Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2002, 12:12
Nena21
Nena21 is offline
Dat vraag ik me echt af!
Ik voel me laatste tijd zo nutteloos.
Echt een stomme loser.
Ik heb echt zoveel dingen verpest gewoon,m'n hele jeugd is weg,m'n vrienden zijn weg,ik heb geen diploma omdat ik vroegtijdig met school gestopt ben,allemaal door bepaalde problemen,m'n familie haat me,en waar ben ik nu 3 jaar later?
Nog steeds in dezelfde situatie.
Ik heb geen werk,ik ga niet naar school,ik loop de hele dag maar te piekeren,ik heb niks leuks meer in m'n leven,ik ben bijna altijd down,ik word gewoon helemaal gek van deze situatie!
En dan zeggen mensen :'Ja dan moet je er wat aan veranderen" Ja hoe?
Hoe moet ik hier nou wat aan veranderen?
Ik ben gewoon door alles zo onzeker geworden,ik heb als ik buiten loop zelfs het gevoel dat mensen mij uitlachen,ik heb geen zelfvertrouwen meer,ik wil wel weer terug naar school,maar ik ben bang dat ik het niet kan.Ik ben bang dat ik na een paar weken alweer stop.Ik weet het gewoon allemaal ff niet meer,ik kan niet eens meer helder nadenken nu,ik kan niet eens een normaal verhaal typen hier.
Maar ik vraag me echt af waarom god zo'n mislukkeling op deze aarde heeft gezet.
Sorry dat ik hiervoor een heel nieuw topic heb geopent,wis 'm dan maar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2002, 12:21
sas_andrea
sas_andrea is offline
waarom ben je volgens jou een loser? OMdat je geen zelfvertrouwen hebt? Het niet zo gaat als je t gewild had? Dat maakt je nog geen loser! Een loser ben je als je kleine kindjes verkracht (om maar een voorbeeld te noemen), oude omaatjes beroofd en dergelijke.

Bij mij gaat zeker weten ook niet alles zoals ik t gewild had. ik zit nu sinds kort op havo, zat eerst in t vwo. Was van plan vwo af te maken, dan naar Wageningen Universiteit te gaan... Ja, dan kan nu ook niet meer. Ja, met een hoop "tijdverspilling". Maar oke... Daardoor ben ik ook niet meteen een loser. Ja, je voelt je er wel kut door, zeker weten. Maar ja, life goes on!

En wat je hier nog doet? Je steunt mensen die t moeilijk hebben, je leeft! Misschien heb jij af en toe het gevoel dat jij geen betekenis in deze wereld hebt, maar geloof me. Iedereen heeft wel betekenis...

koppie op!
Oud 28-02-2002, 12:22
Marc S
Marc S is offline
Je doet in zekere mate hetzelfde als mij: je ziet overal het negatieve van in. Je denkt altijd dat mensen negatief over je denken, dat ze je uitlachen... of dat het geen zin heeft ergens aan te beginnen, omdat je het toch niet afmaakt... of omdat het toch geen zin heeft...

Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:28
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Bij mij gaat zeker weten ook niet alles zoals ik t gewild had. ik zit nu sinds kort op havo, zat eerst in t vwo. Was van plan vwo af te maken, dan naar Wageningen Universiteit te gaan... Ja, dan kan nu ook niet meer.
En dat heb je grotendeels ook aan jezelf te danken, dat weten we beiden. Je bent alles behalve dom, maar je deed gewoon te weinig. Het lijkt wel alsof dat in de familie zit trouwens

Maar goed, je hebt wel gelijk. Bijna niemand heeft precies wat 'ie wil en iedereen heeft wel de nodige fouten gemaakt, maar dat maakt ons nog geen losers.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:29
Verwijderd
Correct me if I'm wrong,

maar het lijkt erop dat je 'gewoon' een paar goede vrienden nodig hebt, waar je op kan vertrouwen. Aan wie je alles kunt vertellen en die je helpen.

Maar dat gaat niet zo 1 2 3
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:34
Nena21
Nena21 is offline
Ik voel me meer een loser omdat ik dom ben,lelijk,nutteloos,ik kan nooit wat goed doen,iedereen haat me,en ieder zegt ook dat ik een loser ben,ik ben niks.
Ik voel me een loser omdat ik toch altijd zo m'n best doe voor anderen,maar zij niet voor mij dus dat zegt toch al genoeg?Het kan mensen het niet eens schelen als ik me een keer klote voel,waar zijn ze dan?Zou het niet weten.
Ik voel me een loser omdat ik echt niks heb bereikt,en ik zal ook nooit wat bereiken.
Ik sta er gewoon altijd alleen voor.
Ik heb geen vrienden meer,eigenlijk geen familie want die laat me net zo hard vallen,ik heb niks meer hier,en ik ben het allemaal ff zo zat
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:34
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Marc S schreef:
En dat heb je grotendeels ook aan jezelf te danken, dat weten we beiden. Je bent alles behalve dom, maar je deed gewoon te weinig. Het lijkt wel alsof dat in de familie zit trouwens

Maar goed, je hebt wel gelijk. Bijna niemand heeft precies wat 'ie wil en iedereen heeft wel de nodige fouten gemaakt, maar dat maakt ons nog geen losers.

ja, jij zegt wel dat ik te weinig deed, maar jij weet helemaal niet hoe moeilijk ik bepaalde vakken vond. En dan gaat je zin om wat aan je huiswerk en zo te doen ook echt weg hoor! Maar oke... En ik wilde echt o zo graag naar Wageningen en het gaf ook zo'n kutgevoel dat dat niet meer kon. Vraag maar aan Sjaak... Ik voelde me toen wel een loser. Dat ik niks kon presteren en dergelijke en papa heeft dat dan ook gezegd. That hurts like hell!

Maar oke...

Soms snap ik gewoon niet waarom bepaalde mensen zichzelf zo de grond inboren. Is t voor aandacht? ik weet niet... Ik vind t alleen o zo zonde!

Oud 28-02-2002, 12:35
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
eddie schreef:
Correct me if I'm wrong,

maar het lijkt erop dat je 'gewoon' een paar goede vrienden nodig hebt, waar je op kan vertrouwen. Aan wie je alles kunt vertellen en die je helpen.

Neh is niet waar,ik heb niemand meer nodig,vrienden pfff wat zijn dat.
Zijn dat die mensen die je laten vallen als je ze nodig hebt?
Oh nee geen behoefte aan

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:37
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:

Bij mij gaat zeker weten ook niet alles zoals ik t gewild had. ik zit nu sinds kort op havo, zat eerst in t vwo. Was van plan vwo af te maken, dan naar Wageningen Universiteit te gaan... Ja, dan kan nu ook niet meer.

Hmm ik deed eerst havo/vwo niveau.
Toen havo,en daarna kwam ik op de mavo terecht
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:38
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Ik voel me meer een loser omdat ik dom ben,lelijk,nutteloos,ik kan nooit wat goed doen,iedereen haat me,en ieder zegt ook dat ik een loser ben,ik ben niks.
Ik voel me een loser omdat ik toch altijd zo m'n best doe voor anderen,maar zij niet voor mij dus dat zegt toch al genoeg?Het kan mensen het niet eens schelen als ik me een keer klote voel,waar zijn ze dan?Zou het niet weten.
Ik voel me een loser omdat ik echt niks heb bereikt,en ik zal ook nooit wat bereiken.
Ik sta er gewoon altijd alleen voor.
Ik heb geen vrienden meer,eigenlijk geen familie want die laat me net zo hard vallen,ik heb niks meer hier,en ik ben het allemaal ff zo zat
Wie is die "iedereen"? Familie? Vrienden? Ik vind t iig wel zeer jammer om te horen dat je zo over jezelf denkt. Ik wil wel ff wat weten: Is er wat in je verleden gebeurd dat je zo over jezelf denkt?

Oud 28-02-2002, 12:40
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Oh nee geen behoefte aan
Hier hadden we het op MSN al over... als je naar je topic kijkt, lijkt het me duidelijk dat je schreeuwt om een beetje aandacht, om het idee dat mensen zich toch bekommeren om je...

Je hebt ze dus wel nodig, maar je ontkent het. Je durft het niet aan, omdat je bang bent weer teleurgesteld te worden...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:41
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Citaat:
eddie schreef:
Correct me if I'm wrong,

Oh nee geen behoefte aan

Nee, vrienden zijn mensen die juist om je geven en er voor je zijn als je ze nodig hebt! Niet zo negatief denken... Ik heb echt t gevoel dat jij zeer nare ervaringen hebt gehad op sociaal gebied...
Oud 28-02-2002, 12:45
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
ja, jij zegt wel dat ik te weinig deed, maar jij weet helemaal niet hoe moeilijk ik bepaalde vakken vond. En dan gaat je zin om wat aan je huiswerk en zo te doen ook echt weg hoor!
Mjah ok... misschien dat het niet allemaal luiheid is... maar als ik zo kijk naar je vroegere prestaties op school, met rapporten vol met achten en negens, zelfs op VWO, twijfel ik er toch echt aan...

Tuurlijk, kan zijn dat ik de moeilijkheid van veel dingen niet inzie met mijn wiskundeknobbel

Citaat:
Maar oke... En ik wilde echt o zo graag naar Wageningen en het gaf ook zo'n kutgevoel dat dat niet meer kon. Vraag maar aan Sjaak... Ik voelde me toen wel een loser. Dat ik niks kon presteren en dergelijke en papa heeft dat dan ook gezegd. That hurts like hell!

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:46
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Hier hadden we het op MSN al over... als je naar je topic kijkt, lijkt het me duidelijk dat je schreeuwt om een beetje aandacht, om het idee dat mensen zich toch bekommeren om je...

Je hebt ze dus wel nodig, maar je ontkent het. Je durft het niet aan, omdat je bang bent weer teleurgesteld te worden...

Ik heb geen aandacht nodig.
Maar mag ik ook eens m'n verhaal kwijt?
Ik open nooit topics en dan ben ik meteen een aandachtvrager,nee thanks

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:48
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Iedereen heeft aandacht nodig.

Citaat:
Zeker

Citaat:
Je doet net alsof het iets ergs is :/
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:50
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Citaat:
Marc S schreef:

agh, meissie... Zo was dat niet bedoeld. Tuurlijk mag jij je verhaal kwijt! Graag zelfs. Veel beter dan dat je t in je opkropt! Maar oke... Weet je wel zeker dat je geen vrienden nodig hebt? Iedereen heeft dat geloof ik wel een beetje nodig hoor. Bij wie moet je anders je verhaal kwijt en uithuilen en dergelijke als je je ook al niet tot je ouders kan keren?
Oud 28-02-2002, 12:52
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Wie is die "iedereen"? Familie? Vrienden? Ik vind t iig wel zeer jammer om te horen dat je zo over jezelf denkt. Ik wil wel ff wat weten: Is er wat in je verleden gebeurd dat je zo over jezelf denkt?

Met iedereen bedoel ik dan ook echt iedereen.
Wat er in m'n verleden is gebeurd?
Nou ik durf het geen pesten te noemen,maar ik ben toch wel elke dag op school uitgescholden voor van alles,en dat ging best wel ver,met het gevolg dat ik met school gestopt ben,en ik nu met een minderwaardigheidscomplex zit.
Maar goed,toen ik problemen kreeg waren de mensen waarvan ik dacht dat het m'n vrienden waren ineens pleite,en wilden ze niks meer met me te maken hebben.
Nu denkt m'n familie ook nog eens bekijk het maar nadat ik was weggelopen na een onwijze ruzie met m'n moeder,wat behoorlijk uit de hand liep.Maar ik heb dus niks meer van ze gehoord al 2 maanden lang,echt helemaal niks.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan,zijn nog wat andere dingen gebeurd vroeger,maar is niks belangrijks,zal ook niet alles op dit forum vertellen anders verveel ik jullie nog

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:53
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Je doet net alsof het iets ergs is :/

Zo laat jij het wel overkomen,en nee ik wil geen aandacht,maar ik moet het gewoon ff kwijt mag ik,je hoeft het niet te lezen hoor
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:55
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:

agh, meissie... Zo was dat niet bedoeld. Tuurlijk mag jij je verhaal kwijt! Graag zelfs. Veel beter dan dat je t in je opkropt! Maar oke... Weet je wel zeker dat je geen vrienden nodig hebt? Iedereen heeft dat geloof ik wel een beetje nodig hoor. Bij wie moet je anders je verhaal kwijt en uithuilen en dergelijke als je je ook al niet tot je ouders kan keren?

Ach ik schrijf het op,of ik krop het op ja.
Tis toch niet belangrijk dus ach
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:56
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Nou ik durf het geen pesten te noemen,maar ik ben toch wel elke dag op school uitgescholden voor van alles,en dat ging best wel ver,met het gevolg dat ik met school gestopt ben,en ik nu met een minderwaardigheidscomplex zit.
Ik val in herhaling, maar dat is dus echt wel pesten.

Citaat:
En zo kan ik nog wel ff doorgaan,zijn nog wat andere dingen gebeurd vroeger,maar is niks belangrijks,zal ook niet alles op dit forum vertellen anders verveel ik jullie nog
Als je ermee zit, is het wel degelijk belangrijk. En vervelen doe je hier zo snel niemand... ik heb hier zowat mijn hele verleden al een keer neergezet verleden jaar... en het lucht echt wel op, komt bij dat je er nog eens goed over nadenkt ook...

Maar goed, ik ga weer ff leren voor mijn examen, heb gelukkig geen werk te doen op het moment... en mijn polsen doen ook alweer pijn
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:58
Verwijderd
beter opschrijven dan opkroppen...

gooi het eruit!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 13:00
sas_andrea
sas_andrea is offline
@Celesta:

Ja, ik begrijp nu wel een beetje waarom je zo over jezelf praat... Maar oke, je moet niet zeggen dat je ons nog gaat vervelen ofzo. Want dat is niet zo... En dat t niet belangrijk is? Dat is t wel. Je hebt t hier wel over je leven, over hoe jij door je leven gaat, wat jij allemaal denkt, hoe jij je voelt. En ja, dat vind ik wel belangrijk!

Wel erg sneu dat t allemaal zo bij jou is gelopen. Maar ja, de tijd kan men nu eenmaal (nog ) niet terugdraaien.
Maar je zou toch ook wat van jou kant kunnen laten horen, ipv te wachten op een reactie van je ouders? Het zijn wel je ouders...
Oud 28-02-2002, 13:18
dream-chaser
dream-chaser is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Oh nee geen behoefte aan
Nog even hierop terug komen....Vrienden die je laten vallen als je ze nodig hebt zijn ook geen vrienden. Als jij alleen maar zulke "vrienden" hebt heb je ook geen echte vrienden gehad. Ik heb ook wel zulke mensen gekent. Die hoef ik dan ook n iet meer tekennen. Ik heb ook vrienden die altijd klaar voor me staan. Ik kan altijd bij ze aan kloppen en zij ook bij mij. Dat zijn nou vrienden en als je er geen behoefte aan hebt waarom zit je dan hie. Vrienden betekenen heel veel voor mij. Echte vriendschap is niet iets wat je niet nodig hebt. Ik heb mijn hele jeugd rondgelopen zonder vrienden. Niet dat ik ze niet wou, maar ze wouden mij niet. Ik had toen ook echt vrienden nodig. Ik werd altijd gepest en bij mijn oudersd klopte ik ook niet aan. Ik heb nu een aantal vrienden en dat is echt alles voor me waard. Vriendschap is iets wat iedereen nodig heeft en volgens mij weet jij dan niet wat echte vriendschap is en daar moet je dan maar eens gauw achter zien te komen.

Greetz

dream-chaser

[Dit bericht is aangepast door dream-chaser (28-02-2002).]

[Dit bericht is aangepast door dream-chaser (28-02-2002).]
Oud 28-02-2002, 13:35
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
@Celesta:

Ja, ik begrijp nu wel een beetje waarom je zo over jezelf praat... Maar oke, je moet niet zeggen dat je ons nog gaat vervelen ofzo. Want dat is niet zo... En dat t niet belangrijk is? Dat is t wel. Je hebt t hier wel over je leven, over hoe jij door je leven gaat, wat jij allemaal denkt, hoe jij je voelt. En ja, dat vind ik wel belangrijk!

Wel erg sneu dat t allemaal zo bij jou is gelopen. Maar ja, de tijd kan men nu eenmaal (nog ) niet terugdraaien.
Maar je zou toch ook wat van jou kant kunnen laten horen, ipv te wachten op een reactie van je ouders? Het zijn wel je ouders...

Hmm ik heb met m'n ouders nog wel contact,ik woon bij m'n moeder,alleen ontwijken we elkaar zoveel mogelijk.
Én van m'n vader hoorde ik een hele tijd niks,maar daar heb ik nu wel weer n beetje contact mee,maar verder hoor ik van niemand meer wat,m'n opa+oma bijv.
Die doen heel lullig tegenover mij.
Maar goed,er zijn wel wat meer dingen gebeurd die me zwaarder liggen dan dit,maar dat doet er niet toe

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 13:38
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
dream-chaser schreef:
[B] Nog even hierop terug komen....Vrienden die je laten vallen als je ze nodig hebt zijn ook geen vrienden. Als jij alleen maar zulke "vrienden" hebt heb je ook geen echte vrienden gehad. Ik heb ook wel zulke mensen gekent. Die hoef ik dan ook n iet meer tekennen. Ik heb ook vrienden die altijd klaar voor me staan. Ik kan altijd bij ze aan kloppen en zij ook bij mij. Dat zijn nou vrienden en als je er geen behoefte aan hebt waarom zit je dan hie. Vrienden betekenen heel veel voor mij. Echte vriendschap is niet iets wat je niet nodig hebt. Ik heb mijn hele jeugd rondgelopen zonder vrienden. Niet dat ik ze niet wou, maar ze wouden mij niet. Ik had toen ook echt vrienden nodig. Ik werd altijd gepest en bij mijn oudersd klopte ik ook niet aan. Ik heb nu een aantal vrienden en dat is echt alles voor me waard. Vriendschap is iets wat iedereen nodig heeft en volgens mij weet jij dan niet wat echte vriendschap is en daar moet je dan maar eens gauw achter zien te komen.

Greetz

dream-chaser

B]
Ja ik weet ook wel dat het geen echte vrienden waren,maar ja ik weet niet.
Ik kan bijv.gewoon geen onderscheid meer maken of mensen dingen oprecht menen,of dat ze me gebruiken,snap je?
Hmm ik kan het niet goed uitleggen,maar ik vertrouw mensen gewoon niet meer.
En ik heb geen behoefte aan mensen die me weer pijn doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2002, 13:40
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Als je ermee zit, is het wel degelijk belangrijk. En vervelen doe je hier zo snel niemand... ik heb hier zowat mijn hele verleden al een keer neergezet verleden jaar... en het lucht echt wel op, komt bij dat je er nog eens goed over nadenkt ook...

Ja maar toch,ik ga niet alles hier neer zetten,want dat is eigenlijk te persoonlijk,ik heb al vaker dingen zo aan vreemden op het net verteld maar eigenlijk is dat niet zo goed denk ik

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 13:49
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Ja maar toch,ik ga niet alles hier neer zetten,want dat is eigenlijk te persoonlijk,ik heb al vaker dingen zo aan vreemden op het net verteld maar eigenlijk is dat niet zo goed denk ik
Hangt het ervan af hoe erg die dingen zijn? ..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:07
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Hangt het ervan af hoe erg die dingen zijn? ..

Hmm volgens mij heb ik 't zelfs aan jou verteld,kan je je voorstellen hoe gauw ik iets aan iemand vertel *schaam*
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:17
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm volgens mij heb ik 't zelfs aan jou verteld,kan je je voorstellen hoe gauw ik iets aan iemand vertel *schaam*
Ach, ik heb jou gelijk hele verhalen laten lezen, kun je nagaan hoe erg ik wel niet ben

Ik denk dat ik al weet wat je bedoelt (je vertelde van alles die eerste avond, toen ik steeds maar door vroeg, al herinner ik het mij nog maar vaagjes), zoiets zou ik dan ook niet zo snel op een forum zetten...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:20
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ach, ik heb jou gelijk hele verhalen laten lezen, kun je nagaan hoe erg ik wel niet ben

Ik denk dat ik al weet wat je bedoelt (je vertelde van alles die eerste avond, toen ik steeds maar door vroeg, al herinner ik het mij nog maar vaagjes), zoiets zou ik dan ook niet zo snel op een forum zetten...

Zo belangrijk was 't he
Maar over die ex van m'n moeder ja,als je dat bedoeld

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:21
Sharksy
Sharksy is offline
Hey! Wat je nu doet is voor later.... Ikweet het ... het klinkt als een van je ouders maar als je nu je best doet kun je straks een lekkere baan krijgen en relaxte je leven leiden dasa in ieder geval wat mij op de been houdt......
greetz Sharky
Oud 28-02-2002, 14:25
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Zo belangrijk was 't he
Mwah, het was gewoon veel in 1 keer en het was ook al laat, vandaar

Citaat:
Maar over die ex van m'n moeder ja,als je dat bedoeld
Dat bedoel ik idd. En ook dat je (deels om die reden) bang bent voor die nieuwe vriend van je moeder...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:27
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Sharksy schreef:
Hey! Wat je nu doet is voor later.... Ikweet het ... het klinkt als een van je ouders maar als je nu je best doet kun je straks een lekkere baan krijgen en relaxte je leven leiden dasa in ieder geval wat mij op de been houdt......
greetz Sharky
Hmm i know,das ook n reden dat ik mn school weer wil oppakken,maar of het lukt?
Weet het niet
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:28
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Dat bedoel ik idd. En ook dat je (deels om die reden) bang bent voor die nieuwe vriend van je moeder...

Hmm niet alleen voor m'n moeder's vriend,maar eigenlijk voor bijna iedereen.
Ík ben bang dat bijv.alle mannen zo zijn

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:38
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm niet alleen voor m'n moeder's vriend,maar eigenlijk voor bijna iedereen.
Ík ben bang dat bijv.alle mannen zo zijn
Mjah, het is niet verkeerd om op je hoede te zijn, omdat er echt meerdere rondlopen die zo zijn, maar dat betekent nog lang niet dat ze allemaal zo zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:40
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Mjah, het is niet verkeerd om op je hoede te zijn, omdat er echt meerdere rondlopen die zo zijn, maar dat betekent nog lang niet dat ze allemaal zo zijn.

Hmm dat weet ik niet,ben gewoon te bang om er 1 tegen te komen die wel zo is

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:48
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm dat weet ik niet,ben gewoon te bang om er 1 tegen te komen die wel zo is
Uhuh, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je risico's moet nemen. Anders kom je nergens... ik had gisterenavond nog een heel gesprek met mijn vader en hij herhaalde dit ook steeds weer...

Van niets, komt niets.

Oftewel: als ik niets onderneem, zit ik de rest van mijn leven als een kluizenaar achter de PC. Bij jou is het dan: als je het risico niet neemt, blijf je voor altijd alleen. Zo kun je het nog op meer dingen toepassen...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:53
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Uhuh, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je risico's moet nemen. Anders kom je nergens... ik had gisterenavond nog een heel gesprek met mijn vader en hij herhaalde dit ook steeds weer...

Van niets, komt niets.

Oftewel: als ik niets onderneem, zit ik de rest van mijn leven als een kluizenaar achter de PC. Bij jou is het dan: als je het risico niet neemt, blijf je voor altijd alleen. Zo kun je het nog op meer dingen toepassen...

Hmm misschien,maar misschien moet dat dan maar,gewoon voor altijd alleen blijven

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 15:03
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm misschien,maar misschien moet dat dan maar,gewoon voor altijd alleen blijven
Ik accepteer het niet en laat dat bij mij in ieder geval niet gebeuren... vroeg of laat moet ik wel veranderen, hoe dan ook... het voelt nu alleen rot omdat ik steeds vaker het gevoel krijg dat ik vastzit... maar ja...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 15:21
Marcade
Marcade is offline
Als je ergens bang voor bent kan je het ook express blijven doen, en doen, en doen, totdat je er niet meer bang voor bent.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 15:33
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Als je ergens bang voor bent kan je het ook express blijven doen, en doen, en doen, totdat je er niet meer bang voor bent.

Wat moet ik express blijven doen?Me weer laten slaan?Juist ja.In mijn geval gaat dat dus niet door
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 15:35
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Wat moet ik express blijven doen? Me weer laten slaan? Juist ja. In mijn geval gaat dat dus niet door
Je bent bang mensen te vertrouwen en te ontmoeten.. dus kun je dat express toch proberen te doen, terwijl je er bang voor bent..

Maar goed, ik ben weg hier. Tot morgen ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:29
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Ik herken mezelf heel erg in je zelfvertrouwen-issue... Heb je ff toegevoegd op MSN, als je 't niet erg vindt: prophet_atheism@hotmail.com... (Met het adres dat op je site staat)

Oud 01-03-2002, 17:41
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Ik herken mezelf heel erg in je zelfvertrouwen-issue... Heb je ff toegevoegd op MSN, als je 't niet erg vindt: prophet_atheism@hotmail.com... (Met het adres dat op je site staat)

Oke,is goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten