deze zomer ging het eigenlijk supergoed, en toen werd ik nbtje eenzaam op mijn kot, omdat nieuwe vrienden maken nu eenmaal tijd vraagt. ik was daar eigenlijk erg positief over, ik dacht wel dat het in orde ging komen. maar dat doet het niet, het is alweer februarie, de vriendschappen op school blijven oppervlakkig, te meer omdat ik gewoon niet zo vlug echt praat met iemand. maar ik heb het wel !absoluut! nodig.
ik haat het gevoel dat ik nix kan veranderen aan de situatie.
ik ga uren wandelen om mijn hoofd leeg te maken, maar als ik terugkom is er nix verandert, de mist voor mn ogen blijft, ik krijg geen overzicht over de rommel in mijn hoofd.
oude vrienden zijn door omstandigheden verandert in walgelijke zielige wezentjes, nieuwe vrienden zijn niet wat ze leken te zijn. studies zijn zo moeilijk als ik in de wartgalligste momenten had gevreesd (maandag krijg ik mn punten

) ik zou ze voor nix willen opgeven, maar wat als ik dit jaar niet slaag? ik heb dri plaatsen die ik thuis noem, in geen van de drie voel ik me werkelijk thuis. over liggen stukjes van mij, het geheel is maar een illusie
waarom zit ik dit hier eigenlijk te tippen?
iemand advies?
kl*te