Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Als je eenmaal met konijnen enzo begint, wordt dat gevoel niet beter denk ik zo :/ Hmmm... principes... tjah, welke principes? ![]() Zelfs als ik van dingen zeg dat ik ze nooit zou doen, morgen zou het toch anders kunnen zijn. Mensen veranderen nou eenmaal... Alhoewel, een principe van mij is bijvoorbeeld dat ik nooit aan meisjes jonger dan 16 zou zitten, aangezien ik dat als pedofilie zie. Eerlijk gezegd denk ik dat sommige dingen niet zullen veranderen... hmm, wat zal er gebeuren als ze ouder lijkt, maar haar leeftijd onbekend is :/ Na ja ![]() Als je echt tegen dierproeven bent, ben je iig verkeerd bezig. |
![]() |
|
![]() |
Ik hou me altijd aan mijn principes. Nu heb ik bijvoorbeeld factuur gekregen van bedrijf om mijn hosting accounts te betalen deze accounts heb ik echter al lang opgezegt maar hun zeggen van niet. Ik weiger dus ok te betalen ook al is het maar 500 gulden. Maar daar gaat het niet om ik laat het liever tot een rechtzaak uitlopen dan dat ik betaal.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben niet bijzonder principieël vanuit ideologisch oogpunt, dus dat ik bv tegen dierproeven ben. Maar ik ben wél heel strikt in het nakomen van afspraken met mezelf...als ik bijvoorbeeld een meisje leuk vind en ik spreek met mezelf af dat ik niemand anders ga zoenen tot ik óf iets met haar heb óf de verliefdheid voorbij is, dan doe ik dat ook niet. Daar ben ik dan wel heel principiëel in.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Dagboeken Topic Miracle | 60 | 19-06-2004 18:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |