Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat religieuze aspect maakt me nog beroerd. Een grote tegenvaller van Shymalan, maar een hele aardige thriller. Fijne opbouw en sfeer. Kan zijn stijl wel waarderen.
||
Citaat:
|
Oh btw.
Wel grappig, maar ik vond dat stukje van dat kinderfeestje zo goed, ik kreeg gewoon rillingen, net of ik daar zelf zat. Ik kon me zo goed inleven in die film, omdat het best wel wat realistisch heeft, en dan zit je echt te denken ""wat zou ik doen in die situatie"
|
Ik vond het een hele gave film, vooral dat stukje op het kinderfeestje inderdaad. Je weet dat er iets gaat komen, maar ik schrok me echt kapot
![]()
|
leuk hoe ze 't in het huis hielden... dus maar weinig over de ellende in de wereld behalve de radio...
maar idd... einde was iets te... toevallig.... imo...
|
Pas gezien en ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden ... aan de ene kant Vet maar aan de andere kant weer tegenvallend.
Sommige dingen waren gewoon cool ..net als die video op dat verjaardags partijtje , en bij die ene vent in huis die zo,n alien had opgesloten. Maar het einde vond ik vies tegen vallen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
einde vond ik ronduit kut. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had em in de bios gezien en ik vond em af en toe echt best creepy/eng, zeelfs na jaren x-files ervaring. (ok, ik ben al niet goed in schokeffecten...
![]() Ik heb ook echt af en toe op het puntje van me stoel gezeten en ben het ergst geschrokken toen ik al van opluchting gezucht had en (domdom!) niet de laatste alien had verwacht.. ik vond de alien ook erg nep (het suggestieve is het leukst en spannendst), maar ja hij zou volgens mij nooit een goed einde eraan kunnen breien. Ach jah, ik vond em toch wel spannend ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet vooral niet vergeten je almunium folie hoofddeksel op te doen, anders kunnen ze je gedachten lezen ![]()
|
Ik vond het een goede/spannende film.. erg entertaining..
Het moment dat je voor het eerst zo'n alien zag in zo'n home video was echt geweldig ![]() ![]() ![]() Alleen het einde dat alles goed komt door god vind ik erg slap.. echt weer zo overdreven Amerikaans.. jammer.. |
![]() |
|
ik vond het een stomme film en ik snap niet waarom ik er naartoe ben geweest in de bios
onrealistisch voorspelbaar niet spannend en ik heb het niet zo op dat gedoe van alles heeft een hoger doel ik vond het maar iets te toevalllig van dat water enzo. de aliens waren ook lelijk. en ik heb ook iets tegen mel gibson kortom kutfilm ook nog een foutje volgesmij de aliens konden niet tegen water right? als die gast dan zo door het mais loopt en zo'n alienpoot ziet. dan is het kei mistig 3 keer raden waar mist uit bestaat maarja die aliens zijn sowieso dom als ze naar een planeet gaan waar zoveel water is
|
Verwijderd
|
Ik moet zeggen dat ik er niet veel van verwachtte, maar als hij zelfs dán nog tegen weet te vallen, is er iets goeds mis :/ Ik vond de opbouw eigenlijk veel te traag, de momenten van actie te ongeloofwaardig en momenten van suggestie niet spannend genoeg uitgewerkt. Hoe effectief 'suggestie' kan zijn blijkt uit het bekende The Blair Witch Project, maar slaat hier naar mijn mening de plank volledig mis.
Het sentiment was op sommige momenten vrij "Hollywood" (en op andere momenten zelfs tamelijk ongepast). Verder kon ik me niet echt inleven in de personages (misschien mede door de toepassing van het geloof en hoe de personages ermee omgingen). Maargoed, erg vermakelijk vond ik m dus niet. |
![]() |
|
Ik vond het wel een goeie film. Vond alleen de aliens zelf niet zo interessant.
Toen je de 1e zag op een kinderfeestje en die broer (hoe heet-ie ook alweer?) in de jassen sprong omdat-ie het zo eng vond, lag ik dus in een deuk van het lachen... (vooral om die reactie eigenlijk...) En zodra je die alien in de huiskamer zag, vond ik 'm eigenlijk gelijk niet zo eng meer... Is toch jammer, want verder vond ik het wel een leuke film.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Signs vanavond!!! Welgemeend | 43 | 03-04-2006 12:37 | |
Films, TV & Radio |
Signs The Crash Bash | 14 | 30-10-2002 13:32 | |
Films, TV & Radio |
Wie is er naar SIGNS geweest Buzzzfuzzz.vs | 3 | 23-09-2002 10:17 | |
De Kantine |
Lees jij steeds de sign van mensjes die posten? Frida | 47 | 22-05-2002 08:09 | |
Films, TV & Radio |
signs en MIB II Duivelke | 1 | 10-04-2002 17:54 |