Advertentie | |
|
![]() |
|
hoe kan ze het zelf doen als ze dood is?
sorry...bij mij kwam dood absoluut niet over. Ik weet neit precies wat er overigens met je aan de hand is gothic, maar ik merk wel dat je meer ondoordachtte gevoelsgedichtjes post, of het komt maar zo over. Ik kan me alleen herinneren dat ik vroeger beter werk van je gelezen hebt dan wat je de laatste tijd maakt... am I wrong?
|
![]() |
Mooi gedicht
ondanks dat je inspiratieloos bent ![]() ik herken mezelf erin... het huilen maar toch altijd anderen willen helpen ik kies uiteindelijk voor mijzelf als het echt niet anders kan maar als ik mensen niet help, steun ik ze wel... huilend of niet.... is that a bad thing?
||
Citaat:
Ik heb geen inspiratie... En dan probeer ik toch wat te schrijven en komt zoiets eruit... Ik denk dat mijn leven te leuk is en te goed gaat ofzo... @Anneee, ja moet 'ze' zijn...
|
![]() |
Ik vind het helemaal niet ondoordacht. Het is misschien simpel geschreven, maar wel puur en met veel gevoel. Lief idee. Ik kan niet zeggen dat ik het een geweldig gedicht vind(qua taalgebruik en vorm), maar als gevoelsgedichtje vind ik het best mooi, mooi om aan haar te geven.......
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal.... ik ben mezelf | 13 | 19-05-2005 08:47 | |
Algemene schoolzaken |