Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat jullie hier allebei iets aan kunnen doen.
Jij zou tegen je vriendin kunnen zeggen dat ze aan moet geven wanneer het teveel is, dat ze zich daar niet voor hoeft te schamen ofzo. Je moet er dan ook wel rekening houden als ze zegt dat het nu effe niet kan. Ook kun jij zorgen dat je meer mensen krijgt met wie je kunt praten (je zus?), zodat zij niet het gevoel heeft alleen de enige te zijn die weet wat er met jou is. Zij zou haar grens beter aan kunnen geven en haar eigen tijd beter indelen. Ze moet weten dat ze altijd zelf de keuze maakt om wel of geen huiswerk te maken. Oh, en misschien is het inderdaad fijn als jullie een (gezamelijke) vriendin zouden vertellen over wat er met jou is, zodat zij daar ook haar verhaal een beetje kwijt kan. Ik hoop dat jullie eruit komen....praat er in elk geval over! Liefs, Sanne
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
nergens meer zin in, depressief Anoniiem | 3 | 03-01-2012 12:34 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb problemen met een vriendin Mousse | 20 | 21-09-2005 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met vriendin Delicate | 7 | 18-08-2005 15:31 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Liefde & Relatie |
[Req] Advies gevraagd (vry lang verhaal) Lianelli | 14 | 30-03-2004 17:47 | |
Psychologie |
alles in gestort sk888er | 18 | 24-11-2003 17:21 |