Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 12:43
boehoe
boehoe is offline
Zoals je aan de titel kunt zien heb ik een XFX Geforce ti4200 128 4xagp +tv-out. Maar het vreemde is; op internet kan ik deze versie van de videokaart nergens vinden. Alleen als je er een dvi out bij rekend, maar die zit er bij mij dus nie

heeft iemand hier een verklaring voor???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2003, 15:16
de postbode
de postbode is offline
hmm, weet je zeker dat je geen dvi-out hebt? (= witte connector, lijkt op een gewoone monitor aansluiting maar dan iets groter) volgens mij hadde alle ti4XXX kaarten dr eentje. maar ik kan me vergissen.

-de postbode-
Oud 12-02-2003, 17:39
niemand
niemand is offline
Citaat:
de postbode schreef:
hmm, weet je zeker dat je geen dvi-out hebt? (= witte connector, lijkt op een gewoone monitor aansluiting maar dan iets groter) volgens mij hadde alle ti4XXX kaarten dr eentje. maar ik kan me vergissen.

-de postbode-
ja je vergist je
ik heb een xfx gf4 ti4200 64mb en die heeft geen dvi
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:06
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
niemand schreef:
ja je vergist je
ik heb een xfx gf4 ti4200 64mb en die heeft geen dvi
dan lijkt me dat @rosf de 128mb versie van jou kaart heeft.

-de postbode-
Oud 12-02-2003, 19:28
boehoe
boehoe is offline
Laat ik het zo zeggen; Ik ben een 'echte' gamer (al zeg ik het zelf)
ik doe een ict op leiding.
Ik weet hoe een dvi aansluiting eruit ziet, en die zit er no change op. (das ff duidelijk)

--> op de doos van videokaart, zit over het stukje waar staat wat voor connectoren erop zitten , een stikker geplakt. Op de stikker staat dat ik alleen tv-out heb. Ik heb de stikker er met pijn en mooite af kunnen pulken. Onder de stikker stond; er zit een tv-out en een dvi connector op.
Maarja hebben ze dan gewoon een bestaande doos gebruikt en er een stikker opgegplakt en er een videokaart ingestouwd waarvan er maar weinig gemaakt zijn, en die dus nergens op het net te vinden is???

Of is er de mogelijkheid dat er met de videokaart geknoeid is, en dat er 128 mb geheugen word aangegeven i.p.v van 64? (wat me heel sterk lijkt)

Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 19:58
niemand
niemand is offline
Citaat:
@rosf schreef:
Laat ik het zo zeggen; Ik ben een 'echte' gamer (al zeg ik het zelf)
ik doe een ict op leiding.
Ik weet hoe een dvi aansluiting eruit ziet, en die zit er no change op. (das ff duidelijk)

--> op de doos van videokaart, zit over het stukje waar staat wat voor connectoren erop zitten , een stikker geplakt. Op de stikker staat dat ik alleen tv-out heb. Ik heb de stikker er met pijn en mooite af kunnen pulken. Onder de stikker stond; er zit een tv-out en een dvi connector op.
Maarja hebben ze dan gewoon een bestaande doos gebruikt en er een stikker opgegplakt en er een videokaart ingestouwd waarvan er maar weinig gemaakt zijn, en die dus nergens op het net te vinden is???

Of is er de mogelijkheid dat er met de videokaart geknoeid is, en dat er 128 mb geheugen word aangegeven i.p.v van 64? (wat me heel sterk lijkt)
dat van die sticker was bij mij ook, ik denk dat ze dat doen om niet 2 verschillende dozen hoeven te laten maken, alleen ff een sticker erop is goedkoper denk ik

verder toen ik me kaart kocht stonden ze er bij mycom gewoon tussen, de xfx gf4 ti4200 128mb met en zonder dvi
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:09
boehoe
boehoe is offline
Citaat:
verder toen ik me kaart kocht stonden ze er bij mycom gewoon tussen, de xfx gf4 ti4200 128mb met en zonder dvi
als dat zo is, dan is er nix aan de hand.

bedankt voor je (jullie) bericht(en)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten