Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Het ligt er aan in wat voor staat ze is, wat je nog kan verwachten. Reageert ze op commando's? Knijpt ze in je hand als je het haar vraagt enzo? Mijn nichtje heeft een auto ongeluk gehad dus, en een flinke klap met haar hoofd gehad. Ze reageert alleen op pijn prikkels en irritaties. Ze is nu al 4 weken in coma, en de kans dat ze er gezond weer uitkomt is minimaal tot geen. *ALS* ze ooit wakker word, zal mijn nichtje nooit meer worden als hoe ze was, de beschadigingen zijn daarvoor waarschijnlijk te zwaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn nicht beweegt ook wel is, maar dat komt dus door haar ruggewervel en kleine hersens, daar is geen 'geest' (of hoe je het wil noemen) bij nodig. Daarom is het zo belangrijk dat coma patienten zo snel mogelijk te kennen geven dat 'het' er nog zit, en ze commando's kunnen opvolgen. Zoals de ogen openen, en iemand te herkennen. .. Mijn nichtje, ik denk ook niet meer dat ze wakker word .. Hoe is je beste vriendin in coma gekomen ..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
En wat je moet verwachten .. .. als de dokters het al opgegeven hebben .. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|