Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jammer dat ik precies aan de andere kant van het land woon!!! Maar in de kerst vakantie kom ik nog wel naar Rotterdam
|
![]() |
Je vind echt wel veel andere heksen,ik toch.
Ik hoor veel van andere mensen"ah die of die die is ook heks of is daar oo, mee bezig"dus ja of je kan ook gewoon mensen tegenkomen die een pentagram dragen.Of als je iemand tegenkomt waarvan dat jij denkt dat het een heks is..gewoon ff zoeken!!Suxes! Gillian -x- |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik moet zeggen dat ik idd de laatste tijd me wel een beetje er in terresseer, heb me veel bezig gehouden met energieen e.d. maar wil me ook wel wat richting wicca interresseren... dus als julile eens ergens afspreken in r'dam, zouden jullie het erg vinden als ik eens een kijkje zou komen nemen, woon namelijk zelf op de jonker fransstraat, is verlende van de meent hier
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Met anderen onderzoek doen naar Wicca is nooit verkeerd. Je kan er alleen maar van leren en nieuwe oogpunten bekijken over hoe anderen het Wicca zien. Je doet er veel ervaring mee op, maar je moet wel de juiste mensen zien te vinden die zich er ook serieus in willen verdiepen en niet ineens afkappen. En dat wil nog wel eens moeilijk zijn. Als ik niet in het Noorden had gewoond had ik me bij je aangeloten.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
My modern love life Type | 9 | 13-03-2003 21:34 | |
Games |
GTA 3 cheats playstation 2 Vampyyy | 3 | 21-08-2002 19:55 | |
Games |
Golden Sun (probleem) Ieke | 13 | 21-08-2002 17:51 |