Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat een naaistreek. Een dagboek is toch iets persoonlijks, daar ga je toch nie zomaar in neuzen, groot gelijk da je je genaaid voelt. En als ik jou was, zou ik daar ook flink over worden tegen me ouders, das echt nie normaal hoor. tssssss
|
Verwijderd
|
Ik ken het; mijn moeder heeft me eens van school opgehaald omdat ik teksten had geschreven in een boek die niet erg positief waren..nu verstop ik dus alles: mijn dagboeken, mijn tekenblokken, mijn kladblokken met gedichten, mijn mes, allemaal dingen die ze tegen me zouden kunnen gebruiken. Het is inderdaad erg lullig, en ik heb mijn ouders er dus ook op aangesproken, en dat moet jij misschien ook maar doen..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat ze wat dingetjes opschrijven van toen je 5 was, is niet zo gek. doen mijn ouders ook.
maar dat ze je dagboek lezen ![]() heel lullig ![]() want dit kan natuurlijk niet. en een regel die ze je zelf vast geleerd hebben: BLIJF VAN ANDERMANS SPULLEN AF. Succes ![]() |
![]() |
|
Ik snap heel goed dat je over de pis bent: zou ik ook zijn en ben ik ook geweest. Mijn moeder had ook mijn dagboek gelezen en achteraf ben ik daar superblij mee omdat ik hier anders niet had gezeten: zij wist dat er iets niet in de haak zat en omdat ik niks vertelde moest ze het zo doen en dat heeft ze altijd erg gevonden. Dus dat was wel even een hele andere situatie dan bij jou (al was ik toen ook echt boos). Ik vind het echt super stom van je ouders als ze dat bijhouden omdat je het dan 'later terug kan lezen voor je lol'. Praat er eens met ze over: waarom ze dat hebben gedaan. Tenminste dat zou ik doen!
|
![]() |
|
![]() |
Een dagboek is prive en ik zou me zwaar genaaid voelen als iemand daar in gaat zitten lezen. Zeker als het mijn ouders zijn! Dat vind ik gewoon ontzettend asociaal!!
Als mijn ouders dat zouden doen zou ik ze ff heel duidelijk laten merken dat ik daar niet van gedient ben en mn spullen in een kistje met slot opbergen ofzo.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tja, opgekropte woede zullen we het maar noemen ![]() Toen onderzochten mijn ouders ook mijn kamer. Niks aan te doen. Maar goed, ik had destijds mijn dagboek op de computer staan en geencodeerd met een algoritme (toen al zelfgeschreven) dat rekende met het wachtwoord dat je ingaf. In verhouding best veilig en ze konden het niet vinden ![]() Het stond tussen een van mijn spelletjes onder de naam gamefx.dat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over genialiteit gesproken ![]() ![]() |
![]() |
|
wat een enorme kutstreek!!!
Je moet je ouders denk ik er RUSTIG mee confronteren. Je moet niet boos worden of gaan schreeuwen of zo. Zeg maar dat je het een lullige streek vindt en dat je teleurgesteld bent. Nou ja je moet wel zelf weten wat je doet het is maar een tip. Succes!!! Kissez io
|
![]() |
tsja, ik herken er wel iets in. Laatst zocht ik mijn papieren uit de tweede klas uit en daar zaten ook allerlei persoonlijke brieven bij van die tijd. Ik heb ze nooit echt gemist maar er stond wel in dat ik het niet meer zag zitten en toen hebben ze nooit iets gezegd. Nou ja, sterkte en confronteer ze er zeker mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oja, ik ga morgen met me ouders praten denk ik, heb vandaag hoofdpijn (=nie zo'n goed idee om ze dan mee te confronteren...) wish me luck! ![]()
|
![]() |
nou zeg wat een shit streek. ik schrijf heel veel en verhalen gedichten teksten enz als mijn ouders dat zouden lezen. dan zou ik me geloof ik een dagje opsluiten.
misschien moet je es ergens schrijven dat je wou dat je ouders je wat meer vertrouwden en niet je dagboek zouden lezen. als ze dat briefje vinden weten ze dat ook weer. aangezien ze toch blijkbaar het gevoel hebben dat ze niet goed met je kunnen comuniceren. waarom gaan ze anders in je dagboek lezen.
|
![]() |
|
jezus wat een gigantische kutstreek is dat zeg!!! dat hadden ze eg NIET moeten doen! vertrouwen natuurlijk behoorlijk beschadigd?
als mij dit zou overkomen was ik eg heel erg tegen me ouders uitgevallen en weet ik veel wat ik dan wel niet meer zou hebben gedaan om ze t ook maar duidelijk te maken dat dat eg nie kan! dat wordt dus je dagboek verstoppen, en misschien ook wel meerdere dingen die ze niet mogen zien/lezen. soms heb ik ook t gevoel dat mij dagboeken niet veilig op mijn plankje staan, misschien moet ik ze ook maar s verstoppen... wat heb je met die copie gedaan dan? en ik zou het ze ZEKER vertellen want dit kan niet vind ik! xxxxx |
![]() |
|
![]() |
sow das echt heel lullig... ik zou je ouders er mee confronteren, want dit hoort gewoon niet. als ze perongeluk zoiets gelezen hadden wassut nog nie goed.. maar kopieren?? zeker om terug te zien later hoe rot jij je toen voeldde.. NOT...
ik zou er echt ff met ze over praten.. want das echt een kutstreek van ze.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik (jouw broertje) kan deze regel 'BLIJF VAN ANDERMANS SPULLEN AF' niet accepteren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) Ik zou m'n ouders niet meer kunnen vertrouwen. Gelukkig weten ze niet dat ik een dagboekachtig ding heb, anders zou ik paranoia worden van dit verhaal
![]() 2) Je hebt juist gehandeld door niet meteen te gaan schreeuwen en schelden. 3) Doe net als Marc S, schrijf een e-dagboek en beveilig dat met een wachtwoord ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ik dat tegen mn ouders zeg weten ze genoeg ![]() maarja das bij iedere ouder weer anders |
![]() |
|
![]() |
Wat een ontzettende kutstreek zeg!
![]() ![]() ![]() Als mijn ouders me zoiets zouden flikken!... Aargh! Ik zou ze echt niet meer vertrouwen en mijn dagboek heel goed verstoppen! Ik hoop maar dat mijn ouders dit nooit gedaan hebben en nooit zullen doen! Ik vind trouwens wel dat je het ze moet zeggen hoor! Een dagboek is heel privé, daar mag gewoon niemand aankomen!! Tenzij je toestemming hebt gegeven om iets te lezen ofzo... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
heb je je ouders er al mee geconfronteerd, ben heel erg benieuwd.. weet ook niet wat ik zou doen
|
![]() |
Precies wat bij mij is gebeurt.. nou jah, ongeveer..
Ik had een online dagboek.. en die hebben ze zitten lezen.. damn.. ik haat ze echt daarom, er stonden zulke persoonlijke dingen in, gewoon over mij en dat soort dingen, en weet nu ook al dat ik ze het nooit kan vergeven, ook doordat ze het zo ongeveer aan iedereen hebben zitten vertellen, en nu iedereen zich 'zorgen' maakt om me.. GVD.. maar goed, ik denk dat ik hie rbinnenkort wel een keer een topic over aanmaak, heb zoveel te melden.. grr.. ben er ook totaal opgefokt door.. maar goed.. sterkte.. dat wat ze gedaan hebben, is heel erg, inbreuk op je privecy, en geweldig nep, ze hebben het recht niet mogen NEMEN om zoiets te doen.. sterkte.. ![]()
||
Citaat:
Op internet is 't open voor iedereen!
||
![]() |
Citaat:
En waarom ik het online zet, tsja, het is gewoon iets waar ik al mijn (minder positieve) gedachten op kwijt kan. En ik ging er gewoon vanuit dat ze er niet op zouden kunnen komen (teminste, als ze niet de history uitvoerig uitpluisden, want ik liet dat gedoe nooit open).. En zoiezow, het is gewoon laag om iemand dagboek te gaan lezen.. er stond duidelijk op dat het om ''Diary's'' (engelse site) ging.. Maar dta is toch hetzelfde als je aan iemand vraagt, die een geschreven dagboek heeft.. ''Tsja, waarom schrijf je je dagboek, je weet toch dat iedereen het kan lezen, en dan ook nog op een plek neerzetten, waar iedereen het kan pakken'' Het heeft gewoon met het vertrouwen te maken dat ze het niet zouden doen, dat ze niet zo laag zouden vallen..
|
hmmz inderdaad erg lulig ja van je ouders. Maar aan de andere kant wat heb je te verbergen voor je ouders? Neem niet weg dat het een rotstreek is, dat wel...
Nou sorry hoor, wat heb je te verbergen voor je ouders? Dat kan een hele hoop zijn. En er bestaat altijd er altijd nog zoiets als privacy. Het gaat alleen al om het principe, dat er gewoon door je eigen ouders in je spullen gesnuffeld wordt. Wat een k*tstreek.
||
![]() |
Citaat:
EN laat haar in haar waarde door d'r niet te beoordelen omd ingen waar jij verder weinig van af weet.. /me is mad..
||
![]() |
Citaat:
![]() ik laat haar toch in der waarde BLA...
||
![]() |
Citaat:
dan kan je beter niets zeggen.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|