Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
15-20, namelijk 17 keer. best wel fout en mn omgeving verklaart me voor gek, maar iedere keer dat ik de film zag genoot ik er echt van. je kan helemaal wegdromen in die wereld.
nu moet ik zeggen dat ik em de laatste 3 maanden niet meer gezien heb. misschien is 17 het eindpunt ![]() |
![]() |
|
Ik heb m nadat ik TT heb gezien niet meer gekeken. Tja, ik ga niet naar het eerste deel kijken als ik het tweede al een paar keer gezien heb en nu met smart zit te wachten op de derde
![]() ![]() ![]()
|
3x in bios
2x gehuurd voordat extended dvd uitkwam 2x extended dvd 1x extended dvd met commentaar van de cast 1x extended dvd met commentaar van peter, fran en philippa 1x extended dvd met post-production commentaar = 10x rest mij nog enkel het commentaar van de designers. TTT: 3x in bios, ga nog een paar keer, en zeker in maart als er een trailer van RotK achter zit
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
das wreed, met die stemmen...vanaf ga ik um ook ff zo kijken!! TTT heb ik ook 3 keer gezien en zal ik ook nog wel vaker gaan zien! |
![]() |
|
moet nog extended version zien...die kan je toch ook huren? ik heb nl al wel de normale dvd thuis..vink een beetje stom om dan die erbij te kopen. trouwens ik vind ook dat FoTR niet zoveel een extended version nodig heeft als TTT...die gaat een beetje snel in tegenstelling tot FoTR
hoeveel keer gezien? ong. 15 keer denk ik, en TTT nog maar één keer... ![]() weet iemand wanneer de hij uitkomt op video/dvd? kan ik aftellen ![]() |
![]() |
|
|