Advertentie | |
|
![]() |
|
Top 5 maar? Argh! Nouja, proberen dan maar. Op dit moment? Ow dan wordt het al iets makkelijker...:
1. The Cure 2. Dandy Warhols 3. Jethro Tull 4. The Doors 5. The Cranberries Gotver maar Sigur ros moet er ook nog bij! Nou laat ook maar, top 5 is veel te moeilijk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 't kan ook zijn dat je de uitzondering wordt en deze open wordt gelaten. Mij kan 't vrij weinig boeien maar ik vind het altijd leuk om voorspellingen te doen. Verder: doe 'ns wat aan je Nederlands! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Goedd: 1. Lagwagon 2. Ignite 3. Satanic Surfers 4. Bad Religion 5. Pennywise
|
Nirvana
System of a Down Jimi Hendrix (niet echt een band, als je de andere hippies achterwege laat +) Feeder Neuk! Maar je moet het me over 3 maanden ofzo nog maar eens vragen, zijn de onderste 4 waarschijnlijk anders ![]()
|
1. Johnny Cash
2. Lou Reed 3. Buddy Holly 4. The Monkees 5. Rolling Stones als ik in een punkrock mood ben 1. Social Distortion 2. New Bomb Turks 3. Gluecifer 4. The Datsuns 5. Dead Boys/Stiv Bators
||
Citaat:
![]() en nee daar was ik niet..? ![]()
|
|