![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik pak de pil, en gebruik geen condoom. hmm,niet goed? maar dan zou het toch al te laat zijn niet...? ik kan trouwens geen soa hebben (geen andere bedpartner gehad) en hij hoogstwaarschijnlijk ook niet... denk dat de kans heel klein is, maar het gevolg van zon kleine kans heel groot |
![]() |
|
Jah is dat nou eiegenlijk zo?
Dat als je nog nooit met iemand seks heb gehad ( afgezien van je ouders ofzo bij geboorte, maar dan had je het wel geweten ) dat je dan eigenlijk net zo goed zonder kan doen?... met pil uiteraard... Natuurlijk wel logisch dat je dat doet als je elkaar 100% vertrouwd daarin, en toekomst in je relatie ziet, anders is het ook beetje dom voor een keertje... maar in principe.. als je elke keer seks met iemand... aan de pil.. allebei getest en niet positief bevonden.. dat je dus eigenlijk mooi zonder kan enzo... eigenlijk wel vaag... |
![]() |
|
Nou, HIV kan ook uitgewisseld worden door bloedcontact... Dus als je dat nou toevallig ooit hebt gehad ofzo toen je jonger was, zou kunnen, kans is wel minimaal... maar toch..
![]() Ennuh, je moet inderdaad wel je parthner volledig kunnen vertrouwen. Btw, sommige soa's kunnen ook overgebracht worden door kussen. en this maar wat je onder sex verstaat, je kan een soa over brengen door orale sex, en veel jongens zeggen dan tegen hun vrienden dat ze nooit sex hebben gehad terwijl ze bedoelen nooit emt iemand naar bed gegaan zijn ![]() Maar ok, das mijn mening ![]() |
![]() |
|
Als je beide alleen met elkaar sex hebt gehad is er dus 0,0% kans op dat je een SOA krijgt. Zoals het woord al zegt "Sexueel Overdraagbare Aandoeningen", Soa's worden overgedragen via je slijmvliezen. Alleen gaat dat een beetje moeilijk als je nog nooit sex hebt gehad met iemand anders, en dus geen soa hebt!
Dus als zij aan de pil is wordt ze niet zwanger. Als jullie beiden hiervoor nooit met iemand anders hebben sex hebben gehad, is er niks aan de hand en kan je het gerust zonder condoom doen. Ik spreek uit ervaring. Als je me niet gelooft, ga je langs de huisarts, en die zal je exact hetzelfde verhaal vertellen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je twijfelt of je een SOA hebt, dan ga je langs de huisarts, weet je het meteen zeker
![]() Succes ![]() (overigens erg goed dat je je zoiets afvraagt, er zijn mensen die het niets kan schelen of denken dat zij geen SOA kunnen krijgen.. Goed dus dat je er over nadenkt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(een enkele uitzonering daar gelaten...drugsgebruik...slechte hygiene...)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Na hoe lang zonder condoom? Volk | 26 | 23-05-2011 18:16 | |
Seksualiteit |
[SOA] Gepijpt worden zonder condoom aap777 | 9 | 21-02-2005 15:30 | |
Seksualiteit |
Sex zonder condoom SimplyABoy19 | 13 | 11-01-2005 19:28 | |
Lichaam & Gezondheid |