Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 16:29
Ariëlle
Ariëlle is offline
Kheb is jullie mening nodig (als buitenstaander is t misschien makkelijker om te 'oordelen' )

Hhmm... Kheb een jongen leren kennen. Hij zit bij mij op school en is preses van onze studentenvereniging. Ik heb er al 3x mee afgesproken, en we chatten en sms'en ook soms. Nu, ik voel iets voor die jongen. Probleem is: hij heeft de naam van player te zijn (zelf beweerd hij dat dit komt omdat hij vorig jaar nogal vaak zoende met meisjes op TD's). Hij heeft al verschillende relaties gehad, maar geen serieuze... Volgens mij is hij ook niet het type om een relatie te hebben, hij is er niet zo mee bezig, maar hij heeft me al wel verteld dat hij eens iets anders wilt dan losse flirts. Hij is zelf nog maar 1x verliefd geweest, en dat was 2 jaar geleden, toen ie 19 was.
Hij zegt dat ie iets voor me voelt, maar niet verliefd is (hij kan dit nog wel worden) maar hij zou mij zeker zien zitten om iets mee te beginnen. Hij weet ook dat ik niet het type ben voor ff een avondje mee te neuken.
Vorige week had ie me uitgenodigd bij hem ("omdat hij anders nooit verliefd zal worden als we elkaar ni leren kennen buiten school enzo) en ging hij me masseren (jaja ). Er is niks gebeurd (heeft me wel gemasseerd! ). Khad t gevoel dat hij "ni verder dierf" ofzo... Nou, ik weet het eigelijk niet
Zou hij me willen, enkel voor de seks? Zo ja, waarom heeft hij dan niks geprobeerd???
Zou hij echt iets willen met me? Zo nee, waarom zegt hij dan van wel? Zo ja, waarom doet ie dan verdomme niks?

Iemand raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 16:40
Verwijderd
ik zou zeggen volg je gevoel...
maar wie ben ik?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:43
Ariëlle
Ariëlle is offline
Jij bent Dark Girl! (zo flauw )

Ja, volg je gevoel, makkelijker gezegd dan gedaan... Want als ik mijn gevoel zou volgen, zou k hem al lang gezoend hebben... Maar er is ook iets dat me zegt (dus ook gevoel): "how meisje, beter ff afwachten..."

Maar stel dat ie dan toch iets met me wilt, en ni durft...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:52
Thomas
Thomas is offline
Volg je gevoel, je hebt niets te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:57
Ariëlle
Ariëlle is offline
Jawel, ik heb te verliezen: ik word stapelverliefd op hem en denk dat hij da ook is op mij, terwijl hij weet ik veel wat uitspookt als k ni bij hem ben... Zodat ik later kan zeggen: "Verdomme, ik wist het, hij was en player, waarom zou hij veranderen"

Maar ja, langs de andere kant

Kutliefde
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:00
Thomas
Thomas is offline
Wat versta jij onder een player?

Als hij regelmatig vreemdgaat oid dan zou ik niet eens iets met hem nemen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:01
Ariëlle
Ariëlle is offline
Euh... dat ie meisjes rond zen vinger draait ofzo?

Hij zegt dat hij die naam heeft gekregen door nogal regelmatig met verschillende meisjes te zoenen als ie uitgaat enzo...

Of ie bedriegt weet ik eigelijk ni?

Maar ja, hij heeft nog nooit een serieuze relatie gehad, dus kzou ni weten hoe hij is een serieuze relatie...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:02
Leintje
Leintje is offline
Ik zou zeggen dat het een playeractie is, om jou voor hem te winnen en zo toch seks mee te hebben... but I could be wrong
Oud 09-02-2003, 17:05
Ariëlle
Ariëlle is offline
Denk ik ook soms... Maar hij heeft wel niks geprobeerd, terwijl ik wel half naakt onder hem lag

Als hij seks zou willen, zou hij toch ni zoveel moeite doen? (met me chatten, lang... en ze hebben geen kabel, sms'en, praten enzo...)

Of ben k nu naief?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:14
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
heeel naief
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:25
Lilything
Lilything is offline
en verliefd
tjsah wat doe je eraan....

doe rustig aan
en w8 gewoon 4 mndn ofzow voordat je verder gaat?
zoiets....
alsut een player is haaktie wel af
Oud 09-02-2003, 20:44
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
en verliefd
tjsah wat doe je eraan....

doe rustig aan
en w8 gewoon 4 mndn ofzow voordat je verder gaat?
zoiets....
alsut een player is haaktie wel af
4 maanden

Met seks zou ik zowieso wel ff wachten hoor, kwil gewoon achter mijn beslissing staan als er iets mee zou beginnen
(ben nogal onzeker typje )

Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 20:54.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:47
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
Aryáve schreef:
daarmee ben ik het eens, vrees ik
maar, als het goed voelt... praat er anders eens met hem over... veel geluk ermee.
Kheb t er al met hem over gehad (via msn), en hij zegt dat k voor hem ni zomaar een meisje ben.... Hij is wel introvert, zen vrienden zeggen dat ook en hij vertelt vrij weinig over zichzelf... Dus er echt over praten met hem, zal hem enkel maar afschrikken... En kheb er al vaak met hem over gepraat dus

Maar waarom doet ie dan niks??? Mij kussen ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 03:40
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Ariëlle schreef:
Denk ik ook soms... Maar hij heeft wel niks geprobeerd, terwijl ik wel half naakt onder hem lag

Als hij seks zou willen, zou hij toch ni zoveel moeite doen? (met me chatten, lang... en ze hebben geen kabel, sms'en, praten enzo...)

Of ben k nu naief?
ik wil je niet uit je droom helpen, maar ik zat in dezelfde situatie en ik kan t je sterk afraden.. mijn situatie dan hè, ik ken die jongen natuurlijk niet ik dacht ook: als hij seks zou willen zou hij niet zoveel moeite doen... but hey, I was wrong!
Oud 10-02-2003, 10:17
Esmée
Esmée is offline
Dat soort situaties zijn altijd lastig maar ik zou er echt mee oppassen... ik heb ook meerdere keren meegemaakt dat een jongen met 'player'-naam verhalen ophing dat ik echt speciaal voor hem was, blabla, en niet zomaar een meisje, maar uiteindelijk ging het toch fout en bleek hij toch niet zo onschuldig als ik wilde geloven. Je kunt het misschien proberen, maar hou dit echt goed in je achterhoofd want als je eenmaal echt verliefd bent heb je het niet meer door als hij verkeerd bezig is. En dat ie nu niks probeert kan ook een truc zijn om jouw vertrouwen te winnen zodat je vervolgens wel verder met hem gaat. En dat hij, als je er nog een tijd mee wil wachten, toch een einde aan maakt (onder het mom van ik ben niet verliefd blabla) omdat ie dan niks 'krijgt'. Oké ik ben misschien een beetje bevooroordeeld door eigen ervaringen maar ik zou er echt goed over nadenken!
(en wat betreft al die moeite doen van zijn kant... sommige mannen hebben er heel wat voor over om een meisje uiteindelijk in bed te krijgen)
Oud 10-02-2003, 14:32
Elisaaa
Elisaaa is offline
ja mee eens. Ik zou maar eens even wachten met heel erg verliefd worden (hmm.... lastig....) want zoals het op mij over komt is dit zo'n gozer die je impalmt en laat geloven dat je "speciaal" bent.
Trap er nou alsjeblieft niet in... want je krijgt spijt hoor....
Succes ermee... tis niet makkelijk.
Liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:57
Ariëlle
Ariëlle is offline
Hmmm, hij geeft mij ni t gevoel da'k speciaal ofzo ben.... Hij zei wel een keer dat ie me al een tijdje wou kussen, uit verlangen naar mij en ni naar kussen alleen, maar hij doet t niet

Aarrgggh, ik weet het ni hoor! Hij heeft me zelf al eens gezegd dat als ie verliefd is, dat je dat dan ni merkt aan hem, stomme gozer....

Kzal maar ff afwachten zeker... Als t moet gebeuren, zal het wel gebeuren. En als t iets word, wacht ik zeker met seks hoor! Kben al ni iemand die zich zomaar geeft aan iemand, en al zeker ni als ie zo'n reputatie heeft, hij zal zich mogen bewijzen
*kruist vingers*
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:15
ThomasThomas
ThomasThomas is offline
Ik denk ten eerste dat je iets minder met hem over msn moet chatten. Over MSN zeggen mensen vaak niet precies wat ze menen. Je zegt dingen makkelijker, dus het betekent minder. Je moet het rustig aanpakken, probeer m vaker te spreken als je m ziet, of ga desnoods met m bellen. Laat niet teveel merken wat je van m wilt, je moet het tenslotte ook een beetje spannend houden, maar geef m wel signalen. Probeer m nieuwsgierig te maken. Dit zijn een paar tips, k hoop dat je dr wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:18
Ariëlle
Ariëlle is offline
Dank je

T probleem is dat ie bij me op school zit, en hij heeft niet veel les (als ie al gaat ) dus ik zie hem daar eigelijk maar heel af en toe... Voor de rest zie ik hem op TD's, dus ook niet zo ideaal

En soms spreken we elkaar op msn, in het weekend dan, als ie thuis, en dan spreken we soms wel eens af in de week (zoals vorige week).

Kdenk da'k inderdaad beter wa afstand neem en hem naar mij laat komen (als ie da ooit gaat doen ) want kwil echt ni 'easy to get' zijn
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:11
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
mja, als jij niet 'easy to get' wil zijn, hoezo zit je er dan zo mee dat hij nog nix heeft geprobeerd. Hoe vaak hebben jullie nou helemaal iets afgesproken?
Het kan dat hij het echt rustig aan wil doen mja, zoals de meeste hier zeggen. Je moet wel oppassen ja..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 21:10
Ariëlle
Ariëlle is offline
Kben wel verliefd he, nogal logisch dat ik wil dat hij iets probeert

Kheb er 3x mee afgesproken, 1ste x iets gaan drinken + cinema, 2de x ff op zen kot zitten praten en weer cinema () en laatste keer heb k een massage gekregen (op zen kot) en zijn we gaan poolen...

Kpas er wel mee op
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 11:30
Elisaaa
Elisaaa is offline
ja misschien is dat maar het beste dat je kan doen...
Succes!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:26
Ariëlle
Ariëlle is offline
Gisteren naar een bal geweest waar hij ook was.
Hij had het echt wel druk maar kwam tegen de morgend toch even praten met me
Ze draaiden slows, ik dans met enkele jongens, ik wil met hem gaan dansen, zoek hem en zie hem dansen en nogal lekker kussend met een meisje!!!

Dus nu weet k wel dat er iets ni klopt....

Maar khoop wel da we vrienden kunnen blijven...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:38
Mandy035
Mandy035 is offline
Weet je hoe aso dat is.. sorry, maar ik denk dat hij niet te vertrouwen is.. je moet echt over hem heen komen! Eens een player, altijd een player..! Wat heb je ervan gezegd? dat hij met dat meisje stond te zoenen? Liefs, Mandy
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ariëlle schreef:
Maar khoop wel da we vrienden kunnen blijven...
Hij heeft me bedonderd maar ik wil vrienden blijven.
Wat is er mis met dit plaatje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2003, 14:47
Ariëlle
Ariëlle is offline
Kheb deze morgend een berichtje gestuurd da'k da meisje wou zijn waar hij mee stond te zoenen (kwestie van niet te jaloers en hebberig over te komen maar toch laten weten da'k t duidelijk gezien heb) en hij stuurde terug: "Tja"
Kheb dan terug gestuurd: "Het antwoord van een echt player, dus ik neem mijn woorden terug. Slaapwel nog."

Hij ligt er ni echt van wakker denk ik...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:49
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Hij heeft me bedonderd maar ik wil vrienden blijven.
Wat is er mis met dit plaatje?
Dat ie een player is , is enkel van belang als ik iets met hem zou beginnen op liefdesvlak. Maar nu ik weet dat dat ni gaat, omda ie een player is, wil k wel vrienden blijven, kvind em wel een leuke jongen om eens iets mee te gaan drinken ofzo...

Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 14:53.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:55
Ariëlle
Ariëlle is offline
Maar kga em wel zelf laten afkomen!!! Hij moet ni denken da'k nog poeslief goeiendag gaan zeggen als k em zien in t school, als hij mij niet ziet loop k er gewoon voorbij en anders wacht ik af wat hij doet, hij zal verdomd wel weten da'k er mee in mijn maag zit
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ariëlle schreef:
Maar kga em wel zelf laten afkomen!!! Hij moet ni denken da'k nog poeslief goeiendag gaan zeggen als k em zien in t school, als hij mij niet ziet loop k er gewoon voorbij en anders wacht ik af wat hij doet, hij zal verdomd wel weten da'k er mee in mijn maag zit
Dus eerst negeer je hem, dan ga je hem laten weten dat het je dwars zit (op een hele rationele manier natuurlijk) en daarna ga je poeslief doen zodat jullie weer vrienden worden. Klinkt logisch.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:49
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Dus eerst negeer je hem, dan ga je hem laten weten dat het je dwars zit (op een hele rationele manier natuurlijk) en daarna ga je poeslief doen zodat jullie weer vrienden worden. Klinkt logisch.
Hmm, negeren dan maar niet (kben gisteren trouwens ook goeiendag gaan zeggen toen k doorging, alleen niet zo uitgebreid en enthousiast als anders), hij weet wel wat me dwars zit hoor, als ie er over zou nadenken tenminste ...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 16:14
Ariëlle
Ariëlle is offline
Twas zen ex....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten