Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Onderstaande verhaaltje slaat niet op school maar meer op een werkkring. Als je machtiger bent dan een ander, is het in sommige gevallen goed om autoriteit uit te stralen. Andere kunnen dat opvatten als arrogantie en zo kun je een stempel krijgen. Jaloezie is omdat ze ontevreden zijn met hun eigen situatie en denken tevreden zijn met de jouwe. ------------------ Guppiej! hooi (da's een hint ![]() [Dit bericht is aangepast door dystopia (20-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Maar als mensen altijd en overal opvallen\populair worden ze vaak nog arrogant ook .... tja, hou ik niet zo van heh ... maar ja smaken verschillen. ...
|
![]() |
Ik heb een grote vriendengroep, waar ik me echt fantastisch in voel. En of ik populair ben??? Klinkt misschien arogant, maar ik denk het wel een beetje....
Maar ik voel me goed... ik ben net als ieder ander.. trouwens, ik krijg echt niet meer aandacht als mijn beste vrienden ofzow.. Ik denk dat het er aan ligt waar je je zelf het prettigste bij voelt |
![]() |
|
![]() |
vroeger ben ik kei erg gepest.. toen ik na de middelbare school ging ben ik heel erg veranderd.. ik stond altijd klaar met me woordje, kon met iedereen over weg.. en ik was toen naar eigen mening vrij populair...
de meeste mensen letten op je, er wordt veel over je geroddelt.. en sommige mensen kijken een beetje tegen je op omdat jij een beetje de populaire meid van het groepje bent.. ik heb er zelf NIET voor gekozen, ik koos voor een leventje op de middelbare school waar ik me EIGEN mening kon geven.. doen waar 'k zin in had en met niemand gezeik had.. dat populaire gedoe was heel irritant, nu ben ik dus ziek en nie meer zo "maf in me kop" ik ben nie meer zo druk en een feestbeest.. nu weet ik wie me eigen vrienden zijn.. DAT zijn er namelijk weinig.. ze waren bevriend met dat populaire meisje.. dat ik WAS.. en met je populairheid zijn ook je vrienden kwijt.. dus je kan gewoon beter lekker jezelf zijn, populair zijn is niet alles... beetj lang onnozel verhaal maar ja moest ff kwijt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben die ik denk dat ik ben ! Ben niet Ben maar heb wel Ben
![]() En gedraag ik me dus ook zoals ik denk dat ik ben. Ik heb vrienden van mijn niveau, die ook zo denken. Populariteit merk ik nix van.. ik mag iedereen .. ik laat iedereen in zen waarde ! Ik respecteer dus iedereen voor hoeveel ze waard zijn voor mij ! Als je het nog kunt volgen .. ![]() [Dit bericht is aangepast door Euforian (24-01-2002).] |
![]() |
|
|