testen/ staan veel testen. Die zijn niet erg betrouwbaar, maar wel leuk om te doen als je je ff verveelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() maarre op de basisschool hadden we dus ook zo'n test had ik 138 op. weet dus ook niet wat DAT betekent! maar ja hoog iq betekent niet perse dat je slim bent, t'is wat je ermee doet. toch? x]shaizdead |
![]() |
|
![]() |
Het verhaal dwaalt een beetje af naar iq... Maar ja, testen op internet zijn inderdaad totaal niet betrouwbaar. De meeste tests zijn veel te makkelijk en je krijgt veel te goede uitslagen al heb je een lage score. Ik heb mijn IQ laten testen toen ik 10 was in de universiteit van Nijmwegen, toen had ik een iq van 140-148. Als ik een (mensa)test doe op internet schoor ik zo'n 160-164 dit is dus totaal onzin, want het zou erop duiden dat ik geniaal was... als er 1 ding is wat ik niet ben is dat het wel.
||||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Op het moment dat je duidelijk anders denkt, heb je vaak veel meer moeite de anderen op hun niveau te begrijpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat je iq betekent (van alkmaarnet.nl/iq)
Uw score is 75 De gemiddelde score tot nu toe van alle mensen die deze test invulden: 127. Wanneer u werkelijk niet meer dan 20 minuten gebruikt heeft om de test in te vullen, dan kunt u in de tabel de betekenis van uw score aflezen. 75 Dit is de minimale score wanneer u niets ingevuld heeft. 85 De basisschool kostte u waarschijnlijk moeite. 100 De gemiddelde IQ score. 110 Een middelbare schoolopleiding moet lukken. 120 Een HBO opleiding zal wel lukken. 130 U bent van universitair niveau. 140 U bent zeer intelligent. 150 U bent een genie. 160 Minder dan 0,5 % van de invullers scoren meer dan 160. 174 Gefeliciteerd! U heeft alle antwoorden goed. Waarschuwing: Gratis IQ-testen op Internet moet men met een korreltje zout nemen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
http://www.hiq.nl/verslagen_180599.htm |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier nog een heleboel andere tests:
http://=http://www.studieinfo.nl/testen/ *was al gepost zie ik nu* http://www.intermediair.nl/test/testen/tm.html --> ook nog wat test, maar je hebt niet echt duidelijke resultaten,je krijgt alleen tezien hoelang je erover gedaan hebt en hoeveel je er goed/fout hebt bv. ik bij gecodeerd rekenen 10.36 minuten en 18 goed (is 2 fout) of dit nou goed of slecht is, geen idee... [Dit bericht is aangepast door marianne22 (04-01-2002).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
leest dit op "hiq"
Wat is eigenlijk hoogbegaafd? Het gemiddelde IQ ligt momenteel op 102. We spreken van hoogbegaafdheid als er een score boven de tweede standaarddeviatie (= afwijking van het gemiddelde) gemeten wordt. Afhan- kelijk van de test is dit een IQ vanaf 128-130. dus met een iq van 128 kun je ook al als hoogbegaafd beschouwd worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is inderdaad interessant om te lezen ![]() Ik herken er ook veel in, bij 't rijtje van gedragskenmerken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En dit: "drempelvrees, alles wat nieuw is zorgt voor problemen, nieuw = bedreigen"... [edit] Let wel: dit verwijst naar de verbaal/performaal kloof. Dit viel bij mij eigenlijk wel op, aangezien ik op school in standaard rekenen en Wiskunde A nogal slecht was, maar Wiskunde B juist goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meer dat je altijd het gevoel hebt dingen beter te kunnen dan je ze eigenlijk doet. Ik heb dit ongelooflijk met mijn studie bijvoorbeeld. Ik begrijp de stof helemaal, maar kan mezelf niet aanzetten het goed door te werken, dus doe ik er weer te lang over... Ik haal er wel allerlei negens en tienen voor, maar het duurt gewoon te lang voor mijn gevoel. Hetzelfde heb ik met mijn Linux/*BSD servers. Ik ben ze continu aan het ombouwen en aan het verbeteren, maar ben nooit echt tevreden met het eindresultaat. Simpel gezegd: ik ben erg perfectionistisch, maar het lukt me nooit helemaal op te leven aan mijn eigen verwachtingen. Voor de rest is het inderdaad niet zo nuttig de andere punten op te noemen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gehechtheidstijlen (enquete) forumfreakie | 99 | 22-02-2006 21:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Rechercheur worden aap777 | 31 | 14-05-2005 18:23 | |
Psychologie |
betrouwbare internet iq-test denk ik. somszithetmee | 1 | 19-07-2004 07:15 | |
Flora & Fauna |
*~*Ben jij een Vegetarier en Waarom?*~* *~*DutchGirl*~* | 297 | 02-06-2002 21:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Nationale Geluk Test BNN eyeworks | 1 | 15-05-2002 13:55 |