Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 14:20
Verwijderd
En dan realiseer je je weer dat het leven af en toe zo ongelooflijk oneerlijk is... 't jochie was pas 2...hij is overleden aan een hersenvliesontsteking... Kan ik dat klasgenootje een kaartje geven? Tis niet iemand waar ik op school heel veel mee op trek ofzo, maar ze zit bij me in de klas en we lopen samen stage. En wat moet ik daar dan opschrijven? Iemand iedeeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 14:35
shania
shania is offline

Ik zou hem wel een kaartje geven om hem te laten weten dat je met hem meeleeft. Al koop je maar een kaart met tekst erop en zet je enkel sterkte en je naam eronder. Mijn nichtje heeft ook hersenvliesontsteking gehad en heeft het op het nippertje overleefd, ik vond het toen al heel erg dus het zal hem zeker ook wel wat doen. En het leven is inderdaad hard!!
Liefs Shania
Oud 11-01-2002, 19:36
miep
miep is offline
hallo,
ja dat is altijd zo verschrikkelijk moeilijk. maar ik denk ook dat het goed is om een kaartje te sturen. denk goed na wat je schrijft, maar vaak is een persoonlijke (mag kort zijn) tekst waarin je schrijft hoe je je er over voelt en hoe je je hem/haar wil helpen het best.

veel succes ermee

xxx
Oud 12-01-2002, 15:18
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Stuur een kaartje!!! Het is zo belangrijk voor iemand dat ze weten dat je er voor ze bent!!! Liefs, Heleen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:36
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
En dan realiseer je je weer dat het leven af en toe zo ongelooflijk oneerlijk is... 't jochie was pas 2...hij is overleden aan een hersenvliesontsteking...
Daar schrik je van hè? Ik hoorde onlangs ook dat mijn achterneefje van 13 was omgekomen bij een auto ongeluk Ik kende hem verder niet, maar toch voel je dan een soort van verdriet..

Enniewee, ik dwaal af, ik zou hem wel een kaartje geven. Het is voor dat klasgenootje natuurlijk een flinke shock/erg treurig en dan geeft het altijd wel een goed gevoel als je steun krijgt uit onverwachte hoek. Schrijf bijvoorbeeld iets van dat als ie wilt je er voor hem bent ofzo.. En dat je met hem (haar?) meeleeft.

Doegie
Oud 14-01-2002, 14:54
kizzy
kizzy is offline
ik vind ook dat je een kaartje moet geven.. ookal ga je er niet veel mee om, je laat zien dat je meeleeft.. en das heel fijn om te weten...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 15:55
Mabo
Mabo is offline
Ik zou wel een kaartje sturen. Sterkte in ieder geval!
Oud 14-01-2002, 15:59
Verwijderd
Ik denk d at het ongeveer hetzelfde is, als wat iedereen hier doet... Proberen op een gepaste manier mee te leven... Ik ken jou bijvoorbeeld totaal niet, maar zou je toch sterkte willen wensen... Als je je klasgenootje een kaartje stuurt, zal dit zeker niet verkeerd overkomen!!

Sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten