Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 17:22
mirtje
mirtje is offline
Hallo forummers, ik zit zelf op het Erasmus College in Zoetermeer, en omdat mijn broertje er over nadenkt om naar het Alfrink te gaan zou ik aan mensen die op het Alfrink zitten willen vragen wat hun (eerlijke) mening over die school is. Alvast bedankt!
Oud 16-02-2003, 17:24
zoef de haas
zoef de haas is offline
nah jah ik ben deraf gekickt dussuh . . . .
maar tis wel en okay school hoor nix mis mee ook alleen moet je niet al teveel klotigheid uithalen want ze kunnen op zich best wel streng zijn
Oud 16-02-2003, 17:48
Balance
Balance is offline
Bedenk eens van tien verschillende mensen van jouw school wat zij zouden zeggen? Ik denk dat je zo 10 verschillende meningen te pakken zou hebben, dat is bij elke school zo...

Kortom: ik denk niet dat je er heel veel aan hebt als er hier iemand zegt dat ie het leuk vindt daar of juist niet.
Oud 16-02-2003, 19:19
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
Bedenk eens van tien verschillende mensen van jouw school wat zij zouden zeggen? Ik denk dat je zo 10 verschillende meningen te pakken zou hebben, dat is bij elke school zo...

Kortom: ik denk niet dat je er heel veel aan hebt als er hier iemand zegt dat ie het leuk vindt daar of juist niet.
Ik denk dat hier niet eens 10 mensen zitten die ook op die school zitten
Oud 16-02-2003, 23:05
koelkastje
koelkastje is offline
Er zitten teveel leerlingen op het Alfrink daarom hebben ze er ook noodlokalen aangebouwd, maar het schijnt er nog steeds veel te druk te zijn. (onderbouw en bovenbouw kregen op vercshillende tijden pauze, weet niet of dit nog zo is maar aan het begin van het schooljaar wel) Het is een redelijk strenge school qua wat je moet halen om te worden toegelaten, maar ze hebben we een van de betere vwo's in Zoetermeer. Ik zelf heb er niet opgezeten, de school trok me gewoon niet (woon er wel vlak bij in de buurt) wij, (oud-klasgenoten en ik) vonden het altijd maar een soort van gevangenis, door die hekken er om heen, maar ik denk dat je broertje toch zelf zal moeten beslissen.
Oud 17-02-2003, 11:50
autodropje
autodropje is offline
De kans dat je hier iemand vind die daar zit lijkt me heeeel erg klein. Daarom denk ik ook niet dat het nuttig is dit open te houden.

Regels voor berichten