Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom naar buiten gaan als er een wereld binnen ligt? (Uitspraak van een of andere techno-freak).
Het is voor velen een feit dat ze LEVEN binnen de wereld die wij het Internet noemen. Zoals jij jezelf beschrijft, kunnen veel mensen zichzelf herkennen. En zover ik weet irriteren die zich niet zozeer aan hun levensstijl ![]() Maar goed, wat jij wilt, he ![]() Live your life, or die trying it, Greetz, RD |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eerst een bericht: ow, jij bent zon holbewoner zon outsider ect. en dan nu advies geven sorry vind ik niet helemaal correct Groetjes Edwin
||
![]() |
Citaat:
ik ben Edwin en herken dit heel goed. tegenwoordig ben ik allang niet meer zo maar heb die tijden ook gehad. Goed, lekker intressant maar hoe kom je dr vanaf ? das bij iedereen anders maar basis blijft gewoon je erdoorheen zetten. is het nu nog zo of denk je dat het zo is dat je wordt uitgescholden ? en ook als als ze dan doen dat houdt eerder hun zwakte in dan die van jou. maargoed misschien heb ik wel makkelijk praten denk het niet maar zou kunnen. Groetjes Edwin
|
Je moet ze gewoon negeren, je moet het juist stoer vinden als ze je afzeiken! (werkt echt hoor) Alles wat ze naar je roepen moet je bevestigen, dan krijg je er A. plezier in om niet of juist wel te reageren (geschokte reacties zijn
![]() Wees er trots op een outsider te zijn! En het ironische is dat hoe beter je dat probeert te zijn hoe populairder je wordt! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat zijn jouw hobby's? flyaway | 6 | 04-03-2017 16:42 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #37 WolterB | 490 | 09-09-2005 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Algemene schoolzaken |
wat doe jij de hele dag op school SATANisgod | 1 | 16-02-2004 15:56 |