Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2002, 21:52
Verwijderd
Mijn vriendin heeft het vanmiddag uitgemaakt. Komt door de afstand zegt ze ik geloof er niets van. Ze gaat heel vaak met mijn beste vriend om; ze gaven elkaar zelfs een kus in het zwembad. Nou zat ik de mail van mijn beste vriend te lezen, een mailtje wat hij van mijn vriendin heeft gehad (klein stukje):

nou, lieverd, in ieder geval heel erg bedankt voor je steun, en als alles goed gaat bel ik je vanavond wel denk ik!

Ze belt meestal met hem als met mij. En het toevallige is is dat mijn beste vriend (Ricky) het ook net met zijn vriendin heeft uitgemaakt. Ik denk nu gewoon dat mijn vriendin en die ricky met elkaar omgaan.

ik voel me nu alsof ik niemand kan vertrouwen. En voel me gelijk ze alleen...beste vriend kwijt, vriendin kwijt

ik moest dit verhaal gewoon even kwijt....

[Dit bericht is aangepast door [AuC] (09-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2002, 21:56
ICA
ICA is offline
when you are down...

there is only ONE way the go..

that is UP
Oud 09-03-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
ICA schreef:
when you are down...

there is only ONE way the go..

that is UP
op dit moment ben ik de weg kwijt...ik kan niet meer omhoog...ik kan ook niet meer zakken

Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 22:08
Dark_neptunes
Dark_neptunes is offline
Dat had ik ook met mijn beste vriend en heb gewoon laten gaan jammer dan er zijn nog genoeg anderen op de wereld
Oud 10-03-2002, 03:03
pienie
lekker janken en chips eten en sago doen tegen je ouders en je broers en zussen...

Totdat de bui over is, en je weer vrolijk bent, oja de kunst is wel dat je er niet in blijft hangen...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 11:04
Verwijderd
ik voel me gewoon echt zwaar klote nu....ik heb van iemand gehouden die niet van mij heeft gehouden.........
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 11:20
Verwijderd
Het iz kut asset uitgaat met je vriend(in) ensow, je voelt je vet kut en het iz alsof er een leegte achterblijft. Nog kutter iz vaak de manier waarop of de reden waarom..
Liefde kan je niet dwingen.. Neem een beetje afstand van ze ofzow, sowdat je ff een beetje tot jezelf ken komen..

Take care yoh..

p.s. Liefde sux, behalve as je gelukkig bent met iemand..

Marleen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Myself! schreef:
[B]
Liefde kan je niet dwingen.. Neem een beetje afstand van ze ofzow, sowdat je ff een beetje tot jezelf ken komen..
ik krijg haar gewoon niet uit mijn gedachten...het zou over een tijdje wel weer beter gaan...maar op dit moment heb ik nergens zin in.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 14:58
Verwijderd
Ahhhhh het gaat alweer beter. FF wat met vrienden gepraat enzow
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 15:23
Verwijderd
Citaat:
[AuC] schreef:
ik krijg haar gewoon niet uit mijn gedachten...het zou over een tijdje wel weer beter gaan...maar op dit moment heb ik nergens zin in.
Ik weet..Ik herken het..(Ben ook sinds kort pas weer vrijgezel)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 18:32
sas_andrea
sas_andrea is offline
agh, wat een naaistreek van die 2 zeg! Ik zou ze er mee confronteren. Ik zou gewoon echt laten merken dat ze dan nu samen lekker mogen verrotten. Want dit is echt zo damn laag!

Ik wou dat ik je kon helpen... *knuffiej*

sterkte met alles. Probeer ze maar te vergeten, doe iets waar je wat vrolijker van wordt. (darten op haar foto ofzo ) Maar oke... Sterkte.

kussie
Oud 10-03-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
agh, wat een naaistreek van die 2 zeg! Ik zou ze er mee confronteren. Ik zou gewoon echt laten merken dat ze dan nu samen lekker mogen verrotten. Want dit is echt zo damn laag!

Ik wou dat ik je kon helpen... *knuffiej*

sterkte met alles. Probeer ze maar te vergeten, doe iets waar je wat vrolijker van wordt. (darten op haar foto ofzo ) Maar oke... Sterkte.

kussie

Het gaat al ietsies beter...en ik zal ze er ook zeker mee confronteren en die ricky mag van mij oprottuh (zo ik heb gesproken!). Maar het toeval is dat ik stapel ben op die ex van die ricky

Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 18:42
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
[AuC] schreef:
Het gaat al ietsies beter...en ik zal ze er ook zeker mee confronteren en die ricky mag van mij oprottuh (zo ik heb gesproken!). Maar het toeval is dat ik stapel ben op die ex van die ricky

partnerruil!!! Maar oke, wel fijn dat t al wat beter gaat. Maar als je nog s wat kwijt moet ofzo ken je me wel mailen ofzo hoor. en ik wil nu wel horen hoe dit allemaal afloopt met jouw ex en ricky en met zijn ex... lijkt wel een soap! *knuffiej*
Reageren

Regels voor berichten