Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik voel me vaak nog steeds rot, maar jah... ik heb wel het 1 en ander meegemaakt het laatste jaar... ik ben nu al vaker in discotheken en kroegen geweest... enkel om uit te vinden dat ik daar ook niet veel mee opschiet :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb ikke gedaan.. en mij maakt t echt niet uit.. maar ja.. zo gemakkelijk zal dat waarschijnlijk niet voor jou zijn..
||
![]() |
Citaat:
Eigenlijk komt het erop neer dat ik continu meer moet blijven proberen, vaker het huis uit moet, maar bij elke keer dat ik terug kom van een waardeloze avond, wordt de drempel groter de volgende keer te gaan... Uiteindelijk zit ik weer achter mijn computer, afgesloten van alles... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik doe in ieder geval niets meer wat ik niet leuk vind als ik het echt niet wil en het voor anderen niet uitmaakt of ik het wel of niet doe.. (is dit te volgen?) Tenzij het noodzakelijk is zoals bezoekjes aan de tandarts enzo..
||
![]() |
Citaat:
En dan stelt zich de vraag wat we nu leuk vinden. Want bij mij blijft zo bar weinig over, uiteindelijk zijn de meeste dingen voor mij niet meer dan vervelend... De momenten dat ik even lol heb, kun je op 1 hand tellen. Hmm, voor noodzakelijke dingen doe ik wel alles. Ik ga gewoon naar de dokter, voor mijn werk wandel ik ook zo bij een klant binnen en trek mijn bek open, dat boeit me allemaal niet, het is namelijk onpersoonlijk :/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Het-Grote-Positieve-Topic rare kwast | 493 | 18-01-2008 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK GA BEGINNEN MET topic Mafheid | 26 | 31-01-2004 23:03 | |
Psychologie |
T gaat k*t maar k durf "het" telefoontje nie te maken.... Droomvlucht | 5 | 06-05-2002 21:30 |