Advertentie | |
|
![]() |
|
Mjah, dat heb ik ook weer niet nodig
![]() ![]() Maarjah, ik neem geen overdosissen meer hoor. Dus dat vind ik weer overdreven. Ik moet zonder kunnen van mezelf ![]() Mjah, kweenie, ik herken gewoon die crisissen nooit. Op de afdeling zeiden ze dan zo van: "Ja, doe je een beetje rustig aan? Want je heb een zware nacht achter de rug." En dan dacht ik echt zo van: "ooooooooo, is dat zwaar!" Mjah, lahma, ik word vaag ![]()
||
Citaat:
wat er nou eigenlijk aan de hand is, en of het nou zwaar is of niet, dat besef je ook niet meer.. Misschien iid wel omdat het een gewoonte is geworden.. En wat betreft die *geweldig mooie blauwe bakjes ![]() die bedoelde ik ![]() vertrouw er wel op dat je geen overdosissen meer neemt. Je bent al veel sterker dan dat je ooit geweest bent. *Maar dat betekent niet dat je door en door en door moet gaan he?!* Je grenzen leren kennen, dat is wel heel moeilijk, maar anders ga je er misschien zelf aan onder door, tenminste ik dus laatst wel.. ![]() Knuff&liefs
|
Mjah, mijn psych vond me te gezond om me nog naar de gesloten afdeling te sturen, dus tjah
![]() ![]() Maar tis mijn eigen verantwoordelijkheid en zo, dus als ik van wintersport terug kom, ga ik gelijk een opname eisen. Ik trek het anders niet meer. Heb jij trouwens ook dat je soms verlangt naar zo'n zware avond, omdat je dan lekker al je spanning kwijt bent en dan (bijv in de kliniek) ff een uitlatingsgesprekje met een sociotherapeut kan hebben? Dat heb ik wel heel erg ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |