Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
9 van de 10 keer dat bij ons iemand van de KPN langskwam, was dit de 1 of andere turk/marrokaan die vervolgens zelf geen idee had van hetgene wat hij deed ![]() Als je bij de KPN opbelt, krijg je 10 van de 10 keer iemand aan de lijn die geen flauw benul heeft van waar hij/zij over praat ![]() De KPN was 4 weken te laat met de levering van MXStream thuis en bijna 2 maanden te laat op kantoor ![]() Kortom: de KPN bestaat uit een stelletje ambtenaren die daarnaast ook nog eens de gebruiker afzetten ![]() [/off-topic] |
![]() |
|
Mensen blijf wel ff ontopic...
Het is idd heel erg dat je vader ontslag heeft gekregen. Een studiegenoot van mij werkt er ook en heeft de hele maandag in spanning gezeten, hij mocht blijven, maar hij was er ook niet blij mee, want de rest van z'n team was weg...emotionele dag... Ik heb ook gehoord dat dat bedrijf de kantine prijzen heeft verhoogd met een factor Euro (2.20371)... Het is echt even wennen, maar je vader zal waarschijnlijk zo snel mogelijk opzoek gaan naar een nieuwe baan. Tot die tijd zal 'ie graag tot rust willen komen denk ik. Veel sterkte iig
||
![]() |
Citaat:
gr Acorn. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
mijn vader is een aantal jaren geleden bij de fokker ontslagen, t was te verwachten, maar toch waren wij toen allemaal ontzettend geschokt, dus ik begrijp hoe je je voelt.
Gelukkig had mijn vader vrij snel weer een nieuwe baan, dus t komt wel goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() "Ja, ikke van KPN... telefoon stuk?!" *grmbl* |
![]() |
|
Tjezus, sorry hoor, maar al die mensen die zeggen dat de KPN kut is omdat ze niet goed reageren op vragen enzo is DOM!!!! Je weet niet waar je over praat!! De KPN bestaat uit vele verschillende onderdelen, een daarvan is Cablecom (waar mn vader werkte) en dat heeft nix te maken met het onderdeel waar jullie zo over ZEUREN! Als je dat zo erg vindt, dien je toch een klacht in??????
En Acorn, het lijkt me wel leuk (nahjah, wat is leuk....) om een keertje te kletsen!!! Heb je MSN ofzo???? Zie maar ff.... Veel liefs, Dorien.
||
![]() |
Citaat:
Weet jij precies hoe die hele familie in elkaar zit?? Misschien heeft deze vader in questie wel een rijpere leeftijd, en in deze tijd komen de jongere mensen nu eenmaal eerst aan bod!! Dat is nu "de moderne maatschappij". En akkoord : iedereen heeft z'n eigen mening, maar probeer het dan ook iets minder cru te stellen asjeblieft!! En voor "dream" : hou je sterk en steun je ouders een beetje! Hugs, en ge kunt mij altijd mailen! ~Pooh's Angel~ [Dit bericht is aangepast door Pooh's Angel (18-01-2002).]
|
Pooh's Angel, heel erg bedankt voor je uitleg aan de anderen! Mijn vader is inderdaad van de oudere garde... (nahjah, hij is 48, eigenlijk net te oud) Vandaag kreeg hij weer een brief terug van een baan waarop hij had gesoliciteerd, hij was een aardige kerel, maar toch niet echt wat ze zochten... blablabla.... Nou, dat is nou niet echt bevordelijk voor de sfeer in huis... Het is gewoon KUT, de hele toekomst is zo heel erg onzeker en daar kan ik niet goed tegen. School is verder ook nog heel moeilijk, en mn concentratie is ver te zoeken... Ik baal momenteel nogal van mn leven, terwijl ik het zo goed heb... Ik ben best wel in de war, ik vergeet hele rare dingen, die ik dan 3 seconden later wel weer weet, een soort van blackouts... Ach, laat ook maar...
Liefs, the dream
|
![]() |
|
|