Advertentie | |
|
![]() |
|
Doe wat je hart zegt, als je dat niet doet heb je steeds het gevoel dat je eigenlijk iets anders zou moeten doen dan waar je dan mee bezig bent. Daar wordt je nog ongelukkiger van en dat is niet wat je wil. Als jij het gevoel hebt dat het beter voor jou is om je op te laten nemen, en dat dat ook helpt, dan zou ik dat doen. Je kunt het toch aan mensen uitleggen, waarom je je weer laat opnemen. Als ze dat niet begrijpen dan is dat hun eigen probleem.
|
Jij kent jezelf het beste, en weet ook het beste wat goed
voor je is, denk ik. Angst dat mensen misschien boos worden enz is niet heel raar denk ik, maar zij hebben er ook niks aan als jij het niet meer aankan... (want dan kan je je ook niet voor 100% inzetten, en hebben ze ook minder aan je...) En waarom zouden ze je stom vinden, bij de wickeraderheem? Jij hebt tenminste het lef om terug te gaan, jij hebt de kracht om goed voor jezelf te zorgen. Dat kan niet iedereen van zichzelf zeggen...
|
Dankjullie wel voor jullie antwoorden...
Ik heb intussen mijn keus gemaakt... Ik heb gekozen voor de opname.... Mijn ouders hebben volgende week gesprek en zullen dan met mijn psychiater erover gaan praten............. ben benieuwd.... *knuv* Laura
||
Citaat:
![]() *knuff* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik hoop dat alles goedkomt, of iig beter gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat goed dat je hebt gekozen voor die opname!
Vind ik erg knap van je, en de bandleden en het dartteam zullen het echt wel begrijpen. Misschien niet meteen, maar als het echt tot hun doordringt dan snappen ze het heus wel. Zo niet, dan is dat toch hun probleem?! Ik denk dat wanneer zij in jouw schoenen staan, ook wel voor zichzelf kiezen. Het lijkt me de bedoeling dat het uiteindelijk beter gaat met je, waardoor je later weer actief mee kunt doen! Dus in principe is het ook beter voor hen! Veel sterkte, Liefs
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Nijmegen wil wellicht tram in de stad Quantes | 27 | 22-05-2018 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
De knoop doorhakken of..? Angie-la | 14 | 13-09-2005 10:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ja, de afspraak staat definitief genoteerd! *Cayenne* | 218 | 24-06-2004 07:20 | |
Liefde & Relatie |
vriend+beste vriendin=auw AngelLena | 74 | 10-09-2003 19:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De Illias Alexander | 5 | 20-01-2001 14:25 |