Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 21:41
Evil creature
Evil creature is offline
In mijn vorige topic waren beide verhalen onzin. Deze keer is er werkelijk 1 waar. Welke is het volgens jou?

Verhaal 1
Sony heeft een tijd geleden een videocamera uitgevonden waarmee je dwars door kleding heen kan kijken. Het werd pas heel laat duidelijk waarom de Sony camera's zo populair waren. Sindsdien zijn ze niet meer verkrijgbaar. Maar er is er nog niet zo lang geleden eentje via een website verkocht voor een zeer hoge prijs.

Verhaal 2
In een dierentuin in Frankrijk hebben dierenverzorgers ontdekt dat 1 van de vrouwtjes-gorillas wel erg inteligent is. De verzorgers probeerden uit wat ze zou tekenen met een stift als ze die haar gaven. Op het stuk papier wat de gorilla kreeg tekende ze een mensengezicht. Het is onduidelijk van wie het gezicht is, maar volgens de verzorgers is het het gezicht van de verzorgster die de gorilla dagelijks voer komt brengen.

1 van de verhalen heb ik zelf bedacht. 1 las ik ergens en berust echt op de waarheid.
Oud 16-02-2003, 22:03
Verwijderd
De eerste is gelogen. Ik weet dat men in Japan bezig is met onzichtbaarheidskleding en ik weet ook dat er kleding op de markt komt met bewegende beelden (films?) erop, maar iets om door kleding te kijken is te moeilijk. Kleding bestaat uit teveel verschillende stoffen en waar weet het apparaat waar de kleding ophoudt en de mens begint? Bovendien; ook al zou men zoiets hebben, dan zou het überhaupt niet op de markt komen. Sony snapt wel dat ze daarmee de privacywetgeving schenden.

Dat van die gorilla is waar. Primaten kunnen soms wonderbaarlijke dingen (een woordenschat van tweehonderd woorden (ongeveer)), maar ze kunnen zich niet ver ontwikkelen. Taalkundig kunnen ze even ver komen als een kind van vier, maar meer is onmogelijk. Daar missen ze de capiciteit voor.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:42
Evil creature
Evil creature is offline
Verhaal 2 is wel goed bedacht he???? Dat gorillas slim zijn is waar maar als je ze laat tekenen krijg je alleen wat geflats.
NW

Verhaal 1 is WW : Klik op "foto's" en dan op het onderste artikel "naaktkijkers".

Ik kon het gewoon niet laten om het nu al voor te zeggen.

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 07:45
Psychopath
Psychopath is offline
mmmm misschien moet ik toch maar es een niewe zonnebril kopen.
Oud 17-02-2003, 10:50
Verwijderd
Wow, ik ben hier echt slecht in.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef:
De eerste is gelogen.
Dat is niet waar. De sony camera's hadden namelijk een functie die Nightshot heette en waarmee je dus (door infrarood geloof ik) 's nachts kon filmen. Wat ze niet wisten was dat je ermee door de stof waarvan badpakken gemaakt zijn, kon kijken. Ze wisten inderdaad niet hoe het kwam dat die camera's zo populair waren, maar toen ze daarachter kwamen, was het snel gedaan met de nightshot functie. Hij is er nog steeds, maar je kunt niet meer door badpakken heenkijken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:32
Verwijderd
Wel een beetje dom van Sony.

LUH-3417 - Ik ga ze aanklagen, want ik voel me nu zeer bedreigd. Iedereen kan zomaar door mijn seksy badkleding kijken!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 08:07
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Wel een beetje dom van Sony.

LUH-3417 - Ik ga ze aanklagen, want ik voel me nu zeer bedreigd. Iedereen kan zomaar door mijn seksy badkleding kijken!
wie zou dat dab bij jou willen?
(niet dat ze het bij mij wel zouden willen hoor)
Reageren

Regels voor berichten