Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 13:42
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik was tegen dierproeven.. voor ik het weet loop ik met een pootje in mn hand van een rat die 5 minuten eerder nog leefde WAARIN IK NOTABENE NOG IN HEB GESNEDEN
geneeskunde hè

dit is mijn ergste voorbeeld...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2002, 13:52
Verwijderd
ook tegen dierproeven enzow...
en dan koop ik en potje nagellak!
mja...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef:
ook tegen dierproeven enzow...
en dan koop ik en potje nagellak!
mja...
Je hebt ook nagellak die niet op dieren getest is hoor.
(Veel mensen denken trouwens dat wanneer iemand zegt dat nagellak op dieren wordt getest, dat dieren het op hun nageltjes krijgen. Dat is dus écht niet zo, ze smeren dat spul onder de ogen, ín de ogen en op kaal geschoren stukken huid om te zien hóe erg het irriteert... STOMME IDIOTEN!!! SMEER HET ZELF IN JE OGEN! )
Zo...

Ik hou mezelf best wel aan mijn gestelde principes. Ik ben tegen dierenproeven en koop dus alleen zeep/make-up/andere dingen die niet op dieren zijn getest.
Ik kan geen voorbeeld bedenken wanneer ik me niet aan mijn principes heb gehouden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:09
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
ik was tegen dierproeven.. voor ik het weet loop ik met een pootje in mn hand van een rat die 5 minuten eerder nog leefde WAARIN IK NOTABENE NOG IN HEB GESNEDEN
geneeskunde hè

Als je eenmaal met konijnen enzo begint, wordt dat gevoel niet beter denk ik zo :/

Hmmm... principes... tjah, welke principes?

Zelfs als ik van dingen zeg dat ik ze nooit zou doen, morgen zou het toch anders kunnen zijn. Mensen veranderen nou eenmaal...

Alhoewel, een principe van mij is bijvoorbeeld dat ik nooit aan meisjes jonger dan 16 zou zitten, aangezien ik dat als pedofilie zie. Eerlijk gezegd denk ik dat sommige dingen niet zullen veranderen... hmm, wat zal er gebeuren als ze ouder lijkt, maar haar leeftijd onbekend is :/

Na ja

Als je echt tegen dierproeven bent, ben je iig verkeerd bezig.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:08
Verwijderd
ik dinrk en rook niet uit principe...daar hou ik mij dus ook aan.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:03
BlackMystery
BlackMystery is offline
is een principe nog een principe als je ze breekt?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:22
basje!
basje! is offline
tja, meestal hou ik me wel aan mijn principes maar als ik daardoor me eigen leven minder mooi maak dan gaat het ff niet door. heb er nu geen voorbeeld van.
Oud 30-01-2002, 22:44
timonx
timonx is offline
Ik hou me altijd aan mijn principes. Nu heb ik bijvoorbeeld factuur gekregen van bedrijf om mijn hosting accounts te betalen deze accounts heb ik echter al lang opgezegt maar hun zeggen van niet. Ik weiger dus ok te betalen ook al is het maar 500 gulden. Maar daar gaat het niet om ik laat het liever tot een rechtzaak uitlopen dan dat ik betaal.
Oud 31-01-2002, 06:52
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
timonx schreef:
Maar daar gaat het niet om ik laat het liever tot een rechtzaak uitlopen dan dat ik betaal.
Ghehe

Maar geen gekke dingen doen he? *geeft zelf slecht voorbeeld*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 15:39
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Mn enige principe iz: gedraag je niet zwak en zielig, dat doen al genoeg anderen..

Tot nu toe redelijk aan gehouden..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:30
Verwijderd
Ik ben niet bijzonder principieël vanuit ideologisch oogpunt, dus dat ik bv tegen dierproeven ben. Maar ik ben wél heel strikt in het nakomen van afspraken met mezelf...als ik bijvoorbeeld een meisje leuk vind en ik spreek met mezelf af dat ik niemand anders ga zoenen tot ik óf iets met haar heb óf de verliefdheid voorbij is, dan doe ik dat ook niet. Daar ben ik dan wel heel principiëel in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten