Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2003, 15:34
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik werk in een videotheek, en nu is er deze week o.a. Signs uitgekomen.
Ik vond het een geweldige film, lekker spannend, en op een of andere manier gemaakt dat het best wel realistisch (echt) overkomt.

Hebben jullie hem al gezien?
zo ja, wat vond je ervan?

Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 15:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2003, 15:42
Diesel
Diesel is offline
SIGNS bedoel je.

Schaam je.

Je werkt in een videotheek.
Oud 14-02-2003, 15:48
MissCzechMeOut
mensen maken ook fouten
Oud 14-02-2003, 16:25
-niels-
-niels- is offline
nog niet gezien... mss van 't weekend...
Oud 14-02-2003, 16:30
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik vond het een hele goede film en had het gewoon wat avontuur verwacht maar het kan zich wel een waardige thriller noemen denk ik, ik had niet verwacht dat hij zo goed zou zijn.
Toen met die alien die op dat feestje voorbij kwam gewandeld vond ik een van de mooie stukken heel goed gemaakt en je verschiet er op een of andere manier van omdat het zo echt lijkt.
Oud 14-02-2003, 17:14
Sithan
Sithan is offline
Sterke film...gaf vond ik wel een realistische kijk op het hele Alieninvasie idee...en die scene met die homevideo op het kinderfeestje was echt briljant...

"What you're about to see...may disturb you"
Oud 14-02-2003, 17:47
The Crash Bash
Citaat:
Sithan schreef:
Sterke film...gaf vond ik wel een realistische kijk op het hele Alieninvasie idee...en die scene met die homevideo op het kinderfeestje was echt briljant...

"What you're about to see...may disturb you"
Ja en dan die alien die voorbij kwam. Echt kei raar die kijkt eens en al die klein mannen weg En in de keuken met die hand en in dat veld met die geluiden.
Oud 14-02-2003, 17:49
T*
T* is offline
volgens mij ben ik daar expres niet heen geweest
Oud 14-02-2003, 17:52
The Crash Bash
Citaat:
T* schreef:
volgens mij ben ik daar expres niet heen geweest
Hoeda?
Oud 14-02-2003, 19:43
T*
T* is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Hoeda?
leek me een kutfilm.

lijkt het me nog steeds.
Oud 14-02-2003, 20:23
Talon
Talon is offline
ga hem zometeen kijken
Oud 14-02-2003, 20:23
Talon
Talon is offline
hey tweety, wat is een goede manier om met iemand uit de videotheek in contact te komen, aan de praat enz?
Oud 14-02-2003, 22:25
Talon
Talon is offline
net gezien
zat op sommige momenten wel gespannen te kijken hoor
Oud 14-02-2003, 22:34
legatus
legatus is offline
Dat religieuze aspect maakt me nog beroerd. Een grote tegenvaller van Shymalan, maar een hele aardige thriller. Fijne opbouw en sfeer. Kan zijn stijl wel waarderen.
Oud 14-02-2003, 23:58
MissCzechMeOut
Citaat:
Talon schreef:
hey tweety, wat is een goede manier om met iemand uit de videotheek in contact te komen, aan de praat enz?
Gewoon vragen naar goede film tips enz... ik kan soms ook zo 15 min. met een klant bezig zijn om voor hem/haar een goeie film te zoeken.
Oud 15-02-2003, 00:00
MissCzechMeOut
Oh btw.

Wel grappig, maar ik vond dat stukje van dat kinderfeestje zo goed, ik kreeg gewoon rillingen, net of ik daar zelf zat.
Ik kon me zo goed inleven in die film, omdat het best wel wat realistisch heeft, en dan zit je echt te denken ""wat zou ik doen in die situatie"
Oud 15-02-2003, 07:25
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik was verrast hoe eng bepaalde scenes waren (De verjaardagsvideo bijv.) maar het religieuze aspect en het einde brachten een rare smaak in mijn mond.

Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 07:29.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 09:52
fairyangel
fairyangel is offline
Ik vond het een hele gave film, vooral dat stukje op het kinderfeestje inderdaad. Je weet dat er iets gaat komen, maar ik schrok me echt kapot Een vriendin van mij moest zelfs gillen. Ik vond alleen op het einde de confrontatie met de alien een beetje slecht, want die alien kwam niet echt geloofwaardig over. Maar het detail met zijn handen die geruit werden omdat dat kindje een ruiten bloesje aan had vond ik wel weer goed.
Oud 15-02-2003, 21:54
-niels-
-niels- is offline
leuk hoe ze 't in het huis hielden... dus maar weinig over de ellende in de wereld behalve de radio...

maar idd... einde was iets te... toevallig.... imo...
Oud 16-02-2003, 10:58
Rioto
Pas gezien en ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden ... aan de ene kant Vet maar aan de andere kant weer tegenvallend.

Sommige dingen waren gewoon cool ..net als die video op dat verjaardags partijtje , en bij die ene vent in huis die zo,n alien had opgesloten.

Maar het einde vond ik vies tegen vallen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 10:59
Rioto
Citaat:
Tweety2k schreef:
Oh btw.

Wel grappig, maar ik vond dat stukje van dat kinderfeestje zo goed, ik kreeg gewoon rillingen, net of ik daar zelf zat.
Ik kon me zo goed inleven in die film, omdat het best wel wat realistisch heeft, en dan zit je echt te denken ""wat zou ik doen in die situatie"
Nou dat ding verott schoppen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:28
Verwijderd
ik vond t een mooie film
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 15:00
MissCzechMeOut
Citaat:
Maypole schreef:
Nou dat ding verott schoppen
Nou ik niet, ik blijf er liever zo ver mogelijk van uit de buurt.
Oud 16-02-2003, 21:05
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Pas gezien en ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden ... aan de ene kant Vet maar aan de andere kant weer tegenvallend.

Sommige dingen waren gewoon cool ..net als die video op dat verjaardags partijtje , en bij die ene vent in huis die zo,n alien had opgesloten.

Maar het einde vond ik vies tegen vallen.
eens.
einde vond ik ronduit kut.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:14
Verwijderd
Ik had em in de bios gezien en ik vond em af en toe echt best creepy/eng, zeelfs na jaren x-files ervaring. (ok, ik ben al niet goed in schokeffecten... ).
Ik heb ook echt af en toe op het puntje van me stoel gezeten en ben het ergst geschrokken toen ik al van opluchting gezucht had en (domdom!) niet de laatste alien had verwacht.. ik vond de alien ook erg nep (het suggestieve is het leukst en spannendst), maar ja hij zou volgens mij nooit een goed einde eraan kunnen breien.
Ach jah, ik vond em toch wel spannend En was dolbij dat er water in de buurt van het huis is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 20:00
MissCzechMeOut
Citaat:
Milk schreef:
Ik had em in de bios gezien en ik vond em af en toe echt best creepy/eng, zeelfs na jaren x-files ervaring. (ok, ik ben al niet goed in schokeffecten... ).
Ik heb ook echt af en toe op het puntje van me stoel gezeten en ben het ergst geschrokken toen ik al van opluchting gezucht had en (domdom!) niet de laatste alien had verwacht.. ik vond de alien ook erg nep (het suggestieve is het leukst en spannendst), maar ja hij zou volgens mij nooit een goed einde eraan kunnen breien.
Ach jah, ik vond em toch wel spannend En was dolbij dat er water in de buurt van het huis is...

Je moet vooral niet vergeten je almunium folie hoofddeksel op te doen, anders kunnen ze je gedachten lezen
Oud 18-02-2003, 10:05
Verwijderd
Ik vond 'm heel gaaf, ook de boodschap die erin zat enzo. Dat alles op de 1 of andere manier een doel heeft. Echt mooi.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:15
wilco984
wilco984 is offline
SHIT MAN.. LIGT HET AAN MIJ OFZO.. Ik schrok in de bios niet van die homevideo.. Snap et ook nie waarom.. Van de week ga ik naar THE RING ik hoop dat ik dan wel schrik
Oud 18-02-2003, 10:22
Tox
Tox is offline
Ben ik de enige ofzo die um tegen vond vallen? khad er echt wel meer van verwacht. Beetje de hele tijd om de spanning heen aan het draaien.
Oud 18-02-2003, 10:23
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Dat alles op de 1 of andere manier een doel heeft.
Vond ik het slechste aan de film
Oud 18-02-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef:
Vond ik het slechste aan de film
nee, vind ik juist een ontzettend mooie gedachte..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:46
Sven
Sven is offline
Ik vond het een goede/spannende film.. erg entertaining..
Het moment dat je voor het eerst zo'n alien zag in zo'n home video was echt geweldig kwam echt grappig over vond ik.. niet zo bedoeld .. maar toch
Alleen het einde dat alles goed komt door god vind ik erg slap.. echt weer zo overdreven Amerikaans.. jammer..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef:
Je moet vooral niet vergeten je almunium folie hoofddeksel op te doen, anders kunnen ze je gedachten lezen
Goed dat je het zegt, ik zal er zo wel even eentje in elkaar ehh draaien
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:26
punxnotdead
punxnotdead is offline
ik vond het een stomme film en ik snap niet waarom ik er naartoe ben geweest in de bios

onrealistisch
voorspelbaar
niet spannend
en ik heb het niet zo op dat gedoe van alles heeft een hoger doel
ik vond het maar iets te toevalllig van dat water enzo.
de aliens waren ook lelijk. en ik heb ook iets tegen mel gibson

kortom kutfilm

ook nog een foutje volgesmij

de aliens konden niet tegen water right?
als die gast dan zo door het mais loopt en zo'n alienpoot ziet. dan is het kei mistig 3 keer raden waar mist uit bestaat

maarja die aliens zijn sowieso dom als ze naar een planeet gaan waar zoveel water is
Oud 18-02-2003, 12:26
Escapism
Escapism is offline
damn wat een kutfilm
Oud 18-02-2003, 20:53
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik er niet veel van verwachtte, maar als hij zelfs dán nog tegen weet te vallen, is er iets goeds mis :/ Ik vond de opbouw eigenlijk veel te traag, de momenten van actie te ongeloofwaardig en momenten van suggestie niet spannend genoeg uitgewerkt. Hoe effectief 'suggestie' kan zijn blijkt uit het bekende The Blair Witch Project, maar slaat hier naar mijn mening de plank volledig mis.
Het sentiment was op sommige momenten vrij "Hollywood" (en op andere momenten zelfs tamelijk ongepast). Verder kon ik me niet echt inleven in de personages (misschien mede door de toepassing van het geloof en hoe de personages ermee omgingen).

Maargoed, erg vermakelijk vond ik m dus niet.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:57
heavinly
heavinly is offline
Ja wel oke.. ik hou niet van het genre, maar heb 'm met oud&nieuw gekeken (en dus was het niet spannend; hele grote groep en praten enzo). Alleen erg gelachen toen het spannend was en er een kat bij iemand op schoot sprong
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:32
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik vond het ook inderdaad een hele goede film. Alleen vond ik het wel zonde dat ze tegen het einde de alien daadwerkelijk lieten zien, zo was het mysterieuze er een beetje af, vond ik. Maar dat is de enige negatieve opmerking. Voor de rest vond ik het een film
Oud 19-02-2003, 19:15
Arwyn
Arwyn is offline
Ik vond het wel een goeie film. Vond alleen de aliens zelf niet zo interessant.
Toen je de 1e zag op een kinderfeestje en die broer (hoe heet-ie ook alweer?) in de jassen sprong omdat-ie het zo eng vond, lag ik dus in een deuk van het lachen... (vooral om die reactie eigenlijk...)
En zodra je die alien in de huiskamer zag, vond ik 'm eigenlijk gelijk niet zo eng meer...
Is toch jammer, want verder vond ik het wel een leuke film.
Oud 19-02-2003, 19:42
MissCzechMeOut
Citaat:
Arwyn schreef:
Toen je de 1e zag op een kinderfeestje en die broer (hoe heet-ie ook alweer?) in de jassen sprong omdat-ie het zo eng vond, lag ik dus in een deuk van het lachen... (vooral om die reactie eigenlijk...)
Als het echt zou gebeuren had je zeker niet in een deuk gelegen.
Oud 20-02-2003, 14:35
Arwyn
Arwyn is offline
Nee zo bedoel ik het ook niet.
Als het echt zou zijn zou je vast heel erg schrikken, maar ik vind de aliens dus er dus gewoon niet echt eng uitzien, vandaar dat ik moest lachen om die reactie...
Oud 21-02-2003, 18:59
bette4ever
bette4ever is offline
Wreede film!!!

Echt heel erg spannend...K vond de aliens alleen wel iets van mn broer weghebben
Oud 23-02-2003, 20:57
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ik vond hem wel goed als je hem kijkt op DVD met achterspeakers aan zijn er bepaalde momenten ontzettend leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten