Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2002, 12:19
dream
dream is offline
Mijn vader is dus eergister ontslagen bij de KPN... Als je dat allemaal op het nieuws hoort enzo, heb je echt zoiets van: het zal dan allemaal wel beter zijn voor het voortbestaan van de KPN, maar waarom dan mijn vader... Het is gewoon zo kut, mn moeder moet heel vaak huilen. Mn vader zit nu de hele dag thuis, en corrigeert me op allerlei manieren. Heel irritant, want ik heb nu dus ook toetsweek... Volgens mij is dat hele ontslag nog niet tot me doorgedrongen, ik weet niet, ik hoef niet te huilen ofzo... En dan komen we dus in de bijstand, tot mn vader een nieuwe baan heeft... Het is allemaal zo onwerkelijk, zo heeft hij nog een leuke baan, met veel leuke collega's en had hij het erg naar zn zin, nu is dat opeens allemaal niet meer!!!
FUCK KPN!!!!!

Laat maar, ik weet niet zo goed hoe ik me nu voel, en schrijf gewoon vanalles even van me af...
Oud 16-01-2002, 12:24
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
dream schreef:
FUCK KPN!!!!!
Helemaal mee eens, maar om andere redenen

Sterkte iig.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 12:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Helemaal mee eens, maar om andere redenen

Sterkte iig.
KPN heeft de prijs voor ADSL verhoogd en daarom vind Marc KPN dus kut, he Marc.

Mee eens hoor, KPN is kut.

Ik dacht dat de mensen die ontslagen waren bij KPN, wel hulp kregen van KPN naar het zoeken van een alternatieve functie.(?) En zo niet, betaalt KPN nog gewoon de loon door tot diegene uiteindelijk een functie heeft gevonden. En dat als de nieuwe functie minder betaalt als KPN, dat KPN het resterende bedrag erbij betaalde.

Ofzoiets, ik dacht zoiets dergelijks gehoord te hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:36
Unexplained
Unexplained is offline
KPN is niet kut, het is gewoon een commerciëel bedrijf.

En hij vindt vast wel een andere baan, maak je niet zo ongerust.
Oud 16-01-2002, 13:44
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
[off-topic]
9 van de 10 keer dat bij ons iemand van de KPN langskwam, was dit de 1 of andere turk/marrokaan die vervolgens zelf geen idee had van hetgene wat hij deed

Als je bij de KPN opbelt, krijg je 10 van de 10 keer iemand aan de lijn die geen flauw benul heeft van waar hij/zij over praat

De KPN was 4 weken te laat met de levering van MXStream thuis en bijna 2 maanden te laat op kantoor

Kortom: de KPN bestaat uit een stelletje ambtenaren die daarnaast ook nog eens de gebruiker afzetten
[/off-topic]
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:49
Doc
Doc is offline
Mensen blijf wel ff ontopic...

Het is idd heel erg dat je vader ontslag heeft gekregen. Een studiegenoot van mij werkt er ook en heeft de hele maandag in spanning gezeten, hij mocht blijven, maar hij was er ook niet blij mee, want de rest van z'n team was weg...emotionele dag...

Ik heb ook gehoord dat dat bedrijf de kantine prijzen heeft verhoogd met een factor Euro (2.20371)...

Het is echt even wennen, maar je vader zal waarschijnlijk zo snel mogelijk opzoek gaan naar een nieuwe baan. Tot die tijd zal 'ie graag tot rust willen komen denk ik.

Veel sterkte iig
Oud 16-01-2002, 14:13
Acorn
Acorn is offline
Citaat:
dream schreef:
Mijn vader is dus eergister ontslagen bij de KPN... Als je dat allemaal op het nieuws hoort enzo, heb je echt zoiets van: het zal dan allemaal wel beter zijn voor het voortbestaan van de KPN, maar waarom dan mijn vader... Het is gewoon zo kut, mn moeder moet heel vaak huilen. Mn vader zit nu de hele dag thuis, en corrigeert me op allerlei manieren. Heel irritant, want ik heb nu dus ook toetsweek... Volgens mij is dat hele ontslag nog niet tot me doorgedrongen, ik weet niet, ik hoef niet te huilen ofzo... En dan komen we dus in de bijstand, tot mn vader een nieuwe baan heeft... Het is allemaal zo onwerkelijk, zo heeft hij nog een leuke baan, met veel leuke collega's en had hij het erg naar zn zin, nu is dat opeens allemaal niet meer!!!
FUCK KPN!!!!!

Laat maar, ik weet niet zo goed hoe ik me nu voel, en schrijf gewoon vanalles even van me af...
Ik snap je hele verhaal.. Ons pappie was ook een van de 500 die er ontslagen werd.. En bij ons is de situatie ook kei klote.. Als je dr ooit met me over wil babbelen laat het me dan even weten hoor... Ik wil je dr gerust mee helpuh..

gr Acorn.
Oud 16-01-2002, 14:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Doc schreef:
Mensen blijf wel ff ontopic...

Het is idd heel erg dat je vader ontslag heeft gekregen. Een studiegenoot van mij werkt er ook en heeft de hele maandag in spanning gezeten, hij mocht blijven, maar hij was er ook niet blij mee, want de rest van z'n team was weg...emotionele dag...

Ik heb ook gehoord dat dat bedrijf de kantine prijzen heeft verhoogd met een factor Euro (2.20371)...

Het is echt even wennen, maar je vader zal waarschijnlijk zo snel mogelijk opzoek gaan naar een nieuwe baan. Tot die tijd zal 'ie graag tot rust willen komen denk ik.

Veel sterkte iig
Die idioten hebben bij ons (IBM) ook de koffieprijs verhoogd van 13 cent naar 13 eurocent. En de koffie is nog erger als vantevoren.

Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 14:51
agnosticus
agnosticus is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Als je bij de KPN opbelt, krijg je 10 van de 10 keer iemand aan de lijn die geen flauw benul heeft van waar hij/zij over praat
LOL.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 15:32
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Marc S schreef:
9 van de 10 keer dat bij ons iemand van de KPN langskwam, was dit de 1 of andere turk/marrokaan die.. *dis*
waarom moet dat er nou weer bij? wat maakt het nou uit dat dat een allochtoon is die jou probeert te helpen?
Oud 16-01-2002, 16:38
muckymouse
muckymouse is offline
mijn vader is een aantal jaren geleden bij de fokker ontslagen, t was te verwachten, maar toch waren wij toen allemaal ontzettend geschokt, dus ik begrijp hoe je je voelt.

Gelukkig had mijn vader vrij snel weer een nieuwe baan, dus t komt wel goed
Oud 16-01-2002, 17:04
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
dystopia schreef:
waarom moet dat er nou weer bij? wat maakt het nou uit dat dat een allochtoon is die jou probeert te helpen?
't is niet zo erg dat 'ie een allochtoon is... echter wel minder dat ze soms niet eens goed Nederlands praten

"Ja, ikke van KPN... telefoon stuk?!"

*grmbl*
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 17:55
dream
dream is offline
Tjezus, sorry hoor, maar al die mensen die zeggen dat de KPN kut is omdat ze niet goed reageren op vragen enzo is DOM!!!! Je weet niet waar je over praat!! De KPN bestaat uit vele verschillende onderdelen, een daarvan is Cablecom (waar mn vader werkte) en dat heeft nix te maken met het onderdeel waar jullie zo over ZEUREN! Als je dat zo erg vindt, dien je toch een klacht in??????

En Acorn, het lijkt me wel leuk (nahjah, wat is leuk....) om een keertje te kletsen!!! Heb je MSN ofzo???? Zie maar ff....

Veel liefs, Dorien.
Oud 16-01-2002, 18:33
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
dream schreef:
Tjezus, sorry hoor, maar al die mensen die zeggen dat de KPN kut is omdat ze niet goed reageren op vragen enzo is DOM!!!!
Hmm... ik zeg maar niks, heb zo het vermoeden dat je er niet tegen kunt als ik me volledig uitlaat over wat ik denk...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 21:51
timonx
timonx is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Sorry Distopia, maar je hebt allochtonen en allochtonen.

Oud 18-01-2002, 11:51
Field
Field is offline
wij zitten ook al een jaar in spanning...
maar hij zit er gelukkig nog steeds.

veel suc-6-

add me anders in je msn als je wilt praten erover ofzo
Oud 18-01-2002, 13:58
Pooh's Angel
Pooh's Angel is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

En hij vindt vast wel een andere baan, maak je niet zo ongerust.
Eigenlijk heeft deze "unexplained" hier geen reden tot comentaar, vindt ik persoonlijk!!
Weet jij precies hoe die hele familie in elkaar zit??
Misschien heeft deze vader in questie wel een rijpere leeftijd, en in deze tijd komen de jongere mensen nu eenmaal eerst aan bod!!
Dat is nu "de moderne maatschappij".

En akkoord : iedereen heeft z'n eigen mening, maar probeer het dan ook iets minder cru te stellen asjeblieft!!

En voor "dream" : hou je sterk en steun je ouders een beetje!
Hugs, en ge kunt mij altijd mailen!

~Pooh's Angel~

[Dit bericht is aangepast door Pooh's Angel (18-01-2002).]
Oud 19-01-2002, 20:47
dream
dream is offline
Pooh's Angel, heel erg bedankt voor je uitleg aan de anderen! Mijn vader is inderdaad van de oudere garde... (nahjah, hij is 48, eigenlijk net te oud) Vandaag kreeg hij weer een brief terug van een baan waarop hij had gesoliciteerd, hij was een aardige kerel, maar toch niet echt wat ze zochten... blablabla.... Nou, dat is nou niet echt bevordelijk voor de sfeer in huis... Het is gewoon KUT, de hele toekomst is zo heel erg onzeker en daar kan ik niet goed tegen. School is verder ook nog heel moeilijk, en mn concentratie is ver te zoeken... Ik baal momenteel nogal van mn leven, terwijl ik het zo goed heb... Ik ben best wel in de war, ik vergeet hele rare dingen, die ik dan 3 seconden later wel weer weet, een soort van blackouts... Ach, laat ook maar...

Liefs, the dream
Reageren

Regels voor berichten