Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 16:54
Edithjuh
Edithjuh is offline
Hey, ik heb een probleempje.
Ik heb een keer mijn oksels geschoren zonder schuim omdat het op was. Een weekje geleden ging mijn ene oksel heel erg pijn doen, echt branden enzo. Toen heb ik elke avond er babyzalf opgedaan. Nu doet het niet meer zeer maar het is nog heel erg schraa. Er zitten helemaal kloven in. De vraag: hoe krijg ik mijn oksel weer normaal? Ik zie me in de zomer nog niet echt lopen met zo'n lelijke oksel vanonder mijn hempie!!

Alvast bedankt voor jullie reacties eej!
Greetzz en kizzez van Edithjuhhhhh
Oud 11-02-2003, 17:00
Verwijderd
In blijven smeren, denk ik. De zomer duurt nog wel even. Als het echt niet over gaat, kun je altijd nog een keertje naar de dokter. En niet meer scheren zonder schuim (met shampoo kan het btw ook).
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 17:49
Snufje
Snufje is offline
Je hoeft hier in principe niets aan te doen, waarschijnlijk zal het gewoon vanzelf genezen. Laar je huid een beetje met rust daar, dan geneesd het het snelste. Zolang je er dus geen pijn ./ last aan hebt zou ik er niets aan doen. De zomer duurt nog wel even en dan is het volgens mij echt al wel weg, als het tenminste niets anders is dan het scheren he..!

Mocht je er toch last van blijven houden kan je even langs de dokter gaan..

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:05
Lakitu
Lakitu is offline
En gebruik een deodorant zonder alcohol.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:45
SuperSanne
SuperSanne is offline
probeer eens calendulan zalf, helpt heel goed tegen kloofjes schaafwondjes en dat soort dingen...
Oud 11-02-2003, 22:35
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef:
probeer eens calendulan zalf, helpt heel goed tegen kloofjes schaafwondjes en dat soort dingen...
ja, wou ik ook zeggen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:10
Verwijderd
Blijf je je nog wel elke keer scheren? anders moet je effe een weekjes ofzo niet scheren, dan krijgt je huid rust. Ik heb soms ook van die lelijke dingen daar, en als ik het dan een week met rust laat (wie ziet het eigenlijk in de winter) ziet het er meteen een stuk beter uit.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met van dat talkpoeder of mentholpoeder je oksel poederen werkt ook heel goed, dat is kalmerend maar werkt ook gelijk als een soort deo doordat het vocht absorbeert. Het voelt trouwens ook best lekker aan. En idd, een deo zonder alcohol gebruiken (als je die dan nog wilt gebruiken)

Groetjes Daantje
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten