![]() |
|
![]() |
ik wel al sinds een paar uurtjes pijn in mn borsten
tja niet echt pijn maar ze zijn wel pijnlijk laat ik het zo maar noemen is dit een bijwerking? maarja next MA ga ik bij de huisarts de pil halen maar ik durf nie goed...... ![]() wat gaatie dan allemaal vragen en gaatie ook testjes met je doen of krijg je gewoon meteen een recept mee? |
![]() |
|
![]() |
Je krijgt gewoon een receptje mee. Geen testjes, hij zit niet aan je, hij zal hooguit vragen of je zelf al een voorkeur hebt voor een bepaald merk. En hij zal echt niks doorvertellen aan je ouders.
Hij heeft duizend keer liever dat je aan de pil gaat dan dat hij je moet doorverwijzen naar een verloskundige! PS Je ouders trouwens ook.
|
![]() |
Heb ik ook eenmaal genomen. De eerste dagen niks van last màar de week nadien begon het pas allemaal
![]() << gespannen en pijnlijke borsten (waar ik nu, een maand later nog steeds last van heb), hoofdpijn en menstruatie die plots toeslaat (twee weken te vroeg en dus helemaal ontregeld). Een tip: doe het altijd veilig want die hoge dosis hormonen zijn echt niet gezond voor je lichaam! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je was dicht bij je menstruatie maar de kans zwanger te worden is er altijd, het minst de eerste twee dagen voor en eerste twee dagen na de 1e dag van de maandstonden. Moest je nu zwanger (geweest) zijn en de morning after pil heeft effect dan zal je het wel merken denk ik met wat bloedverlies. En anders heb je andere neveneffecten zoals ik al zei. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ik maakte me toen ook druk hoor, maar je mag er wel van uit gaan dat hij veilig is!) |
![]() |
|
Bij mij op stage (bij een huisarts) doen wij heel gemeen altijd
![]() Ja gemeen, maar als je er niks van merk dan doe je er gemakkelijker over. Sommige lui die hebben gewoon zo'n beetje expres onveilig sex. Ach je kan altijd nog de MA pil halen...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
De morning-afterpil Mayonaisemadam | 14 | 02-05-2012 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning afterpil. Icicle | 10 | 17-04-2006 10:04 | |
Lichaam & Gezondheid |