Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 16:46
diane
diane is offline
Sinds een jaar of 5 zit ik na schooltijd alleen maar binnen.Ik computer,lees,heb een homepage en ik luister muziek kijk t.v meer doe ik niet op een dag.En daar irriteer ik me de laatste tijd heel erg aan.Maar naar buiten gaan na schooltijd is zo'n opgave.Als iedereen me weer uitscheld als ik voor bij loop of fiets.Alleen die vernedringen al doen me griezelen.Hebben jullie ideeen hoe ik van dit gezeik af kom.Of ieder geval dat gezeik kan leren verdragen

[Dit bericht is aangepast door diane (10-02-2002).]
Oud 10-02-2002, 16:56
DaRkAnGl
DaRkAnGl is offline
naja, tis goed dat je t realiseert...... ik zit er nu ook in, heb er ook hekel aan, maar jaar geledn 'merkte' ik t niet en vond ik t heel normaal..... en tjah, tis gewoon veilig gevoel in je eige huis.... zown gevoel dat niemand je er iets kan maken.... maar jah, wat ik ook nog moet doen is gewoon iets anders doen..... t huis uit, gewoon met andre mee ergens naar toe, maakt niet uit wat....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 17:23
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
diane schreef:
Sinds een jaar of 5 zit ik na schooltijd alleen maar binnen.Ik computer,lees,heb een homepage en ik luister muziek kijk t.v meer doe ik niet op een dag.En daar irriteer ik me de laatste tijd heel erg aan.Maar naar buiten gaan na schooltijd is zo'n opgave.Als iedereen me weer uitscheld als ik voor bij loop of fiets.Alleen die vernedringen al doen me griezelen.Hebben jullie ideeen hoe ik van dit gezeik af kom.Of ieder geval dat gezeik kan leren verdragen

Waarom schelden ze je uit? Je hebt ze nix misdaan toch?
Misschien kun je samen met iemand (vriendin, klasgenoot, ouder, broer/zus ofzo) gewoon ff boodschappen doen of naar de stad, samen fietsen enzo? Iig niet alleen, want dan voel je je zoals ik begrepen heb niet erg prettig.
Misschien kun je ook op een sport gaan die je leuk vindt?
De hele tijd binnen zitten is niet zo goed, tis net alsof je je afsluit van de 'real world'.

suc6 he

xxx's Juliah
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 17:35
Trust_Is_A_Weakness
Trust_Is_A_Weakness is offline
Waarom naar buiten gaan als er een wereld binnen ligt? (Uitspraak van een of andere techno-freak).

Het is voor velen een feit dat ze LEVEN binnen de wereld die wij het Internet noemen.

Zoals jij jezelf beschrijft, kunnen veel mensen zichzelf herkennen. En zover ik weet irriteren die zich niet zozeer aan hun levensstijl ...

Maar goed, wat jij wilt, he

Live your life, or die trying it,

Greetz,
RD
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 17:36
Trust_Is_A_Weakness
Trust_Is_A_Weakness is offline
Een beetje meer Ontopic:

Als je wat meer van je zou afbijten of dit nou juist niet zou doen, zou je ook geen probleem hebben, met hetgeen dat jij beschrijft.
Misschien een tip ,

Greetz,
RD
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 17:41
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Trust_Is_A_Weakness schreef:
Een beetje meer Ontopic:

Als je wat meer van je zou afbijten of dit nou juist niet zou doen, zou je ook geen probleem hebben, met hetgeen dat jij beschrijft.
Misschien een tip ,

Greetz,
RD
ik vind je een beetje de verkeerde aanpak hebben:

eerst een bericht: ow, jij bent zon holbewoner zon outsider ect.

en dan nu advies geven sorry vind ik niet helemaal correct

Groetjes

Edwin
Oud 10-02-2002, 17:49
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
diane schreef:

Hoi

ik ben Edwin en herken dit heel goed.
tegenwoordig ben ik allang niet meer zo maar heb die tijden ook gehad.
Goed, lekker intressant maar hoe kom je dr vanaf ? das bij iedereen anders maar basis blijft gewoon je erdoorheen zetten.
is het nu nog zo of denk je dat het zo is dat je wordt uitgescholden ?
en ook als als ze dan doen dat houdt eerder hun zwakte in dan die van jou.
maargoed
misschien heb ik wel makkelijk praten denk het niet maar zou kunnen.

Groetjes

Edwin
Oud 10-02-2002, 18:02
Winner
Winner is offline
Je moet ze gewoon negeren, je moet het juist stoer vinden als ze je afzeiken! (werkt echt hoor) Alles wat ze naar je roepen moet je bevestigen, dan krijg je er A. plezier in om niet of juist wel te reageren (geschokte reacties zijn en B. ze houden er binnen de kortste keren mee op.

Wees er trots op een outsider te zijn! En het ironische is dat hoe beter je dat probeert te zijn hoe populairder je wordt!
Oud 10-02-2002, 19:57
DaRkAnGl
DaRkAnGl is offline
Citaat:
Winner schreef:
[B]Je moet ze gewoon negeren, je moet het juist stoer vinden als ze je afzeiken! (werkt echt hoor) Alles wat ze naar je roepen moet je bevestigen, dan krijg je er A. plezier in om niet of juist wel te reageren (geschokte reacties zijn en B. ze houden er binnen de kortste keren mee op.

......
uhm.... negeren werkt egt niet, zegt bijna elke persoon die t vanaf afstandje bekijkt en omdat ie er geen last van heeft denkt ie dat hij het negeert...... t ligt meer aan je zelfvertrouwen, als je iets uitstraalt dat ze je niks kunne maken, ook al ben je anders kappen ze, maar dat opzich is al moeilijk...... dat heb ik nog geeneens :/... maar jah, gelukkig bestaat er tijd....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten