Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 13:04
mysteryyy
mysteryyy is offline
Ik zit nu bij m'n vader, een vader die alle ruzies gewoon wegstopt.
Ik ben nog steeds heel kwaad op hem, maar laat het niet meer merken, wat het heeft gewooon geen zin.
Sinds 3 maanden loop ik bij een dietiste en ben sindsdien niet meer aangekomen, maar wel 4 kilo afgevallen.
Afgelopen 2 weken was ik 3 ons afgevallen en belde m'n vader helemaal verheugd op.
Zijn reactie: Ik dacht dat je 3 kilo zou zeggen, Dat is net een plasje.
Ik was erg gekwetst ( ookal was het maar een grapje). Die 3 ons was voor mij een hoop, vergeleken met aankomen. En heeft mij veel moeite gekost. Heb ik nou zo'n bekrompen geest, of was dat een kutopmerking?

Oud 25-01-2002, 13:19
Verwijderd
Waarom 2 topics? Als je een andere titel wilt verwijder dan de verkeerde ff ofzo... (wijzigen, en dan verwijderen aanvinken).
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:59
TyZZel
TyZZel is offline
Dat was gewoon een enorme kutopmerking...meid je hebt heel veel in je mars en bent goed op weg om dat te laten zien...keep up the good work
Oud 25-01-2002, 17:35
kizzy
kizzy is offline
das echt een onwijze kutopmerking, zulke opmerkingen krijg ik ook constant van me vader.. niet echt prettig inderdaad.. maar fijn toch dat het zo goed gaat verder met je!! jeetje 3 kg in 2 weken d8 je vader?? hmz..... das weer erg overdreven veel! meizziej ga zo door!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 17:35
Verwijderd
een kutopmerking.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:07
dystopia
dystopia is offline
Nou zie ik hier allemaal mensen een oordeel vellen, zonder argumentatie.

Het is een nogal droge opmerking maar ik denk niet dat hij jou ermee had willen kwetsen. Hij geeft zijn mening op een enigzins cryptische wijze die jou nogal diep raakt. De vraag is: weet hij dat jij daar erg je best voor hebt gedaan?

Jij zegt het blij, dus hij had het iig kunnen weten lijkt mij dan maar of hij dat ook wist? Ik denk niet hij je moedwillig wilde kwetsen. Bovenal: praat er met hem over, ga nou zelf ook niet die confrontatie uit de weg maar ga die aan. Los dit probleem op en vraag hoe hij 't bedoelde, desnoods vraag je eerst je moeder of zij wil bemiddelen.
Oud 25-01-2002, 20:10
mysteryyy
mysteryyy is offline
Ik weet dat hij me niet moedwillig wilde kwetsen, maar hij snapt niet dat hij me daarmee zo kwetst.
Ik heb hem er al mee geconfronteerd en toen stelde ik me aan.
En as for m'n moeder bemiddelen: ze zijn gescheiden, onder andere door zijn kwetsende humor
Oud 25-01-2002, 21:18
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
mysteryyy schreef:
Ik weet dat hij me niet moedwillig wilde kwetsen, maar hij snapt niet dat hij me daarmee zo kwetst.
Ik heb hem er al mee geconfronteerd en toen stelde ik me aan.
Blijven uitleggen, misschien begrijpt ie 't ooit. Doe het anders via bijv. een tekening, brief, gedicht, probeer manieren te verzinnen om 't hem duidelijk te maken
Reageren

Regels voor berichten