Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2003, 12:49
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hoi lieve mensjes...

Het gaat met mij al een aantal dagen (nouja dagen?...) niet goed, en mn psych kan me pas over 2 weken spreken.
Maar die 2 weken zijn veel te lang voor mij.... Ik heb sterk het gevoel die weken niet te kunnen volhouden, vooral omdat dat gesprek me ook niet veel zal verder kunnen helpen. Dat gesprek hoort voor mijn psych namelijk nog steeds bij de gesprekken die bedoeld zijn om een goed beeld van mij te kunnen vormen, en niet om iets voor me te kunnen betekenen.
Nou hebben mijn ouders gisteren wel een gesprek gehad, en aangegeven dat het echt niet goed gaat met mij en dat het dreight mis te gaan, maar hij zegt niets te kunnen doen, ik moet het maar allemaal opschrijven.

Vanochtend heeft mijn vader naar mijn psych gebeld, omdat het gisteravond laat heel erg slecht ging enzo.
Nou zei hij vandaag dat ik de keus heb tussen wachten op dat gesprek over 2 weken, of terug naar Wickeraderheem (zorginstelling) om daar opgenomen te worden.

Mijn hart zegt me dat ik moet kiezen voor de opname... maar tegelijkertijd knagen er zoveel andere dingen aan me... Ik heb het stomme gevoel dat mensen boos zullen worden als ik me laat opnemen. Dat ik ze laat stikken. Bijvoorbeeld de band, en het dartteam.
Ook vraag ik me af of ze me op wickeraderheem niet stom zullen vinden, want ik heb net deze week de afsluitende brief van mn vorige opname (Dagbehandeling) gehad.....

Hebben jullie misschien wat advies voor me...?

Love,

Laura

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 13:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2003, 13:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 14-11-2003 @ 13:49:
Hoi lieve mensjes...

Het gaat met mij al een aantal dagen niet goed, en mn psych kan me pas over 2 weken spreken.
Maar die 2 weken zijn veel te lang voor mij.... Ik heb sterk het gevoel die weken niet te kunnen volhouden, vooral omdat dat gesprek me ook niet veel zal verder kunnen helpen. Dat gesprek hoort voor mijn psych namelijk nog steeds bij de gesprekken die bedoeld zijn om een goed beeld van mij te kunnen vormen, en niet om iets voor me te kunnen betekenen.
Nou hebben mijn ouders gisteren wel een gesprek gehad, en aangegeven dat het echt niet goed gaat met mij en dat het dreight mis te gaan, maar hij zegt niets te kunnen doen, ik moet het maar allemaal opschrijven.

Vanochtend heeft mijn vader naar mijn psych gebeld, omdat het gisteravond laat heel erg slecht ging enzo.
Nou zei hij vandaag dat ik de keus heb tussen wachten op dat gesprek over 2 weken, of terug naar Wickeraderheem (zorginstelling) om daar opgenomen te worden.

Mijn hart zegt me dat ik moet kiezen voor de opname... maar tegelijkertijd knagen er zoveel andere dingen aan me... Ik heb het stomme gevoel dat mensen boos zullen worden als ik me laat opnemen. Dat ik ze laat stikken. Bijvoorbeeld de band, en het dartteam.
Ook vraag ik me af of ze me op wickeraderheem niet stom zullen vinden, want ik heb net deze week de afsluitende brief van mn vorige opname (Dagbehandeling) gehad.....

Hebben jullie misschien wat advies voor me...?

Love,

Laura
Als jij vindt dat het beter is om je te laten opnemen, dan moet je dat doen en dan hoort het voor anderen niet uit te maken (band en dartteam dus). Zij zullen toch ook willen wat het beste voor je is. Bovendien is het nogal een beslissing om je te laten opnemen dus ze zouden je moeten steunen en ik denk dat ze dat ook wel zullen doen.

(dat is even het enige wat ik te zeggen heb)

Sterkte!! *knuff*
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 13:27
pienie
ik ben het zeer met bovenstaande eens...
je geeft zelf al aan dat het beter voor je is om weer opgenomen te worden...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 13:36
Luna
Luna is offline
Doe wat je hart zegt, als je dat niet doet heb je steeds het gevoel dat je eigenlijk iets anders zou moeten doen dan waar je dan mee bezig bent. Daar wordt je nog ongelukkiger van en dat is niet wat je wil. Als jij het gevoel hebt dat het beter voor jou is om je op te laten nemen, en dat dat ook helpt, dan zou ik dat doen. Je kunt het toch aan mensen uitleggen, waarom je je weer laat opnemen. Als ze dat niet begrijpen dan is dat hun eigen probleem.
Oud 14-11-2003, 14:51
Quiana
Quiana is offline
Jij kent jezelf het beste, en weet ook het beste wat goed
voor je is, denk ik. Angst dat mensen misschien boos worden
enz is niet heel raar denk ik, maar zij hebben er ook niks aan
als jij het niet meer aankan... (want dan kan je je ook niet
voor 100% inzetten, en hebben ze ook minder aan je...)

En waarom zouden ze je stom vinden, bij de wickeraderheem?
Jij hebt tenminste het lef om terug te gaan, jij hebt de kracht
om goed voor jezelf te zorgen. Dat kan niet iedereen van
zichzelf zeggen...
Oud 15-11-2003, 14:02
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dankjullie wel voor jullie antwoorden...
Ik heb intussen mijn keus gemaakt...
Ik heb gekozen voor de opname....

Mijn ouders hebben volgende week gesprek en zullen dan met mijn psychiater erover gaan praten............. ben benieuwd....

*knuv*

Laura
Oud 15-11-2003, 14:42
Verwijderd
Je moet zelf beslissen inderdaad. En ik kan je moeilijk helpen als ik niet weet waarom je moet worden opgenomen. Doe je je zelf iets aan? Ben je depri heb je anorexia?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 15:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 15-11-2003 @ 15:02:

Mijn ouders hebben volgende week gesprek en zullen dan met mijn psychiater erover gaan praten............. ben benieuwd....

*knuv*

Laura
Goed zo! Succes en sterkte!

*knuff*
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 21:21
pienie
Citaat:
Aragnabite schreef op 15-11-2003 @ 15:02:

*knuv*

Laura
ik vind het heel erg goed van je...
ik hoop dat alles goedkomt, of iig beter gaat...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:18
shy girl
shy girl is offline
heyz meid goed dat je een keuze hebt gemaakt hoor!! denk dat dit toch het beste is , stom dat ze je 2 wekenlaten wachten als je aangeeft dat het nie meer kan zow
nja heeeel veel sterkte meis knuffels xxx
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
shy girl schreef op 16-11-2003 @ 13:18:
heyz meid goed dat je een keuze hebt gemaakt hoor!! denk dat dit toch het beste is , stom dat ze je 2 wekenlaten wachten als je aangeeft dat het nie meer kan zow
nja heeeel veel sterkte meis knuffels xxx
Mjah.. vind het zelf echt heel erg stom.. maar ja.. wie ben ik om dat te zeggen?
Oud 17-11-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 17-11-2003 @ 15:17:
Mjah.. vind het zelf echt heel erg stom.. maar ja.. wie ben ik om dat te zeggen?
Degene waar het allemaal om draait?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:35
simsalabim
simsalabim is offline
Wat goed dat je hebt gekozen voor die opname!
Vind ik erg knap van je, en de bandleden en het dartteam zullen het echt wel begrijpen. Misschien niet meteen, maar als het echt tot hun doordringt dan snappen ze het heus wel.
Zo niet, dan is dat toch hun probleem?! Ik denk dat wanneer zij in jouw schoenen staan, ook wel voor zichzelf kiezen.

Het lijkt me de bedoeling dat het uiteindelijk beter gaat met je, waardoor je later weer actief mee kunt doen! Dus in principe is het ook beter voor hen!

Veel sterkte,
Liefs
Oud 17-11-2003, 15:32
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-11-2003 @ 15:22:
Degene waar het allemaal om draait?
Reageren

Regels voor berichten