Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het niet meer hoor.
Ik wil niet meer leven en ben heer erg bang het niet meer vol te kunnden houden. Ik vecht door hoor, voor iedere minuut maar het wordt dan ook met de minuut een zwaarder gevecht en ben bang het niet meer lang vol te kunnen houden ![]()
|
Lieve Somebody Special,
ik ken je niet, alleen van naam, en toch weet ik (denk ik te weten) wat je voelt. Ik ben nu al 2,5 jaar depressief en ik zit op dit moment enorm in de put. Ik weet intussen dat ik heel erg last heb van tijdelijke depressies, dus hoge pieken en dan heel diepe dalen. Ik zit nu in zo'n mega-dal maar ik weet dat ik gewoon moet vechten om eruit te komen. Ik wil nog zoveel doen dit leven. En jij ook. Dat moet wel. Je schrijft dat je op dit moment alleen nog maar leeft voor je kleine nichtje, maar dat ze je toch niet meer zal herinneren als je dood bent. Ik denk niet dat je je zus met zoiets ergs kan opzadelen als haar kindje te moeten vertellen later, dat haar tante zelfmoord heeft gepleegd. Sorry dat ik je mijn mening zo vertel, het zal je waarschijnlijk helemaal niet helpen, maar ik wilde je even zeggen dat je gewoon moet vechten om gelukkig te worden, want (het klinkt heel stom) er komen weer gelukkige tijden, je moet er alleen wel in willen geloven. Er is echt wel ergens een lichtpuntje. Heel veel sterkte en een knuffel van mij, CodeName Egg p.s. als je erover wilt praten mag je me best mailen.
||
![]() |
Citaat:
en ik wou ff zeggen dat ik jouwn verhaal heel goed herken somebody special... maar je hebt iets voor te leven, het kindje van je zus.. houd moet, zoek hulp.. ik weet het niet maar heel veel succes, sterkte dat wou ik ff kwijt.. |
![]() |
|
Alsjeblieft Michaela !
Er zijn zoveel mensen die van je houden ! Je zegt dat je niks positiefs over jezelf weet... Nou , ik en nog veel meer mensen kennen alleen maar positieve kanten van je ! Je bent hartstikke lief , te vertrouwen , zorgzaam , aardig en een mooi meisje . Je laat zoveel mensen in de steek , zoveel mensen die van je houden . Ik weet nog wat je tegen me zei , dat we zo goed konden praten , maar je bang was om van me te gaan houden . Als je weg gaat van hier , ga ik onze grappige , maar ok serieuze gesprekken enorm missen . Nou ben ik de minste waar je het voor moet laten , maar zoveel andere mensen moeten jou om hun heen voelen . Je weet wat ik heb meegemaakt . Ik heb zelf ook op het randjes gestaan er mee op te houden , ik wou niet meer... Je weet wat ik laatst nog heb meegemaakt , maar ik ben blijven vechten voor de mensen die van je houden .. Lieve lieve schat , doe t niet , alsjeblieft . Marc
|
Lieve Marc,
Heel erg bedankt voor je reactie, dat doet me goed. Ik vind je een hele lieve jongen en zou willen dat we wat dichter bij elkaar woonde zodat we elkaar eens konden zien. We zouden vast en zeker goede vrienden worden! Toch wil ik het niet, het maakt een evt. afscheid moeilijker. Ik wil niet van nog meer mensen gaan houden, dat kan ik niet aan! Ik weet alleen niet hoelang ik dit nog volhouden ga. Ik weet het echt niet, maar geloof me, ik vecht voor iedere minuut dat ik leef! Hou van je, Michaela.
|
![]() |
Ik heb nu al zoveel van je gelezen. Het maakt me echt triest. Waarom?????? Je zei dat je hulp had gezocht. Ga er alsjeblieft mee door!!! Het leven wordt wel weer leuker!! Mensen houden van je!!! Laat ze niet in de steek!!! Keep trying!!! Het lukt echt wel!!!
-xxxxxx- Wilmy
||
Verwijderd
|
Citaat:
T houden van lijkt moeilijk voor je nu, maar wat jij niet echt hebt gezien en ik wel,is, dat je je er naar toe trekt en ervoor wil vechten(ookal is t gevecht moeilijk)maar geloof me,jij vecht er nu al voor,onbewust misschien,maar je doet t wel,dat kan ik zien. Geloof me,als je dit F*cking schooljaar af hebt,dan zal t beter gaan. Meis zet hem op, en zoals marcymarc al zei er zijn zoveel mensen die van je houden,wil je dat ajb niet vergeten? [Dit bericht is aangepast door spacegirl (15-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ennuh, heb het op school nog nooit over hem gehad dus volg je verhaal niet helemaal ![]() Ik weet dat er een hoop mensen van me houden maar dat is geen reden om te blijven. Al heb ik vandaag weer een beetje moed gekregen ![]() Tessa was er en ik heb weer gezien hoeveel ze van me houd. Ik kan het haar niet aan doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Doet er verder niet doe. Ik ben al lang blij dat ik weer eventjes verder kan door Tessa ![]()
||
Citaat:
Ik doe verdomme helemal nix! Ik wil geen hulp meer, heb daar alweer vanaf gezien terwijl ik eindelijk eens goed op weg was. Mn armen, benen en buik zijn een slagveld. Dat is toch zeker niet je best doen? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zie alles nu heel somber is en nem haast nix van andere aan. Dat is best kut, iedereen bedoeld het goed en ik doe er nix me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Btw Ik ben NIET jarig!!! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik weet dat je vandaag niet jarig bent hoezo? |
![]() |
|
![]() |
Ik persoonlijk denk dat geluk in jezelf zit. Ik krijg bij jouw een beetje het idee dat je bang bent om van mensen te houden, omdat ze je dan kunnen kwetsen. Je houd wel van mensen, van wat ik uit je verhalen begrijp, maar je houdt ze alleen op een afstand. Laat ze toch gewoon in je leven treden. Praat met mensen die je vertrouwt, waar je om geeft en die om jou geven. En misschien is het feit dat mensen van je houden niet genoeg om voor te leven, maar zoek het daar dan ook niet in. Zoek een ander doel in je leven: zoals ontwikkelingshulp
![]()
||
Citaat:
Ik weet niet hoe ik me moet gedragen bij 'vreemden' en ben dan heel erg stil en verlegen. Kon ik dat maar eens van me afzetten, dat zou al heel veel schelen. Ik zou me er ook een stuk beter door gaan voelen!
||
Citaat:
Voel me gewoon zo nutteloos,en vraag me af waarom ik eigenlijk op deze wereld gezet ben,wat moet de wereld met zo'n mislukkeling |
![]() |
||
Citaat:
Problemen thuis, met mezelf, het verleden. Ook ik ben 2 maanden geleden met school gekapt omdat ik het niet meer op kon brengen. Ook ik vraag me af wat ik op deze klote wereld doe.. ![]()
||
Citaat:
Ik zit iets van 3 jaar,meer zelfs,in deze put,ik dacht dat het wat beter met me ging,maar nu val ik weer terug voor de zoveelste keer ![]() En steeds als ik terugval lijkt het wel of ik in een nog diepere put val,waar ik steeds moeilijker uit kan komen. Life sucks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Steeds gaat het een tijdje goed (2 weken ofzo) en ineens, zomaar ben ik weer down. Ik zie nix meer zitten en wil niets liever dan alles opgeven..
|
Verwijderd
|
Ik ken je niet en kan je waarschijnlijk ook niet helpen, maar ik wil wel proberen...
Ik las je cu2 site en vroeg me af waarom je je zo slecht voelt, je bent toch een harstikke leuke meisjuh voor zover ik kan oordelen... Ik hoop dat je hier doorheen komt en je geluk zal bereiken..... liefs, |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wrom ik me zo ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga uit van je eigen kracht en geef niet op, je leeft maar een keer (denk ik) |
![]() |
||
[quote]FEYENOORDvakX schreef:
Citaat:
Ik wil dan mezelf straffen voor alles...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"Tot welke groepering vallen de Hindoestanen?". onbekend1234 | 4 | 08-11-2014 06:15 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #104 rare kwast | 498 | 08-08-2007 10:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen GLTC Sanctus | 29 | 27-11-2006 13:24 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
De Val... ~Black~Angel~ | 4 | 01-09-2001 10:56 |