Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 13:47
Rob
Rob is offline
Waar vind ik in godsnaam die achtste Sword Orb in het Mana Fortress? Ik weet 100% zeker dat er een monster is dat het dropt, maar ik heb absoluut geen idee welke het is. Zeg niet dat het niet mogelijk is, want ik heb het zwaard al eens eerder gekregen, en weet dat het kan. Ik ben dus alleen vergeten WELK monster het was. Iemand hier die het wel weet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2003, 16:10
Dikkie
Dikkie is offline
antwoord: ga naar www.google.com en tik: secret of mana walkthrough

of kijk op www.gamefaqs.com
Oud 15-02-2003, 16:55
Rob
Rob is offline
Al geprobeerd, anders zou ik hier niet posten. =P Alle guides zeggen dat ik Mantis Ant weer moet verslaan, maar het kan ook dan een monster in het Mana Fort het dropt, maar ik ben alleen vergeten welke het was.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:12
Verwijderd
Citaat:
wabbitslayer schreef:
Al geprobeerd, anders zou ik hier niet posten. =P Alle guides zeggen dat ik Mantis Ant weer moet verslaan, maar het kan ook dan een monster in het Mana Fort het dropt, maar ik ben alleen vergeten welke het was.
dat spel brengt weer herinneringen naar boven...ik had tzelfde probleem sommige wapens had ik dan een extra orb maar van t zwaard volgens mij ook nie..ik weet ook nie van welke
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 21:32
Isa
Isa is offline
er zijn 9 orbs in het mana fort en er is geen specifiek monster voor een orb. je moet gewoon urenlang achter elkaar door rammen, dan krijg je vanzelf orbs.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:51
Mike
Mike is offline
Citaat:
wabbitslayer schreef:
Waar vind ik in godsnaam die achtste Sword Orb in het Mana Fortress? Ik weet 100% zeker dat er een monster is dat het dropt, maar ik heb absoluut geen idee welke het is. Zeg niet dat het niet mogelijk is, want ik heb het zwaard al eens eerder gekregen, en weet dat het kan. Ik ben dus alleen vergeten WELK monster het was. Iemand hier die het wel weet?

arch... daar heb ik ook zo vaak mn hoofd over gebroken, je moet inderdaad uren en uren raggen tegen al die gastjes... maja

volgens mij is dark Lich (klopt dit?) en het mana beest nog best te verslaan
Reageren

Regels voor berichten