![]() |
||
Citaat:
Nou, zo vies is het niet hoor, je kunt het best eens proberen. Het is ook nog eens heel voedzaam en gezond! Vooral als je nog in de groei bent! |
![]() |
|
![]() |
Zonder natuurlijk. Piemels zijn lekker, en rubber is vies.
Het zaad van mijn vriend is lekker zacht en zoet, dus zelfs al slik ik het niet door, ik wil het wel even proeven. Daarna laat ik het gewoon uit mijn mond lopen(als we staan), of langs zijn piemel op zijn buik( als hij ligt). Of in een doekje, als het wel heel erg veel is en er net iets absorberends bij de hand is. Of ik slik het wel door, als het maar een beetje is. Maar Met Condoom, daar piéker ik niet over. Wat is dat nou voor halfzacht gedoe. Het lekkere van zuigen voor een jongen is dat het zo subtiel is, en daar ga je dan toch geen stuk rubber tussen zetten! Ik wil wel dat hij optimaal van mij kan profiteren, en ik wil best , qua originaliteit en afwisseling alles uit de kast halen, maar dan moet het wel zin hebben! En voor de jongens met 'vies' zaad: verander je dieet. Roken, drinken, snacks en knoflook( shoarma!) maken zaad bitter en scherp en zout en echt vies dus. Dat krijg je van mij in je bek teruggespogen, eventueel met maaginhoud, want daar ga je als meisje echt van over je nek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
oke
kheb gehoord da ut zout smaakt maa rof da echt zo is zo ja zout vind ik lkkr dus dan wilk ut wle es proberen maar oz nee waar dan naar in vertaling: ik heb gehoord dat sperma naar zout smaakt. als dat echt zo is, dan wil ik het lwe proberen. als het niet zo is, waar smaakt het dan wel naar???
||
![]() |
Citaat:
Op zijn allerviest is het zout en zuur en bitter en scherp tegelijk en stinkt het ook nog eens.(toen heb ik overgegeven) Op zijn lekkerst is het zacht en een beetje zoetig en ruikt het eigenlijk nauwelijks. Dat slik ik door. Sommige jongens hebben sperma zo dun als karnemelk, anderen weer zo dik als youghurt.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet dat ik het doe hoor:-s maar je zou veel beter veilig kunnen vrijen... |
![]() |
||
Citaat:
alcohol ?! lijkt me nou niet echt smaakveranderent... en de rest... mag je dan geen snacks/knoflook etc, van de laatste keer dat je geloosd hebt tot de keer dat de ander het slikt of 'mag' je een periode van 3 dagen niet die shit vreten of .. ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus de keuze is: Of jij eet wat je wil, of zij eet jou niet.
||
Citaat:
jongens.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |