Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar waarom doet ie dan niks??? Mij kussen ofzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Dat soort situaties zijn altijd lastig maar ik zou er echt mee oppassen... ik heb ook meerdere keren meegemaakt dat een jongen met 'player'-naam verhalen ophing dat ik echt speciaal voor hem was, blabla, en niet zomaar een meisje, maar uiteindelijk ging het toch fout en bleek hij toch niet zo onschuldig als ik wilde geloven. Je kunt het misschien proberen, maar hou dit echt goed in je achterhoofd want als je eenmaal echt verliefd bent heb je het niet meer door als hij verkeerd bezig is. En dat ie nu niks probeert kan ook een truc zijn om jouw vertrouwen te winnen zodat je vervolgens wel verder met hem gaat. En dat hij, als je er nog een tijd mee wil wachten, toch een einde aan maakt (onder het mom van ik ben niet verliefd blabla) omdat ie dan niks 'krijgt'. Oké ik ben misschien een beetje bevooroordeeld door eigen ervaringen maar ik zou er echt goed over nadenken!
(en wat betreft al die moeite doen van zijn kant... sommige mannen hebben er heel wat voor over om een meisje uiteindelijk in bed te krijgen)
|
![]() |
ja mee eens. Ik zou maar eens even wachten met heel erg verliefd worden (hmm.... lastig....) want zoals het op mij over komt is dit zo'n gozer die je impalmt en laat geloven dat je "speciaal" bent.
Trap er nou alsjeblieft niet in... want je krijgt spijt hoor.... Succes ermee... tis niet makkelijk. ![]() Liefs, Elisa |
![]() |
|
![]() |
Hmmm, hij geeft mij ni t gevoel da'k speciaal ofzo ben.... Hij zei wel een keer dat ie me al een tijdje wou kussen, uit verlangen naar mij en ni naar kussen alleen, maar hij doet t niet
![]() Aarrgggh, ik weet het ni hoor! Hij heeft me zelf al eens gezegd dat als ie verliefd is, dat je dat dan ni merkt aan hem, stomme gozer.... Kzal maar ff afwachten zeker... Als t moet gebeuren, zal het wel gebeuren. En als t iets word, wacht ik zeker met seks hoor! Kben al ni iemand die zich zomaar geeft aan iemand, en al zeker ni als ie zo'n reputatie heeft, hij zal zich mogen bewijzen ![]() *kruist vingers* |
![]() |
|
Ik denk ten eerste dat je iets minder met hem over msn moet chatten. Over MSN zeggen mensen vaak niet precies wat ze menen. Je zegt dingen makkelijker, dus het betekent minder. Je moet het rustig aanpakken, probeer m vaker te spreken als je m ziet, of ga desnoods met m bellen. Laat niet teveel merken wat je van m wilt, je moet het tenslotte ook een beetje spannend houden, maar geef m wel signalen. Probeer m nieuwsgierig te maken. Dit zijn een paar tips, k hoop dat je dr wat aan hebt.
|
![]() |
|
![]() |
Dank je
![]() T probleem is dat ie bij me op school zit, en hij heeft niet veel les (als ie al gaat ![]() ![]() En soms spreken we elkaar op msn, in het weekend dan, als ie thuis, en dan spreken we soms wel eens af in de week (zoals vorige week). Kdenk da'k inderdaad beter wa afstand neem en hem naar mij laat komen (als ie da ooit gaat doen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kben wel verliefd he, nogal logisch dat ik wil dat hij iets probeert
![]() Kheb er 3x mee afgesproken, 1ste x iets gaan drinken + cinema, 2de x ff op zen kot zitten praten en weer cinema ( ![]() Kpas er wel mee op ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gisteren naar een bal geweest waar hij ook was.
Hij had het echt wel druk maar kwam tegen de morgend toch even praten met me ![]() Ze draaiden slows, ik dans met enkele jongens, ik wil met hem gaan dansen, zoek hem en zie hem dansen en nogal lekker kussend met een meisje!!! ![]() ![]() Dus nu weet k wel dat er iets ni klopt.... ![]() Maar khoop wel da we vrienden kunnen blijven... |
![]() |
|
![]() |
Kheb deze morgend een berichtje gestuurd da'k da meisje wou zijn waar hij mee stond te zoenen (kwestie van niet te jaloers en hebberig over te komen maar toch laten weten da'k t duidelijk gezien heb) en hij stuurde terug: "Tja"
Kheb dan terug gestuurd: "Het antwoord van een echt player, dus ik neem mijn woorden terug. Slaapwel nog." Hij ligt er ni echt van wakker denk ik... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 14:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |