Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ridge die bang is om een vrouw te neuken! Haha. Leuk.
Fantastisch vandaag weer. Heel voorspelbaar wat er op het eind met Becky gebeurde. Dat dacht ik twee weken geleden al (toen het ongeveer één dag voor de bruiloft was, een B&B-jaar telt twintig dagen ofzo ![]() Ik had gehoopt dat Rigde Morgan op het kantoor zou pakken, achterlangs, en dat Brooke dan binnen zou komen, zich zou verontschuldigen omdat ze dacht dat het Taylor was, maar dan zou zien dat het Morgan was! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik wist wel dat dat van Taylor en Ridge niet klopte....
Het kán toch niet dat je je eigen man met een andere vrouw laat neuken zodat die andere vrouw een kind van hem kan krijgen!? Dat ze dat kunnen bedenken is alleen al verschrikkelijk... Maar jah, nu zal Ridge Morgan wel weer moeten dwingen om weer abortus te laten plegen ![]() |
![]() |
|
ik heb één dag in de week het eerste uur vrij en dan kijk ik 's ochtends de herhaling. Maar ondanks dat ik dan 4 afleveringen heb gemist heb ik altijd het idee dat er in de tussentijd echt helemaal níks is gebeurd. Wel makkelijk te volgen dus
![]() (wat ik wel irritant vind is dat die mensen altijd hele gesprekken tegen zichzelf hebben)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws suz reflections | 4 | 05-08-2005 17:57 |