Advertentie | |
|
![]() |
|
Lieve Heen,
wat ik zo van jou opvat herken ik wel deels, mede omdat mijn vriendin hetzelfde meemaakt...Een idee wat bij mij opkomt is de Borderline-persoonlijksheidstoornis... Maar dit is maar een suggestie hoor, dus ga geen voorbarige conclusies trekken... Ik kan wel een paar symptomen opsommen, en dan moet je zelf maar kijken of je je (deels) in herkend... [b](ff vooraf) De stoornis kan in de genen zitten, MAAR hij moet wel 'geactiveerd' worden... Dit kan door: 1.Een onstabiele thuissituatie 2.(sexueel) Misbruik(bij mijn vriendin het geval 3.Of andere (post)-traumatische ervaringen... Symptomen/kenmerken 1.Hevige stemmingswisselingen (dag tot dag, soms zelfs uur tot uur OF nog extremer) 3.Leeg gevoel van binnen/extreme onrust Om de onrust kwijt te raken of om weer iets te voelen gaat men krassen/snijden.... 4.Zwart-wit denken of alles is geweldig, of alles is klote, er bestaat geen tussenweg 5.(Extreme) Impulsiviteit spreekt voor zich.... Dit is allemaal maar heel globaal, voor meer informatie( raad ik je aan) moet je maar even een kijkje nemen op www.annetje.nl Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je eruitkomt!!!! Liefs Martijn |
![]() |
|
Lieve Heen,
wat ik zo van jou opvat herken ik wel deels, mede omdat mijn vriendin hetzelfde meemaakt...Een idee wat bij mij opkomt is de Borderline-persoonlijksheidstoornis... Maar dit is maar een suggestie hoor, dus ga geen voorbarige conclusies trekken... Ik kan wel een paar symptomen opsommen, en dan moet je zelf maar kijken of je je (deels) in herkend... (ff vooraf) De stoornis kan in de genen zitten, MAAR hij moet wel 'geactiveerd' worden... Dit kan door: 1.Een onstabiele thuissituatie 2.(sexueel) Misbruik(bij mijn vriendin het geval 3.Of andere (post)-traumatische ervaringen... Symptomen/kenmerken 1.Hevige stemmingswisselingen (dag tot dag, soms zelfs uur tot uur OF nog extremer) 3.Leeg gevoel van binnen/extreme onrust Om de onrust kwijt te raken of om weer iets te voelen gaat men krassen/snijden.... 4.Zwart-wit denken of alles is geweldig, of alles is klote, er bestaat geen tussenweg 5.(Extreme) Impulsiviteit spreekt voor zich.... Dit is allemaal maar heel globaal, voor meer informatie( raad ik je aan) moet je maar even een kijkje nemen op www.annetje.nl Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je eruitkomt!!!! Liefs Martijn |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jezelf snijden muddercutter | 7 | 18-02-2015 14:29 | |
Psychologie |
[stelling] Het idee snijden komt voor de behoefte! Verwijderd | 17 | 07-06-2002 21:20 | |
Psychologie |
tips om niet te snijden.... punk mae | 35 | 06-03-2002 21:15 | |
Psychologie |
Is snijden in? Proud | 14 | 04-03-2002 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Snijden! !poisonmind~ | 7 | 18-09-2001 16:10 |