Advertentie | |
|
![]() |
|
Zeker weten bekend! Op den duur ga je ook een beetje het 'controlefreak' gedrag vertonen....'ik moet dat halen want als ik dit of dat niet haal dan...'. Ik zorg ook altijd voor een soort van uitdaging, wat als oppepper werkt als ik het haal..in de zin van: je kan het wel.
Je moet proberen het langzaam af te bouwen en als je inmiddels het bewijs hebt dat je de zekerheid hebt, het steeds jezelf inprenten dat het wel zo is, en vraag het desnoods aan mensen. En bovendien: trap jezelf niet de grond in, maar denk aan dingen die je wel kunt, die geven je misschien wat zelfvertrouwens en zelfvertrouwen = vaak ook zekerheid. Suc6 ermee ![]()
|
Ja ik denk dat het bij mij ook een soort van perfectionisme is... en om te streven naar dat perfectionisme heb ik zekerheden nodig... Ik leef van punten... Dat klinkt echt heel vaag... ik weet het... Maar mijn dag deel ik in met punten... en dan werk ik vanzelf naar die punten toe... Het voordeel is dat het me veel rust geeft... het nadeel is dat het me veel papier kost om mijn punten op te schrijven... Maar ja mijn hand biedt soms de uitkomst...
En idd... die punten zijn zekerheden... en na zo'n zekerheid bereikt te hebben voel ik me zo goed... alleen moet ik dan snel aan de slag om het volgende punt te halen... dat is wel vermoeind!!
||
![]() |
Citaat:
|
Tja... weet je dat zijn hele kleine dingetjes... Ik denk, nu ik er weer over nadenk dat ik het gister anders heb opgevat dan dat je bedoelde... maar met mijn zekerheden (punten) bedoelde ik dus gewoon hele kleine dingetjes... naja ik ga maar weer nadenken hoe ik het nou precies bedoel... ik kan het nog steeds niet uitleggen... maar ik beloof je dat je ooit een antwoord krijgt...!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
Liefde & Relatie |
Kan ik mijn vriend nog vertrouwen? Philosophy | 19 | 14-01-2013 20:45 | |
De Kantine |