Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Op zich is humor vaak niet WAT je vertelt maar wel de manier waarop.... Iemand kan heel grappig zijn en heel veel humor hebben omdat hij het zo god kan vertellen... Humor is meestal droog en vaak beledigent..maar de kunst is om het zo te brengen dat die persoon het niet erg vind dat je een grap over hem maakt....Kijk naar Youp van het hek: Hij beledigt de hele wereld zo maar niemand neemt hem iets kwalijk anwege de manier waarop hij het brengt!
greetz Sharky
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee ff serieus ![]() |
![]() |
|
Waarom doe je geen onderzoek?
Gap een paar heel verschillende moppen van www.moppen.com en laat heel verschillende mensen daar hun mening over geven. Je kunt ook een aantal beroemde mensen in volgorde van grappigheid laten zetten: bv: John Cleese Jim Carry Rowan Atkinson Herman Finkers Johan Cruyff Wim t Schippers Jack Spijkerman Youp van 't hek Bassie & Adriaan Johnie Bravo
||
![]() |
Citaat:
Jim Carry > vind ik flauw Herman Finkers > meestal wel humor ![]() Youp van 't hek > vind ik geweldig Bassie & Adriaan > walgelijk Johnie Bravo > walgelijk Das mijn mening.. nieuwsgierig hoe anderen dat zien ![]() Verder ben ik iemand die van sarcasme en zelfspot houd, de wat meer bittere humor dus, zolang het niet heel erg negatief op anderen gericht is. Ik kan me ook slap lachen om woordspelingen trouwens ![]() Cat
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat humor beschrijven echt een van de moeilijkste dingen is, tis zo verschillend voor iedereen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Moet gevoel van humor Dice94 | 8 | 13-07-2008 01:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
humor... sjoeltie | 27 | 31-08-2004 13:35 | |
De Kantine |