Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms kun je bepaalde eigenschappen aan jezelf niet of nauwelijks veranderen, doodeenvoudig om de reden dat je persoonlijkheid gewoon voor een groot gedeelte bepaalt wordt door genen. Dan kun je wel proberen om verlegenheid of onzekerheid geforceerd te overwinnen, maar als je nu eenmaal zo bent is dat echt wel heel moeilijk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn probleem is niet dat ik mezelf minderwaardig vind, dat is namelijk helemaal niet zo, het is meer dat ik mezelf niet vertrouw :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je persoonlijkheid wordt maar voor een klein gedeelte bepaald door je genen. Je neemt bepaalde karaktereigenschappen van je ouders mee. Bijvoorbeeld hoe nerveus je kunt zijn, of een gedragsafwijking, zoals woede-uitbarstingen. Maar je echte persoonlijkheid wordt volgens mij voor een groot deel gevormd door je omgeving en hetgeen dat je ervaren hebt. Wat is goed? Wat is fout? Of is het ging? ![]() |
![]() |
|
![]() |
omdat ik dat al vaak genoeg geprobeert heb. Ik kan mezelf niet grondig veranderen, hooguit tijdelijk aanpassen. Ik ben ik, take it or leave it. Als je problemen met mijn karakter heb zoek je je vrienden toch onder al die andere mensen die deze planeet bevolken
|
![]() |
|
|