Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2002, 08:12
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Dag mensen,

Er is iets buitengewoon vreemds met mij aan de hand. Het is net alsof er in mijn hoofd constant filmpjes worden afgedraaid met mij vallend van een trap. Dan kom ik op de meest verschrikkelijke manieren terecht, op m'n hoofd, of ik breek m'n been ofzo.. Het is echt zo weird. Ik ben nog nooit van de trap gevallen ofzo (ja misschien toen ik heeeeeeel klein was, maar dat weet ik dan niet meer) maar ik denk er constant aan. Het lijkt wel of ik bang ben van trappen. Als ik weet dat ik een trap af moet kan ik me daar echt enorm druk om maken. Het rare is dat als ik daadwerkelijk op een trap sta er niets aan de hand is. Dan ben ik niet bang en denk ik er niet eens over na. Dit heb ik al heel lang, maar ik realiseerde me pas een week geleden dat het niet normaal is.

Nou is mijn vraag, hebben jullie ook zoiets? Dat je filmpjes in je hoofd ziet van jezelf waarbij er iets vreselijks met je gebeurd?

OF dat je bijvoorbeeld bang bent voor iets wat absoluut niet eng is?

Ik weet dat het belachelijk klinkt, maar als je het hebt is het niet leuk

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2002, 12:29
Marcade
Marcade is offline
Toen ik jong was, had ik nog wel is dromen dat ik van de trap af sprong/viel, en zodra ik de grond zou raken, werd ik wakker.

Maar zulke dromen heb ik niet meer, en ik heb ze nooit overdag, terwijl ik wakker was, gehad.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:16
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Toen ik jong was, had ik nog wel is dromen dat ik van de trap af sprong/viel, en zodra ik de grond zou raken, werd ik wakker.

Maar zulke dromen heb ik niet meer, en ik heb ze nooit overdag, terwijl ik wakker was, gehad.

Het is ook niet echt een droom. Het is een voorstelling die ik me maak en ik kan hem niet tegenhouden. Het filmpje draait ergens achter in m'n hoofd af terwijl ik op dat moment wel gewoon met de alledaagse dingen. bezig ben.

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten