Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 14:46
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Hoi..

Ik heb het idee dat ik altijd in de steek word gelaten , hoeveel moeite ik voor iemand ook doe.. ik hoef maar een keer boos te worden om een stomme reden en meteen wil iemand mij nooit meer zien, ik hoef maar één keer iets te doen wat de ander niet aanstaat en ik kan opdonderen , de enige die ik altijd heb gehouden is mijn moeder, en verder is zo alles gekomen en gegaan , als ik iets doe wat ze nie aanstaat gaan ze, hoeveel ik ook doe om het goed te maken , heveel ik ook om ze geef, wat ik ook voor ze doe.. al geef ik alles, het is nooit goed.. nooit , altijd blijf ik alleen over... is dat ies tusse me oren? of is het echt mijn schuld en ben ik echt zo stom? kan ik nou echt geen vrienden HOUDEN?

Ik vind dit heel erg , herkent iemand dit ofzo? Ik bedoel... dit is ech heel erg voor mij, want ik voel me soms zoo alleen , en aangezien ik drank en drugs enzo niet zie zitten om het te vergeten moek ies anders zoeken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2002, 14:49
kizzy
kizzy is offline
heej,
ik heb precies hetzelfde.. bij 1 woord verkeerd heb 'k al ruziej.. de meeste vrienden ben ik kwijt geraakt.. (komt ook door ziekte) maar ja, meissiej succes, ik weet niet wat je er verder kan tegendoen.. misschien proberen wat kalmer te reageren of vaker excuses aanbieden ofzo?? dat mensen weten dat je het nie meent..... good luck
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:55
soulless
soulless is offline
Een beetje voor jezelf opkomen...

Gewoon naar ze toe gaan en zeggen dat je toch altijd goede vrienden bent geweest en dat je absoluut niet wilt dat een keertje ruzie daar een einde aan maakt.

Of een ander soort vrienden zoeken? Zoals je het nu zegt lijken het me nou ook niet echt de beste vrienden die je je maar kunt voorstellen.

Damn, mn beste vriend en ik hebben elkaar vaak genoeg helemaal lam geslagen

Oud 14-01-2002, 16:46
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
jah misschien heb je glijk, maar excuses aanbieden werkt niet, ben gewoon zo BAM alles foetsie.. KLAAR en trugkomen ho maar... nou is echt klote..altijd gaat iedereen me uit de weg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten