Citaat:
rozijntje schreef:
ik snap het niet, bij mijn vriendin was het net omgekeerd, het feit dat iemand verliefd op haar was maakte haar zelfzeker.
maar bij mij totaal niet. ik snap het gewoon niet.
|
ik denk dat ik wel begrijp wat je zegt, dat je denkt dat iedereen naar je kijkt, vooral hij, enzo. waarschijnlijk lijkt dit alleen maar zo... anders moet je proberen (tja, klinkt stom, sorry, ik weet dat het moeilijk is...) je er zo min mogelijk van aan te trekken... je kunt het best!
Citaat:
rozijntje schreef:
ik heb niet eens iets meegemaakt dat mij het recht geeft me te gedragen als een depressieve zonderling.
|
imho hoef je niet persé 'iets' meegemaakt te hebben om je als een 'depressieve zonderling' te voelen... het kan ook gewoon van binnen 'groeien' ofzo...
Citaat:
rozijntje schreef:
het enige wat ik kan zijn, is mezelf, en dat is bitter weinig.
|
jezelf zijn is goed, en nooit weinig, want je hebt een persoonlijkheid en die is er niet voor niks. wees 'gewoon' jezelf, probeer het iig...
Citaat:
rozijntje schreef:
ik heb het hier allemaal zo warrig opgeschreven, maar ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
|
ik vind het juist erg goed opgeschreven...
hmmz, kvin mezelf best wel stom klinken, semi-psycholoog? noooot... njah, kop op enzo, je kunt het vast! sterkte en succes!