Advertentie | |
|
![]() |
|
Amerika
Rusland Frankrijk Nederland Marokko Amerika (maar dat komt ondermeer omdat ik bij de SU meteen aan Stalin moet denken ![]() Amerika En zo Amerika-gezind (Bush-gezind) ben ik nou ook weer niet, maar het zijn de keuzes hè... En ik ben ook heel benieuwd wie er voor Irak gaat kiezen bij Frankrijk- Irak. ![]()
|
Amerika - China
Amerika Rusland - Turkije Turkije, Rusland is het meest onontwikkelde land ter wereld Frankrijk - Irak Frankrijk, is dat niet logisch Nederland - Belgie Nederland Marokko - Canada Canada Amerika - Sovjet-Unie (als die nog bestond) Amerika Amerika - Irak (de grote klapper) Amerika |
![]() |
||
Citaat:
1. Amerika 2. Turkije 3. Frankrijk 4. Nederland 5. Canada 6. Amerika 7. Amerika Ik ben tegen het leger en vind het op zijn minst afstotelijk en afgrijselijk en misselijk makend daar over na te denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
amerika rusland frankrijk nederland canada amerika amerika maar dat is alleen maar omdat ik graag wil leven.. niet omdat ik die landen zo geweldig vind |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Amerika - China
Wonen; China. Leger; China Rusland - Turkije Wonen; Rusland. Leger; Rusland Frankrijk - Irak Wonen; Frankrijk. Leger; Deserteur Nederland - Belgie Wonen; Nederland. Leger; Deserteur Marokko - Canada Wonen; Canada. Leger; Canada Amerika - Sovjet-Unie (als die nog bestond) Wonen; Sovjet-Unie. Leger; Sovjet-Unie Amerika - Irak (de grote klapper) Wonen; Amerika. Leger; Deserteur Waarom ben ik de enige ahm.. Chinees hier?
||
Citaat:
wat betreft poetin: ze hebben zo'n type leider nodig omdat het land VEEL te groot is. kun je wel voor decentraliseren van de macht zijn, maar in zo'n groot land kan dat niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
turkije frankrijk beide mjah ken ze geen van beide beter dus ik heb daar geen oordeel op amerika amerika |
![]() |
|||
Citaat:
Als ik voor Amerika kies, betekent dat dan dat ik daar in een ghetto terechtkom of in een gigantisch goed huis in hollywood? veel verschil. in china zul je geen hollywood vinden, dus dan kies ik voor amerika. Dat houd geenszins in dat ik Amerika een beter land vind dan china, dit is gewoon eigenbelang. ik weet bovendien te weinig van china. Citaat:
Ik zal alles doen om uit het leger te gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij hebt niet echt een idee hoe het is om in Rusland te leven volgens mij... wat betreft dat gastvrij: dat zijn wel meer landen, turkije bijv. anders zouden daar geen toeristen naar toe gaan.. het land zelf is groot, maar pak je atlas erbij en kijk hoeveel procent er gebruikt wordt. st petersburg en nog een paar dorpjes.... alles zit in Moskou ![]() st petersburg zit op 800 km afstand ofzo, lekker reizen ![]() nee niet decentraliseren, maar de gevechten die hij zijn leger laat doen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. Amerika, mijn Chinees is dramatisch slecht ![]() 2. Turkije, maar dan niet te dicht bij Irak ivm veiligheid. Het is daar mooier en warmer dan Rusland. 3. Frankrijk, Irak is niet vrij en niet veilig. Best wel een voor de hand liggende keus. 4. Nederland, daar heb ik het redelijk naar m'n zin 5. Canada, lijkt me een mooi land en ik spreek de taal redelijk 6. Amerika: warmer, mooier, handiger, politiek gezien misschien dommer... 7. VS, duh. Het lijkt me een ramp om in Irak te wonen, je bent je leven daar niet zeker. Vechten in het leger is een ander verhaal. Dat lijkt me sowieso niet wat, al is dat natuurlijk niet een geoorloofd antwoord.
|
![]() |
Een paar keuzes:
Amerika - China Rusland - Turkije Frankrijk - Irak Nederland - Belgie Marokko - Canada Amerika - Sovjet-Unie (als die nog bestond) Amerika - Irak (de grote klapper) ik zou wonen: china rusland frankrijk belgië canada sovjet unie vluchten uit irak? ik ben voor het afschaffen van het leger, in het leger zal ik nooit, maar dan ook nooit gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ethiek Mr.Mark | 71 | 08-12-2010 18:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 |