Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 16:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline

De laatste tijd komen echt superveel herrineringen naar boven.. 2 weken geleden ben ik ingestort om niks.. en afgelopen vrijdag hadden mn vrienden het alleen nog maar over sex op een gegeven moment en zag ik weer alles voor me..

Ik voel me nu echt down, heb weer snijneigingen, wil de hele tijd huilen, maar t lukt niet

Er is nu wel iemand die zegt dat k t hem altijd kan zeggen als er iets is, maar dat durf ik niet, dan voel ik me zown zeur..

Aan de ene kant ben ik mezelf helemaal zat..maar aan de andere kant wil k t mn vrienden ook niet aandoen dat ik wegga..

ach laat ik ook maar ophouden met mn belachelijk gezeur..

Lau
Oud 13-01-2002, 18:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Spreek je op MSN...

Oh, je bent niet online.

Spreek je dan vanavond wel...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Spreek je op MSN...

Oh, je bent niet online.

Spreek je dan vanavond wel...

Ben er nu wel.. maar wie wil dr nu met mij praten..*sigh*

Oud 13-01-2002, 19:55
Verwijderd
omvallenisleuk@hotmail.com als je wilt..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 08:15
shania
shania is offline
Ik denk dat ik wel kan raden wat je hebt meegemaakt en ik denk dus ook dat ik het ook heb meegemaakt. Ik denk dat we veel aan elkaar kunnen hebben en ik hoop nog eens iets van je te horen via een mailtje.
Liefs Shania
Oud 14-01-2002, 10:35
Iotje
Iotje is offline
Ik heb ook een terugval gehad van dezelfde dingen die jij ongeveer ook heb meegemaakt denk ik. Ik zit er eigenlijk ook nog half in. IK kan je wel proberen te helpen maar ik weet niet of ik het kan. Maar ik wil het altijd wel proberen....
Oud 14-01-2002, 20:45
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:

De laatste tijd komen echt superveel herrineringen naar boven.. 2 weken geleden ben ik ingestort om niks.. en afgelopen vrijdag hadden mn vrienden het alleen nog maar over sex op een gegeven moment en zag ik weer alles voor me..

Ik voel me nu echt down, heb weer snijneigingen, wil de hele tijd huilen, maar t lukt niet

Lau
hieraan kan je wel zien wat er met jou is gebeurt.. met mij hetzelfde.. maar dat iz zo lang geleden.. me vriend vind dat ik er te lang over door zeik omdat het al 1,5 jaar geleden is.. zoek hulp meissiej (als je dat nog nie hebt) want je houd er echt onwijs lang last van.. tenminste ik...
houd je sterk meid, en doe geen gekke dingen!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:51
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me vriend vind dat ik er te lang over door zeik omdat het al 1,5 jaar geleden is..
bij mij ist owk 1.5 jaar gelejen.. en t is helemaal geen zeik als je dr dan nog last van hebt..well.. that's my opinion..
Oud 15-01-2002, 08:39
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
bij mij ist owk 1.5 jaar gelejen.. en t is helemaal geen zeik als je dr dan nog last van hebt..well.. that's my opinion..
Wat klote!!!
Je kunt er niks aan doen dat je er nu nog last van hebt. Ik vind eigenlijk dat je vrioend dat moet begrijpen.

Reageren

Regels voor berichten