Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 20:55
kiss2you
kiss2you is offline
Ik zit met een probleem,
we gaan zwemmen met een paar vrienden, maar mijn pols zit onder de littekens en krassen.
Ik kan echt niet nog een keer een slap lulverhaal verzinnen. Maar ik wil niet dat ze weten wat ik doe.
Heeft er iemand een idee hoe ik me hieruit red?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2002, 20:57
Rhinus
Rhinus is offline
De waarheid vertellen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:05
Verwijderd
of je doet rekverband over je polsen en je zegt dat je zwakke polsen hebt,spieren verrekt ofzo,maar de waarheid vertellen is inderdaad beter.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:17
kiss2you
kiss2you is offline
hmm zwemmen met rekverband is moelijk hoor en heb mn pols al "gekneust".
Maar bijna niemand weet het en dat wil ook zo houden, want het is best wel gestoort.
Vertellen kan duzz niet. Nouja misschien loopt het zwembad vanacht wel leeg ofzow.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:20
mathfreak
mathfreak is offline
Waarom snijd je je eigenlijk? Ik kom hier op het forum regelmatig topics tegen van mensen die zichzelf snijden en ik vind dat behoorlijk verontrustend.
Naast je vrienden gewoon de waarheid te vertellen zou ik je willen vragen om eens zorgvuldig bij jezelf na te gaan waarom je je snijdt en of het zinvol is om jezelf te verminken. Als je er behoefte aan mocht hebben om hier met me over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 15-02-2002, 21:21
Rhinus
Rhinus is offline
Stel dat het gestoord is. Wat is er dan erg aan dat andere het weten? Zo ben jij dan gewoon. Als ze echt vrienden zijn zullen ze je daardoor echt niet laten vallen hoor .

Mijn vrienden weten ook dat ik een paar eigenaardige afwijkingen heb, ze mogen me er echt niet minder door hoor
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 22:01
kiss2you
kiss2you is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Mijn vrienden weten ook dat ik een paar eigenaardige afwijkingen heb, ze mogen me er echt niet minder door hoor [/B]
nee maar ze kijken wel anders tegen je aan.
Vin het een beetje aand8 trekken als ik het vertel. Dat ik het hier schrijf eigenlijk ook.
Weet nie eens waarom ik het heb gedaan.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 12:40
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
kiss2you schreef:
nee maar ze kijken wel anders tegen je aan.
Vin het een beetje aand8 trekken als ik het vertel. Dat ik het hier schrijf eigenlijk ook.
Weet nie eens waarom ik het heb gedaan.
Dan gewoon niet meer snijden he .
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:15
Verwijderd
Keej, daar zijn we dan uit

Als ik jou was (want ik kan alleen voor mezelf spreken) dan zou ik er gewoon geen aandacht aan besteden. Niet uit jezelf beginnen, dan kunnen ze de indruk krijgen dat je er idd 'mee te koop wil lopen'. Wanneer je merkt dat er echt constant naar gekeken wordt is enige uitleg misschien op z'n plaats.

Ik loop ook wel 'ns met een knalrode onderarm vol schrammen rond (vrijdagavond kroegjoolavond op de Sociëteit ) maar ik vertel pas hoe het komt als mensen er naar vragen..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:57
beflappie
beflappie is offline
Ik kan niet normaal reageren, en ik ben geband! omdat ik geen respect toon voor andere mensen...

[Dit bericht is aangepast door Doc (17-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:24
dreadie_girl
dreadie_girl is offline
Citaat:
kiss2you schreef:
Ik zit met een probleem,
we gaan zwemmen met een paar vrienden, maar mijn pols zit onder de littekens en krassen.
Ik kan echt niet nog een keer een slap lulverhaal verzinnen. Maar ik wil niet dat ze weten wat ik doe.
Heeft er iemand een idee hoe ik me hieruit red?
niet gaan zwemmen....enige oplossing
Oud 16-02-2002, 16:25
kiss2you
kiss2you is offline
Keey ben duzz weze zwemmen, met armbandjes.
Alleen geleden ze steeds af en heeft een vriend het gezien.
Hij reageerde super lief en zo anders als ik had verw8. We hebben een poos zitten praten.
Zijn tante is psychiater hij wil dat ik met haar ga praten.Ik durf nie. Ik zie wel.
Nouja bedankt voor de adviezen.
kus
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:31
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
kiss2you schreef:
Hij reageerde super lief en zo anders als ik had verw8. We hebben een poos zitten praten.
Zijn tante is psychiater hij wil dat ik met haar ga praten.Ik durf nie. Ik zie wel.
kus
Waarom durf je niet met de tante van die vriend te praten? Ben je bang dat ze je niet serieus neemt of is er een andere reden voor?
Mocht je er met mij over willen praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
Oud 16-02-2002, 20:12
QuietNoise
QuietNoise is offline
Citaat:
kiss2you schreef:
kus
ik zou het gewoon doen as ik jou was, wat kan er misgaan? ze zal je heus niet opeten ofzo (okee kinderachtig argument, maar t is wel zo)
veel sterkte!
Oud 16-02-2002, 21:26
pati
pati is offline
Ja inderdaad gewoon proberen te praten, vind je het niks, dan doe je het niet meer, maar het kan denk ik geen kwaad om je verhaal kwijt te kunnen bij iemand he
succes
Pati
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten