Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja dat heb ik ook.
Ik ben zelf ook 13 en ik denk het wel vaak. Te vaak. Maar ik heb de vraag eens gesteld met mentor les ik dacht es even kijken want ik ben dol op reacties. Maar ik heb de leraar nog nooit zo vreemd zien kijken en de leerlingen gingen allemaal kijkhard lachen. Nahja, zal wel! Maar ik heb nu een brief mee van school voor een ouderavond ofzo.... did i do that? Ik VROEG alleen maar wat en daar is school ook voor bedoeld, toch? |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk doen ze dat! Helaas vraag ik het mezelf ook vaak af, waarom ik nog leef... ![]()
|
![]() |
Absoluut, maar mijn probleem is meer dat ik er wel eens over nadenk of mensen uit mijn omgeving mij wel nodig hebben, ze zouden best zonder mij kunnen, ik ben niet zo bijzonder, ze redden het wel zonder mij redden.
In het verleden heb ik er meer last van gehad, nu is het minder.Misschien omdat ik nu zekerder van mezelf ben ofzo, ik weet het niet, ik denk dat iedreen dit wel eens heeft, bij vlagen. Maar als je er constant last van hebt, zou ik me toch wel een beetje zorgen gaan maken, denk ik. |
![]() |
|
![]() |
ja heb ik vaak. ik vraag het mij ook echt af, net zoals ik me afvraag wat mijn klasgenoten zouden denken, voelen, als ik plots overleed en ze naar mijn begrafenis moesten. wie zou er echt huilen? wie zou het niet kunnen schelen? ik weet eigenlijk de antwoorden al, en das nooit leuk natuurlijk
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
De beste vriend die je hebt ben jij! CoveredEyes | 34 | 07-08-2003 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan het weer ofzo????? ............. heb jij dat ook wel eens....??????? X_Saskia_X | 8 | 23-04-2002 20:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van mijn boek, dat nu bij een uitgeverij ligt!!! Anne | 21 | 24-09-2001 12:36 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |