Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet je, ik denk dat je gelijk hebt, maar het is idd heel moeilijk. Vooral omdat ik zo heel erg gewend ben zo te denken. Dus: als ik zeg 'wat wil IK nou eigenlijk?', dan ga ik dat weer op deze manier bedenken. Of, wat ik ook probeer, dit rare denken 'uit te schakelen' en te kijken wat er dan overblijft (dat heb ik soms als ik net wakker word, dan kan ik wel helemaal zelf kiezen wat ik wil, niet zo ingewikkeld... HEERLIJK ![]() Ik voel het als een soort systeem van regels, een soort fabriek met een heleboel pijpleidingen, waar mn gevoelens eerst doorheen gaan, voordat ze naar buiten kunnen. Maar als ze er door heen zijn, zijn ze wel heel anders geordend, en verwrongen/vervormd vaak, sommige zijn versterkt en anderen verzwakt... ![]() Dankjewel voor je lieve reply iig ![]() ![]()
||
![]() |
Ja dat herken ik ook!! Ik zit ook altijd met de gedachte van "Wat zouden anderen ervan vinden!" "Zouden zij dit wel goed/mooi/whatever vinden?" Dit is heel erg vervelend!
Citaat:
Het valt me trouwens op dat ik mezelf vaak in jouw verhalen herken! ![]() |
![]() |
|
Als je jezelf niet durft te zijn kun je mensen testen..en als je dat niet durft te doen met je eigen karakter...kijk dan hoe mensen reageren op dingen die je anders niet zou doen..zo kun je zien dat mensen je accepteren hoe je ook bent..en dat bewijs kan een bepaalde zekerheid zijn waardoor je jezelf durft te zijn..zeg maar...tis een omweg maar goed
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik probeer het ff in mijn woorden te herhalen, zeg t maar als ik het fout heb: Je neemt een of andere (evt rare) stelling/houding aan, en je kijkt hoe anderen daarop reageren. Als blijkt dat ze je nog steeds accepteren, kan dat je extra zelfvertrouwen geven. Leuk verzonnen ![]()
|
Hehe jah ik heb het zelf ook zo gedaan ja
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
lezen en snel antwoorden, ik zit met een probleem meisjjee | 3 | 17-11-2010 17:39 | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
Psychologie |
ik zit vast zonder zelfvertrouwen... Gabb | 11 | 20-04-2008 12:50 | |
Software & Hardware |
internet delen met een kabel modem SilverBlue | 3 | 30-04-2006 11:49 | |
Liefde & Relatie |
damn wat een probleem DopeBean | 16 | 28-02-2004 12:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
een probleempje help me aub !!! aagje | 6 | 23-06-2002 10:21 |