Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik was zondag naar Awakenings en het was een zéér lekker feest. Richie Hawtin was de absolute topper. Die gozer ging in 3 uur tijd ZO diep en op het laatst ZO hard, dat valt niet te beschrijven! Leuk publiek, hoewel Awakenings wel één groot drugsfeest is
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Was inderdaad weer een mooi feest. Maar Richie viel me een beetje tegen. Een opbouw in z'n set had hij inderdaad en daar houd ik ook wel van, maar het duurde te lang voordat hij echt los ging. Hij draaide af en toe saai en was meer in zichzelf gekeerd aan het draaien dan dat hij echt op reacties van het publiek lette. Rachmad ging er daarna wel mooi overheen maar draaide uiteindelijk ook te vlak en simpel. Misschien stel ik mijn eisen wel gewoon te hoog o.i.d. maar met het festival verwacht ik zeker veel meer....
Organisatorisch was het nu wel beter (in tegenstelling tot vorige keren) en het geluid was ook beter. Daarnaast was ik met een erg leuk meisje er heen gegaan en heb ik toch een heerlijke avond gehad! ltr
|
![]() |
En de lineup is dus ook bekend:
Open Stage Alexander Kowalski ft. Raz O'hara Miss Ladida Adam Beyer Bart Skils Ben Sims Marco Carola Pascal F.E.O.S. Stacey Pullen Stefano Richetta TFS 01 Alter Ego Gayle San Chris Liebing Dave Clarke Deimos & Yoyok Rush Marco Remus Oscar Mulero Stefan & Vincent de Wit TFS 02 Pacou Angela Flame Cari LekeBusch Damian Keane Jeff Mills Joris Voorn Steve Rachmad Renato Cohen Surgeon UFO TLR The Hacker Kid Goesting dr. Lectroluv Break 3000 Ellen Allien Legowelt Herr Arter vs Terry Toner En wat een line-up zeg.... *snik* waarom moet ik dit nou missen?!
|
|
|