| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ik hoorde laatst op een rtl4-ontbijtnieuws dat leven na de dood was bewezen door onderzoek bij klinisch-dode patiënten, die voelden namelijk vrede en intens geluk...
alleen vraag ik me dan af, hoe toon je die gevoelens aan als iemand geen hersenactiviteit meer heeft? ![]() op de site van het NRC las ik een artikel (al wat ouder) waarbij het ging om mensen die weer "tot leven gewekt" waren die hun gevoelens beschreven...
|
|
|
|
mijn vader heft een bijna dood ervaring gehad, en hij (ik ook) denkt dat het een reactie is van de hersenen omdat ze te weinig zuurstof krijgen (en nog een heel antal dingen die er met je hersenen gebeuren als je dood gaat)
|
|
|
|
Bijna Dood Ervaring....
Is weer een van de dingen waarom veel mensen denken dat d'r wel een hemel moet zijn.. Ik denk dus dat het gewoon een bepaalde chemische reactie in je hersenen is, je word in feite gigantisch high oid.. combineert daar wat diepere gedachten/wensen/ideaalbeelden mee, en zo word je bijna dood ervaring een feit...de verhalen over uit je lichaam treden, de tunnel met aan het einde het licht etc zijn zo overbekend, dat je dat denkbeeld misschien onbewust hebt tijdens je bijna dood ervaring.. (doodgaan schijnt de beste trip d'r zijn die d'r bestaat... ik ben alleen liever niet degene om dat te gaan testen ...bijna doodgaan zal dus ook wel zoiets zijn... )Interessant onderwerp trouwens...
| Advertentie |
|
|
|
|