Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2001, 21:38
SNeKKe
SNeKKe is offline
Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum en ik heb al veel geleze over glaasje draaien en wicca.

Ik zou graag meer wete over deze 2 onderwerpe en eventuele ondervindinge te wete kome.

Ik ben zeer geďnteresseerd in wicca. Kunnen er erge dingen gebeuren hiermee en wat kan je ermee bereike?

en glaasje draaie, hoe werkt het, wat kan er verkeerd aflope, hoe kan je alles terug goed late kome enz.

Ik dank jullie hartelijk.

Jullie kunnen een link geve, text ofzo... Ge zie maar!
Dank u wel, SNeKKe
Advertentie
Oud 23-12-2001, 21:44
Dagaz
Dagaz is offline
Wat je met wicca kunt bereiken? Wicca is een religie, dus... Ik ben er zelf ook heel erg in geďnteresseerd. Ik weet niet tot hoeverre je er iets vanaf weet...?

Glaasje draaien kán een oplossing zijn om met de doden in contact te komen. Het is dus niet iets om zomaar voor de gein te doen, want dan kan het glaasje draaien een nare ervaring worden!
Oud 23-12-2001, 21:46
Dagaz
Dagaz is offline
Ik heb ook nog een link voor je:
http://www.pagina.nl en dan ga je naar 'heksen'. Daar heb je héél veel info over heksen en wicca! veel succes!

Be Blessed
Oud 23-12-2001, 21:46
SNeKKe
SNeKKe is offline
Ik weet er zellef nog maar heel weinig van af. Ik ken dit forum nog maar enkele dage en het enige dat ik ervan af weet is van verscheidene websites etc. Glaasje draaien heeft een vriendin van mij is gedaan enkel jare gelede en ze heeft mij zojuist verteld wat er gebeurde. Creepy hoor.

Citaat:
Dagaz schreef:
Wat je met wicca kunt bereiken? Wicca is een religie, dus... Ik ben er zelf ook heel erg in geďnteresseerd. Ik weet niet tot hoeverre je er iets vanaf weet...?

Glaasje draaien kán een oplossing zijn om met de doden in contact te komen. Het is dus niet iets om zomaar voor de gein te doen, want dan kan het glaasje draaien een nare ervaring worden!
Oud 23-12-2001, 21:48
SNeKKe
SNeKKe is offline
Nog een vraagje over wicca, wat is tarot?
Dank u wel
Oud 23-12-2001, 22:24
wicce
wicce is offline
er zijn al wicca en glaasje draai topics, dus misschien dat je dit daar kwijt kan
http://forum.scholieren.com/Forum4/HTML/001294.html

Regels voor berichten