Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Quote van die ene topic:
Citaat:
Ik had gewoon zoiets van: "alweer zo'n topic" en dat was het... Op deze topic reageer ik wel, dus het ligt niet aan jou persoonlijk, maar meer op de wijze hoe jij je problemen brengt... En als je echt om aandacht vraagt *kuch* gebruik dan een hoop ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen..? ![]()
||
Citaat:
Zijn mijn berichten dan soms niet wanhopig genoeg?
|
![]() |
ik ben nu voor het eerst op dit forum aant kijken dus had ook nog nooit op je topics kunnen reageren,
maar als het zo gaat als jij nu zegt vind ik het toch wel een beetje vreemd! waarom zou je medelijde willen, wil je niet gewoon hulp hebben dan heb je ook geen medelijde nodig! misschien heb ik niet gelijk maar dat moet je zelf maar beslissen! xxxmarieke
||
![]() |
Citaat:
en medelij? da vind ik idd wel ''zielig'' doet me denken aan aandacht vragen, maar goed.. wanneer dat laatste echt op dit topic van toepassing is, neem ik mijn woorden terug, en is het bovenstaande bedoeld voor de ''doorsnee forummer'' ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het leek me gewoon iets te erg dat ik niet eens hier wat begrip zou kunnen vinden, snappie ? Iets als een totale mislukking, want voor mijn gevoel krijgt echt IEDEREEN hiero medelijden ( of hoe je het wilt noemen ), begrip ... en ik wilde gewoon weten waar het aan ligt dat het in mijn geval iets anders ligt.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En zown gevoel heb ik soms wel ja ... kijk dit was gewoon serieus bedoelt, want ik zit de hele tijd er mee of mijn problemen niet pure aanstellerij zijn. En dan kom ik hier op het forum en lijkt het alsof ik een van de weinigen ben die niet eens een reactie verdient. Dan denk ik echt of ik me alleen maar aanstel, vandaar die zin.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De vier G’s Verwijderd | 69 | 26-12-2003 17:10 | |
Liefde & Relatie |
ligt dit nou aan mij of? Aguy | 24 | 21-07-2003 14:23 | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island Pla | 57 | 17-06-2003 21:23 | |
Films, TV & Radio |
HET IDOLS TOPIC! (als in: het enige idols topic!) pimomes1987 | 505 | 10-03-2003 16:40 | |
Liefde & Relatie |
minstens 1x per week ruzie met je vriend.... frotje | 24 | 10-12-2002 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
een vraagje voor de meiden over de MICROGYNON pil blue_angel | 20 | 04-01-2002 18:18 |